Snap, Spotlight ve Stories için yeni reklam ürünleri olan AI’mdaki sponsorlu bağlantıların testlerini duyurdu

Snap hissesinden sonra zayıf ilk çeyrek kazançlarından darbe aldışirket bugün reklamverenlere sunumunu şu adreste yaptı: IAB’nin Yeni Cepheleri yeni reklam ürünlerini ve fırsatlarını tanıttığı yer. İşte Snap’in yeni Amerika Başkanı Rob Wilk, önceden Microsoft’un Reklamcılık Başkanı ve Baş Kreatif Sorumlusu Colleen DeCourcy, Snap ortaklarının kullanıcıların önüne sponsorlu bağlantılar yerleştirmek için yeni AI özelliği My AI’dan yararlanmalarına olanak tanıyan bir test hakkında konuştu. Snap ayrıca, Snapchat’in Friend Stories’inde görülen ilk video reklamı ayırma seçeneği ve TikTok benzeri Spotlight özelliği içinde reklam verme yeteneği de dahil olmak üzere yeni reklam alanlarını duyurdu.

Duyurular, Snap’in reklam işi için önemli bir zamana denk geldi. Halka açık bir şirket olarak satışlar ilk kez düştüSnapchat kullanıcı sayısı yıldan yıla %15 artışla 383 milyona ulaşmış olsa da.

Teknoloji endüstrisinin ilk çeyrek sonuçları, reklam geri tepmesi Meta’yı güçlendiren Q1 sırasında, henüz daha geniş sosyal uygulama ekosisteminden yararlanmıyordu. Bu etkileri hisseden tek kişi Snap değildi; Google’ın YouTube işletmesi de gördü reklam geliri düşüşü çeyrekte yaklaşık %3 oranında arttı. Snap, pazarlamacılara yeni reklam ürünleri sunarak, mobil uygulamasına reklam eklemek için daha fazla yer bulduğu için gelir artışını artırma fırsatına sahip.

Snap’in bugün duyurduğu reklam alanlarının çoğu daha geleneksel yerleşimler olsa da, duyurularından biri öne çıktı.

Etkinlikte şirket, Snap’in yeni AI özelliğini kullanıcıların önüne sponsorlu bağlantılar koymak için nasıl kullanabileceğinden bahsetti – Snap CEO’su Evan Spiegel’in kazançlar sırasında alay ettiği bir şey.

AI’m, hangi daha geniş Snapchat’te kullanıma sunuldu Geçen ayki kullanıcı tabanı, artık Lensler, Snap Haritasından Yerler önerebilir ve yakında, kullanıcılarla metin tabanlı konuşmalar yapmanın yanı sıra Snapchat+ abonelerine üretken bir Snap geri gönderebilecek.

Bugün şirket, My AI ile yapılan görüşmelerde, kullanıcıları konuşmalarıyla ilgili ortaklara bağlayacak sponsorlu bağlantıları test etmeye başladığını doğruladı. Örneğin, bir Snapchat kullanıcısı akşam yemeğini nerede yiyeceğini sorarsa, My AI, yerel bir restoranın veya bir yemek dağıtım uygulamasının sponsor olduğu bir bağlantı döndürebilir. Bir kullanıcı bir hafta sonu gezisinden bahsediyorsa, My AI, bir havayolu veya otelden sponsorlu bir bağlantı döndürebilir. Veya bir kullanıcı bir video oyunundan bahsediyorsa, yerel bir satıcıdan benzer bir oyunun bağlantısını alabilir.

Görsel Kaynakları: Patlatmak

Snap, bu özelliğin henüz erken bir deneme aşamasında olduğunu ve sponsorlu bağlantıları olabildiğince kullanışlı hale getirmek istediğini söylüyor.

Ayrıca, AI’dan öğrenilenlerin, Snapchat kullanıcılarına ilk kez konuşma amaçlı mobil video sunabileceğini ve kullanıcıların AI ile konuşmalarının Snap’in, Hikayeler ve Hikayeler gibi alanlar da dahil olmak üzere uygulamasında daha alakalı içerik sunmasına nasıl yardımcı olacağını belirtiyor. Gündem Başka bir deyişle, kullanıcıların AI ile konuştukları şey, uygulamanın başka bir yerinde gördükleri deneyimi değiştirebilir.

Buna yardımcı olmak için Snap kullanıcıları bilgilendirir kullanıcı onları manuel olarak silene kadar AI konuşmalarını kaydettiğini.

