Yapay zeka destekli bir temsilci koçluk platformu olan Zenarate, 15 milyon dolar artırdı

Brian Tuite, 5.000 temsilcilik bir iletişim merkezini yönetirken, yeni aracıları temel bilgiler konusunda eğitme sorunuyla sık sık karşılaşıyordu. Anlattığı şekilde, başarıya hazır değillerdi ve iletişim merkezinin kaynaklarını tükettiler.

Bu, Tuite’a müşteri hizmetleri temsilcileri için “simülasyon eğitimi” olarak tanımladığı şeyi yaratma fikrini verdi. Rab Govil’e sunduktan sonra, o ve Govil konsepti bir şirkete dönüştürmeye karar verdiler — zenarat.

Tuite bana bir e-posta röportajında ​​”Zenarate bir AI simülasyon eğitim platformudur” dedi. “Bu, müşteri ve potansiyel müşteri temsilcileri için, eğitimdeki temsilcilerin canlı müşteriler ve potansiyel müşterilerle karşılaşacakları yüksek etkili konularda uzmanlaşmak için gerçeğe yakın konuşma, ekran ve sohbet simülasyonlarına daldırıldığı bir ‘uçuş simülatörü’.”

Hizmet temsilcileri, Zenarate’nin AWS tarafından barındırılan platformunu kullanarak, onlara üslup ve yumuşak becerileri hakkında geri bildirim sağlayan ve uygun olduğunda önerilerde bulunan bir “AI koçu” ile iletişim kurar. Temsilciler, belirli alanlarda uzmanlaştıklarını ve hizmetten satışa geçiş, aynı anda birden fazla sohbeti yürütme ve bir müşteriye adıyla hitap etme gibi temel gereksinimleri karşıladıklarını gösteren bir puan kartı alırlar.

Yapay zeka koçu, temsilcileri hızlı düşünmeye zorlayarak rastgele arama senaryoları sunabilir. Veya müşteri hizmetleri yöneticileri, belirli aracılara ve ekiplere belirli senaryolar atayabilir.

Tuite, Zenarate platformunun yararları olarak gördüğü şeyleri öne sürerek, “Temsilcilerin evden veya ofisten yapay zeka koçuyla rol oynayabilecekleri bir BT entegrasyonu yok” dedi. “Tek BT ​​gereksinimleri, bir Chrome veya Edge tarayıcısı ve bir kulaklıktır. İçeriğin tamamı hayali eğitim verileri olduğundan, test veya uygulama için kişisel veya hesap bilgisi yok.”

Elbette Zenarate, Polaris Research’ün geliştirdiği bir pazar olan satış ve aracı eğitim yazılımı pazarında özellikle benzersiz değildir. tahmin ediyor 2032’ye kadar 7,74 milyar dolar değerinde olacak. Rival Vervoe benzer şekilde, temsilcilerin farklı canlı arama türlerine hazırlanmak için kullanabilecekleri “yapay zeka destekli” yazılımlar sağlıyor. Geçen yılın başlarında Zoom’un Uygulama Fonu’ndan yatırım çeken Second Nature da öyle.

Ayrıca, Zenarate gibi şirketlerin, kasıtlı olsun ya da olmasın, önyargıya kapı açabilecek yapay zeka uygulama biçimlerine karşı da temkinliyim. Örneğin araştırmalar, toksisiteyi saptamak üzere eğitilmiş bazı yapay zekaların, bazı Siyahi Amerikalılar tarafından kullanılan resmi olmayan dilbilgisi olan Afro-Amerikan Yerel İngilizcesindeki (AAVE) ifadeleri orantısız bir şekilde “toksik” olarak gördüğünü göstermiştir. Siyah bir müşteri hizmetleri temsilcisinin, kullandıkları yerel dil nedeniyle bir sertifikasyon testinde beyaz bir temsilciden defalarca daha düşük puan aldığı bir senaryo hayal etmek zor değil. (Hayal etmeye gerek yok; o olur.)

Zenarate, yapay zekasının önyargılı olmadığını iddia ediyor. Ancak, platformun yapay zeka modellerinin her müşterinin “en iyi ve gerekli uygulama” verileriyle eğitildiğini ve müşterilerin model eğitimini denetlemekle görevlendirildiğini garanti etmenin ötesinde, Tuite, Zenarate’in önyargı azaltma önlemleri hakkında ayrıntılı bilgi sunmadı – farz edelim ki herhangi birini alır.

zenarat

Görsel Kaynakları: zenarat

Yatırımcılar bu endişeleri paylaşıyorsa, bunu göstermiyorlar. Zenarate bugün, Volition Capital tarafından yönetilen ve bir dizi açıklanmayan melek yatırımcının katılımıyla yapılan bir finansman turunda 15 milyon dolar topladığını duyurdu.

Volition’dan Sean Cantwell’e göre, Zenarate’nin pozitif birim ekonomisi kazanan faktördü; Zenarate’in yıllık yinelenen geliri, “bir milyondan fazla” kullanıcıya sahip 80’den fazla şirketten oluşan güçlü bir müşteri tabanı tarafından yönlendirilen şu anda “çift hanelerde” oturuyor.

Cantwell, “Simülasyon eğitiminin gücüyle eski pasif eğitim yöntemlerini bozmak için önemli bir büyüme fırsatı var” diye ekledi. “Yapay zeka destekli simülasyon, müşteri hizmetleri ve satış eğitiminde yeni standart ve Zenarate bu trende öncülük ediyor.”

Palo Alto merkezli Zenarate, toplam sermayesini 18 milyon dolara çıkaran yeni sermayenin büyük bölümünü, yıl sonuna kadar 92 çalışandan 110 çalışana çıkarmak için harcamayı planlıyor.

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum yapın