Kentucky, Tesla’nın şarj fişini zorunlu kılan en son eyalettir


Kentucky şimdi elektrikli araç şarj şirketlerinin aşağıdakileri içermesini şart koşuyor: Tesla’nın otoyolları elektriklendirmek için bir eyalet programından federal fonları güvence altına almak istiyorlarsa şarj fişi, Reuters raporları.
Plan Cuma günü yürürlüğe girdi ve Kentucky’yi Tesla’nın şarj teknolojisini resmi olarak zorunlu kılan ilk eyalet yaptı. Teksas ve Washington ayrıca, federal dolar almaya hak kazanmak istiyorlarsa, şarj şirketlerinin Tesla’nın “Kuzey Amerika Şarj Standardı”nı (NACS) ve Kombine Şarj Sistemini (CCS) içermesini gerektirecek planları paylaştı.
Tesla şarj fişi salınımı ne zaman başladı? Mayıs ayında Ford dedi ki Tesla şarj teknolojisi ile geleceğin EV’lerini inşa edecekti. General Motors yakında takip ettineden olan Domino etkisi. Şimdi, bir dizi otomobil üreticisi Riva Ve volvo ve FreeWire Technologies ve Volkswagen’s gibi şarj şirketleri Amerika’yı Elektriklendirin NACS standardını benimseyeceklerini söylediler. Standartlar kuruluşu SAE International’ın sahip olduğu Ayrıca dedi ki altı ay veya daha kısa sürede endüstri standardı bir NACS yapılandırması yapmayı hedefliyor.
EV şarj endüstrisinin bazı cepleri, artan NACS momentumunu yumuşatmaya çalışıyor. ChargePoint ve ABB gibi elektrikli araç şarj şirketlerinin yanı sıra temiz enerji grupları ve hatta Texas DOT, Teksas Ulaştırma Komisyonu’na, önerilen bir yetkiyi uygulamadan önce Tesla’nın konektörlerini yeniden tasarlamak ve test etmek için daha fazla zaman isteyen bir mektup yazdı. bir mektupta Reuters tarafından görüntülendi, Teksas’ın planının erken olduğunu ve Tesla’nın konektörlerinin güvenliğini ve birlikte çalışabilirliğini uygun şekilde standartlaştırmak, test etmek ve onaylamak için zaman gerektiğini söylüyorlar.
Geri tepmeye rağmen, NACS’nin en azından özel sektörde yakaladığı açık. Otomobil üreticilerinin ve şarj şirketlerinin hizaya girme eğilimi devam edecek bir şeyse, eyaletlerin Kentucky’nin izinden gitmesini beklemeye devam edebiliriz.
Tesla’nın doğum yeri, otomobil üreticisinin eski genel merkezi ve şu anki merkezi olduğu için California yakında onu takip edebilir.mühendislik genel merkezi”Hem Tesla hem de EV satışlarında ulusa liderlik ettiğinden bahsetmiyorum bile. Eyaletin DOT’u yorum yapmadı ve California Enerji Bakanlığı, TechCrunch’ın içgörü talebine yanıt vermedi.
Eyaletin EV şarj programı için Kentucky’nin teklif talebine göre, her port bir CCS konektörü ile donatılmalı ve NACS uyumlu portlarla donatılmış araçlara bağlanabilmeli ve şarj edilebilmelidir.
ABD Ulaştırma Bakanlığı, bu yılın başlarında şarj şirketlerinin, 2030 yılına kadar 500.000 kamusal elektrikli araç şarj cihazının konuşlandırılması için tahsis edilen federal fonlara hak kazanmak için uluslararası bir şarj standardı olarak kabul edilen CCS fişlerine sahip olması gerektiğini zorunlu kıldı. Altyapı Programı (NEVI) eyaletlere 5 milyar dolar teklif ediyor.
kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada