Peacock, kullanıcıların içerikte görünen ürünleri satın almalarını sağlamak için ‘Must ShopTV’yi resmen başlattı

Salı günü düzenlenen 2023 IAB NewFronts etkinliğinde NBCUniversal, markaların Peacock Premium aboneleriyle reklam erişimlerini genişletmeleri için diğerlerinin yanı sıra yapay zeka destekli alışveriş yapılabilir reklamlar da dahil olmak üzere dört yeni reklam biçimini açıkladı. Şirket ayrıca yayın hizmetine yakında ulaşacak iki yeni orijinal filmi de duyurdu.

İlk dikkatimizi çeken reklam formatı, izleyicilerin Peacock içeriğinde görünen ürünleri satın almalarını sağlayan Must ShopTV oldu. Örneğin, “En İyi Şef” te yer alan bıçaklar ve kesme tahtaları.

Yetenek tarafından desteklenmektedir KERV Etkileşimli ve shoppable ürünleri tanımlamak için eğitilmiş bir algoritma kullanır. Daha sonra TV ekranında bir QR kodu görünecek ve izleyiciler, Peacock uygulamasında zaten oturum açmış olan ödeme bilgilerini kullanarak bir öğe satın almak için mobil cihazları aracılığıyla istemle etkileşime geçebilir.

Şirket, TechCrunch’a gelecekte izleyicilerin TV uzaktan kumandasıyla alışveriş yapabileceklerini söyledi.

NBCU başlangıçta tanıtıldı Must ShopTV, Şubat ayındaki reklam teknolojisi odaklı vitrini One23’te. Şirket Salı günü yaptığı açıklamada, artık resmi olarak pazarlamacılar için kullanılabilir.

Görsel Kaynakları: NBCUniversal

Roku benzer bir alışveriş yapılabilir reklam formatına sahiptir, ancak Roku’nun alışveriş yapılabilir reklamları, mevcut bir reklamın yer paylaşımı olarak sunulur. Şirket, reklamları geçen Haziran ayında Walmart ile ortaklaşa başlattı.

Peacock’s Must ShopTV, reklamın şovun içinde yer alması ve izleyicilerin alışveriş deneyiminden çıkmayı ve kesintiye uğramamayı seçmesine izin verdiği için tartışmasız daha çekici.

Spotlight+, Peacock, Fandango ve NBCU’nun aralarında Snap ve Apple News’in de bulunduğu ortak sitelerinde bir markaya ilk izlenimi veren başka bir yeni reklam çözümüdür. Aynı gün, marka Prime Pod veya yayın ve kablo boyunca ilk reklam konumu. Prime Pod, bir primetime şovunun ilk veya son reklam arasında görünen 60 saniyelik bir bölümdür.

Spotlight+, reklamverenlerin nerede olduklarından veya Peacock orijinallerini veya üçüncü taraf bir dijital iş ortağından gelen başlıkları izleyip izlemediklerinden bağımsız olarak kitleleri hedeflemesine olanak tanır.

Yeni çözüm, Peacock’s’tan bir adım ötede Gündem pazarlamacıların 24 saatlik bir süre boyunca tüm platformlarda ve akış cihazlarında ilk izlenime sahip olmalarını sağlayan reklam biçimi.

Flamadaki bir başka yeni reklam biçimi de canlı spor sunumu için oluşturulmuş olan Marquee’dir. Kayan yazı reklamları zaten doğrusal biçimde var, ancak şimdi ilk kez NBCU’nun sahip olduğu akış hizmetinde mevcut. Reklamlar, canlı bir maç sırasında puan tablosuna veya ekranın sol veya sağ alt köşesine yerleştirilebilir, böylece reklamverenler müdahaleci olmadan spor hayranlarını hedefleyebilir.

Peacock’un tanıtılmasından üç yıl sonra Reklamları duraklat, yayıncı, bir markanın mesajına uyacak şekilde kişiselleştirilebilen, özel renkler, dil ve daha fazlası olan Power Break, verilere dayalı Pause reklamlarını başlatıyor. Duraklatma reklamları, bir gösteriyi duraklattıklarında izleyicinin cihazının tüm ekranını kaplar.

Tüm yeni reklam biçimleri, NBCUniversal’ın özelliklerinden yararlanır Tek Platformşirketin tescilli teknoloji yığını.

Streaming & Başkan Yardımcısı Peter Blacker, “İzleyicilerimizin kendileriyle değerli ve alakalı markalarla etkileşim kurmasını istiyoruz, işte bu nedenle yeni reklam yeniliklerimiz birinci taraf verilerimizden, alışveriş yapılabilir yeteneklerimizden ve One Platform ölçeğinden yararlanıyor” dedi. Veri Ürünleri ve Çeşitlilik, Eşitlik ve Kapsayıcılık Başkanı, bir açıklamada. “Ayrıca, en seçkin içeriğimiz tüm reklamverenlere açıktır – sonuçta Peacock, izleyiciler VE reklamverenler için eşsiz bir destinasyondur.”

Peacock, reklam duyurularına ek olarak, Alan Cumming’in Bernard rolünde ve Lenny Henry’nin Genie rolünde rol aldığı, 1991 yapımı İngiliz komedi filminin yeniden yapımı olan “Bernard and the Genie” gibi yakında çıkacak olan orijinal filmlerini de açıkladı. Peacock’ın uyarlamasında Melissa McCarthy, işkolik bir adamın Noel’de ailesinin iyi tarafına geçmesine yardım eden Cin rolünde olacak.

Yayıncı, Lebron James’in “Shooting Stars” belgeselinin yeni sponsorlarını açıkladı. daha önce duyurulmuştu geçen yılki NewFront sunumunda. Capital One, Google Pixel ve State Farm filme sponsor oluyor.

Tavuskuşu yayınladı Tanıtım geçen hafta. 2 Haziran’da vizyona giriyor.

“Shooting Stars”, “Praise This” ve “The Killer” ile birlikte Peacock’ın duyurduğu ilk orijinal filmlerden biriydi.

NBCU ayrıca, her üç Peacock abonesinden ikisinin yakın zamanda yayınlanan Universal filmlerini izlediğini söyleyerek sinema gösterimi stratejisini de lanse etti. Peacock’ta lansmanı yapılacak en yeni Universal filmleri arasında “Cocaine Bear”, “Knock at the Cabin”, “Violent Night” ve daha fazlası yer alıyor.

Şirkete göre, izleyicilerin %95’i, videodan önce gösterilen reklamlar ve Duraklatılan reklamlar dahil olmak üzere sinematik reklam deneyimlerine olumlu tepki verdi.

Peacock yakın zamanda bildirdi son kazanç sonuçlarıyayıncının toplam 22 milyon ödeme yapan aboneye ulaştığını gösterdi.

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum yapın