Showtime ile Paramount+ aylık 11,99 dolardan başlıyor

Bugün, Showtime’ın ABD’de Paramount+ ile resmi olarak entegre olduğu ve abonelere “Billions”, “Dexter”, “Yellowjackets”, “George & Tammy” ve daha fazlası dahil olmak üzere tüm Showtime oyunlarına erişim sağladığı gün.

Yeni reklamsız plan, Gösteri Zamanı ile Paramount+maliyetler ayda 11,99$ ve Paramount+’nın 9,99$ olan premium reklamsız planının yerini alıyor. Showtime paketi olan veya olmayan mevcut premium aboneler, Showtime ile otomatik olarak Paramount+’a yükseltilecek.

Benzer uygulama içi Showtime paketi Şirketin geçen yıl başlattığı Showtime içeriği artık arama bölümü ve ana sayfa dahil olmak üzere platform genelinde görünecek. Entegrasyonun yanı sıra şirket, Paramount+’ta Showtime ile Showtime Dizileri ve Showtime Filmleri için bölümlerin yanı sıra drama, komedi, aksiyon ve daha fazlası gibi çeşitli türler içeren yeni “atlıkarınca seçenekleri” veya özel satırlar sundu.

Ayrıca Paramount, yeni müşterilere Showtime ile Paramount+ için 30 günlük ücretsiz deneme sunuyor. Kullanıcıların teklifi kullanmak için 12 Temmuz’a kadar süreleri var.

Daha önce duyurulduğu gibi, Showtime’ın bağımsız uygulaması 2023’ün sonunda kapanacak ve bu da abonelere Showtime aboneliği ile yeni Paramount+’ya geçiş yapmaları için yeterli zaman verecek. Ayrıca, yakın gelecekte Showtime lineer kanalının markası da Showtime ile birlikte Paramount+ olarak değiştirilecektir.

Paramount+’ın Baş Ürün Sorumlusu Rob Gelick, TechCrunch’a verdiği demeçte, sonunda şirketin Showtime aboneleri için “rızaya dayalı bir geçiş” sunacağını söyledi. Bu, hazır olduğunda, mevcut Showtime abonelerinin Paramount+’ın geçmişlerine, giriş bilgilerine, ödeme ayrıntılarına ve favoriler listesine erişmesine izin verebileceği ve böylece her şeyin yeni aboneliğe taşınabileceği anlamına gelir.

Bu arada, Essential Showtime paketine (reklamlarla birlikte) sahip aboneler, planlarını sürdürür ve ayda 11,99 ABD doları ödemeye devam eder. Ancak şirket, Essential Showtime müşterilerini Paramount+ with Showtime planına yükseltmeye teşvik ettiğini, çünkü herhangi bir reklam olmadan aynı fiyatı ödeyeceklerini söyledi.

Gelick, öncekinin başarısını lanse etti uygulama içi Showtime paketi şirketin geçen yıl başlattığı. Pakete sahip müşterilerin, “grup dışı” müşterilere göre 20 daha fazla başlık izlediğini iddia etti.

Ayrıca, normal Essential reklam destekli planın Showtime içeriğinden yoksun olduğunu ve fiyatının ayda 4,99 dolardan 5,99 dolara yükseldiğini de not etmeliyiz.

Birleşmeden önce Paramount geçen hafta, “Queen of the Universe”, “Grease: Rise of the Pink Ladies”, animasyon dizisi “Star Trek: Prodigy” ve “Queen of the Universe” yarışma dizisi de dahil olmak üzere dört Paramount+ oyununu yayıncıdan kaldıracağını doğruladı. “Oyun.”

Şirketin son zamanlarında Q1 kazanç çağrısı, Paramount, Paramount+ ile Showtime’ı birleştirmenin 1,7 milyar dolarlık bir programlama ücretiyle sonuçlandığını bildirdi. Bu nedenle, Paramount’un maliyetlerden tasarruf etmek için daha az popüler olan oyunları baltalaması muhtemeldir. Şirket ayrıca görüşme sırasında, gelecekte yaklaşık 700 milyon $’lık yıllık gider tasarrufu sağlamasının beklendiğini de belirtti.

Bir Paramount+ sözcüsü, “Bu ayın sonlarında ABD’de Paramount+ ve Showtime’ı birleştirmeye hazırlanırken, aboneler için en iyi akış deneyimini sunmak için içerik teklifimizi iyileştiriyoruz” dedi. Hollywood Muhabiri. “Bu, lansmandan bu yana içerik stratejimizle ve işimiz genelinde tutarlıdır; bu da, kitle verileri ve içgörülerle bilgilendirilen akıllı, verimli seçimler yapmamızı sağlar. Showtime’ın birinci sınıf orijinallerden oluşan güçlü listesini optimize etmek istediğimiz için belirli programlamayı kaldırıyoruz.”

Şirket, içerik kitaplığında ince ayar yapmaya çalışırken, hizmette daha fazla içeriğin bulunmaması muhtemeldir.

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum yapın