AI özelliğinin eklenmesiyle Snap’in ne kadar hızlı çalıştığını belirtmekte fayda var. Şirket bir aydan biraz daha uzun bir süre önce söyledi hala Güvenlik Danışma Kuruluna katılmak için nitelikli yapay zeka uzmanları arıyordu. aynı zamanda başlattı ebeveyn denetimlerini sunmadan önce AI ürününü küresel kullanıcılara sunar – bunların geleceğini söylese de. Bu arada, Snapchat kullanıcıları yapay zekayı 1 yıldızlı incelemelerle kaydırma Abonelik için ödeme yapılmadan özelliğin Sohbet sekmesinden kaldırılamayacağına dair şikayetler arasında.

Bugünkü diğer Snap duyuruları, TikTok klonu Spotlight’ı içeriyordu. 2020 yılında başlatıldı. Snapchat ürün içindeki reklamları bir yıl önce test etmeye başladı ve geçen haftaki kazançlar sırasında Spiegel, Spotlight’ın artık aylık 350 milyon aktif kullanıcıya ulaştığını söyledi – bu rakam yıldan yıla %170 arttı.

NewFronts’ta şirket şimdi Spotlight’ı küresel reklamcılara açıyor.

Öne Çıkan reklamlar başlangıçta hizmetle birlikte otomatik yerleşimler olarak sunulacak ve reklamverenler bunları Snapchat Reklam Yöneticisi aracılığıyla yönetebilecek. Elbette, kullanıcı tarafından oluşturulan herhangi bir içeriğin yanında reklam alanları satın almanın bir riski vardır, ancak Snap, Spotlight içeriğini daha geniş bir kitleye ulaşmadan önce yönettiğini ve bunun da pazarlamacıların içeriğinin nefret söylemi veya herhangi bir zararlı içeriğin yanında görünme olasılığını azalttığını söylüyor.

Ek olarak Snap, reklamverenlerin kullanıcıların göreceği ilk Snap Reklamını (Arkadaş Hikayeleri arasındaki video reklam alanı) ayırmasına olanak tanıyan “First Story” adlı yeni bir devralma reklam ürünü tanıttı. Şirket, yüksek talep gördüğünü söylediği ürünü First Commercial ve First Lens gibi mevcut tekliflerle karşılaştırdı ve bu da reklamverenlerin Snapchat uygulamasının diğer bölümlerinde ilk sırayı ayırmasına olanak sağladı. Friend Stories’de birinci olma potansiyeli, bir pazarlamacının kullanıcılara çıkmadan önce ulaşma olasılığının daha yüksek olduğu anlamına gelir. ABD’de Snap, potansiyel günlük erişimin 50 milyonun üzerinde olduğunu söylüyor.

Görsel Kaynakları: Patlatmak

First Story reklam yerleşimleri bugün dünya çapında kullanıma sunuluyor ve Warner Bros. ilk müşteri. Yakında çıkacak olan “The Flash” özelliğini pazarlamak için reklam alanını kullanacak.

Şirket ayrıca bugün, ABD’deki Snap Star Collab Studio aracılığıyla markaların Snap yaratıcılarıyla çalışmasını kolaylaştırdığını duyurdu. Uygulamadaki rakamlar. Yeni Studio, sponsorlu Hikayelerini ve kreatiflerini oluşturmak ve yürütmek için markaları tercih edilen prodüksiyon ortaklarıyla (Studio71, Beeline by Brat TV, Influential ve Whalar) bir araya getirerek ortaklıklara yardımcı olacak.

Görsel Kaynakları: Patlatmak

Yıl boyunca Snap ayrıca API’sini genişletecek ve markaların reklam öğelerinin daha fazla kullanıcıya ulaşmasına yardımcı olacak ücretli güçlendirme için ek araçlar sunacak.

Snap ayrıca bugünkü etkinlikte, spor alanında mevcut ortakları NFL, NBA ve WNBA’ya katılan Kadınlar Dünya Kupası ile çalışma planları da dahil olmak üzere bir dizi yeni içerik ortaklığı duyurdu. Şirket, Kadınlar Dünya Kupası’nın yaklaşmakta olan turnuvası için Snapchat Stories, Spotlight ve Camera’ya özel içerik getireceğini söylüyor.

Wilk, “Snapchat tamamen gerçek ilişkilerle ilgili ve her ay 750 milyondan fazla insanın arkadaşlarla, ailelerle ve en sevdikleri içerik oluşturucularla bağlantı kurmak ve eğlenmek için geldiği yer” dedi. “NewFronts’ta, Stories, Spotlight, Creators, My AI ve daha fazlasında yeni yenilikleri ve özellikleri duyururken, bu gerçek ilişkilerin markalar için nasıl gerçek etki yarattığını paylaşmaktan heyecan duyuyoruz.”

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Similar Posts

Bir cevap yazın