Texas, devlet tarafından finanse edilen EV şarj cihazlarının Tesla fişlerini içermesi gerektiğini söyledi

Teksas, elektrikli araç şarj şirketlerinin, otoyolları federal fonlar aracılığıyla elektriklendirmeye yönelik bir eyalet programına hak kazanmak için Tesla’nın Kuzey Amerika Şarj Standardı (NACS) ve Kombine Şarj Sistemi (CCS) standardını içermesini zorunlu kılacak. Reuters raporları.

Texas Ulaştırma Bakanlığı, “Ford, GM ve şimdi de Rivian’ın NACS’yi benimseme kararı, Aşama 1 için gereksinimleri değiştirdi. Her Doğru Akım Hızlı Şarj bağlantı noktasının 1 CCS konektörüne ve 1 NACS konektörüne sahip olması gerekecek” dedi. Salı günü Reuters.

Geçen ayın sonlarında, ford ateşledi EV şarj standartları savaşı Tesla’nın NACS teknolojisi ve şarj portları ile geleceğin EV’lerini oluşturmayı seçerek. General Motors derhal açıkladı domino etkisine neden olan Tesla’nın şarj standardını kendi benimsemesi Salıyı takip eden Rivian ve konuşmaları Hyundai çok yakında.

FreeWire Technologies, Flo ve EVgo gibi bir dizi şarj şirketi de halka açık şarj istasyonlarına NACS konektörlerini dahil etme sözü verdi. Tesla’nın şarj standardı daha iyi bir kullanıcı deneyimi olarak kabul edilir. Kablolar daha küçük, daha hafif ve kullanımı daha kolay ve Tesla’nın teknolojisinin sağladığı temassız ödeme büyük bir kolaylık.

Tesla’nın ABD’deki Süper Şarj ağı çok geniştir. En son PlugShare verilerine göre 22.262 CCS konektörüne kıyasla 22.128 Tesla Supercharger var ve bu CCS konektörleri çeşitli şarj şirketlerini kapsıyor. Yakın zamana kadar, Süper Şarj istasyonları Tesla araçları için ayrılmıştı, bu nedenle Biden yönetiminin federal sübvansiyonları başlangıçta CCS konektörlerine yönelikti.

Geçen hafta, Beyaz Saray dedi NACS fişli EV şarj istasyonları, CCS şarj konektörünü de içerdikleri sürece artık milyarlarca dolarlık federal sübvansiyon almaya uygun olacak.

Finansman almak için şarj istasyonlarında bir NACS ve CCS şarj cihazına sahip olma zorunluluğu getiren ilk eyaletin Teksas olduğunu görmek şaşırtıcı değil. 2021’de Tesla genel merkezini Austin’e taşıdı ve o zamandan beri yaklaşık 12.777 istihdam sağladı Elon Musk tarafından yönetilen otomobil üreticisi, 2022 sonu itibarıyla bölgeye milyarlarca yatırım yaptı. Teksas gigafactory EV’ler ve pillerin yanı sıra yeni bir lityum rafineri tesisi.

Diğer eyaletler muhtemelen takip edecek. Kaliforniya Ulaştırma Bakanlığı, TechCrunch’a yorum yapmak için zamanında yanıt vermedi, ancak izlenecek bir sonraki eyalet Kaliforniya olacaktı. Burası, otomobil üreticisinin eski genel merkezi ve şu anki ” Tesla’nın doğum yeri “mühendislik genel merkezi”Hem Tesla hem de EV satışlarında ulusa liderlik ettiğinden bahsetmiyorum bile.

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum yapın