Paramount+, 27 Haziran’da Showtime ile birleştiğinde fiyatı artacak

Aynı hafta ki Warner Bros. Keşif birleştirilmiş HBO Max ve Discovery+ akış hizmeti Max’i piyasaya sürdü, Paramount, Gösteri Zamanı ile Paramount+. Yeni entegre edilen hizmet, 27 Haziran’da ABD’deki kullanıcılara sunulacak.
Lansman tarihi duyurusunun bir parçası olarak şirket, Showtime’ın bağımsız uygulamasını bu yılın sonuna kadar kapatmayı planladığını da söyledi. Bu arada lineer kanal, Showtime ile birlikte Paramount olarak yeniden markalaşacak.
şirket olarak ilan edildi Şubat ayında Paramount+ önemli bir fiyat artışı görecek. Reklam destekli planı Paramount+ Essential ayda 4,99 dolardan 5,99 dolara çıkacak ve reklamsız katmanı, Showtime ile Paramount+ 9,99 dolardan 11,99 dolara çıkacak. Her iki planda da fiyat artışı olmasına rağmen, reklamsız plan Showtime içeriğini birleştiren tek plandır.
Paramount Streaming Başkanı ve CEO’su Tom Ryan yaptığı açıklamada, “Showtime premium ve eleştirmenlerce beğenilen portföyü, hizmetin zaten geniş ve popüler listesiyle, tümü rekabetçi bir fiyata entegre ederek, Paramount+’ı akışta bir mihenk taşı olarak sağlamlaştıracağız” dedi. Pazartesi gününde.
Kuşkusuz, 11,99 $ fiyat etiketi, reklamsız abonelik için ayda 15,99 $ ücret alan Max’ten 4 $ daha ucuzdur.
Şirket, Paramount+ ile Showtime kanalını birleştirme planlarını ilk olarak Ocak ayında duyurmuştu. Geçen yıl, Paramount+ başlattı reklamlarla birlikte aylık 11,99 ABD Doları ve reklamsız aylık 14,99 ABD Doları tutarında bir uygulama içi Gösteri Zamanı paketi.
Bu ayın başlarında, Paramount’un Q1 kazanç çağrısı, burada şirket Showtime ile birlikte Paramount+’nın gelecekte yaklaşık 700 milyon $’lık yıllık gider tasarrufu sağlamasının beklendiğini bildirdi. Ancak, iki hizmetin birleştirilmesi de ilk çeyrekte 1,7 milyar dolarlık bir programlama ücretiyle sonuçlandı.
Paramount+ şu anda 60 milyon aboneye sahip.
kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada