YouTube, reklamverenlere Shorts’ta yeni reklam biçimleri sunuyor

Bu yılki YouTube Newfront sunumunun bir parçası olarak şirket, ilan edildi Pazartesi günü, kısa biçim özelliği Shorts’ta yeni reklam biçimlerini kullanıma sunuyor.

Örneğin şirket, video erişim kampanyalarında Shorts’u genişletiyor.

Video erişim kampanyaları atlanabilir ve atlanamayan reklamlar gibi reklam biçimlerini birleştirerek erişimi artırmak için Google AI kullanın. Güncellemeyle birlikte reklamverenler, ilgili izleyicilere ulaşmak için artık 60 saniyelik bir dikey video yükleyebilir.

Daha önce markalar, Shorts envanterine yalnızca şirketin video işleme kampanyaları ve Uygulama Yükleme kampanyaları aracılığıyla erişebiliyordu. ilan edildi 2022’de Google Marketing Live sırasında.

YouTube resmi blog gönderisinde, Paramount+’ın video erişim kampanyalarının en son sürümünü test eden ilk ortaklar arasında olduğunu yazdı. Akış hizmeti, YouTube’un feed içi, yayın içi ve Shorts reklam deneyimlerinde yeni filmi “At Midnight”ı tanıttı. Şirket, YouTube’a göre, Paramount+’nın reklam kampanyasının yalnızca yayın içi reklamlara sahip olmanın aksine “daha yüksek verimlilik ve daha yüksek reklam hatırlanabilirliği sağladığını” yazdı.

Ayrı bir gelişmede YouTube, erişim reklamlarını ana sayfa akışına genişleteceğini de duyurdu.

Şirket, reklamverenlerin içerik paketleri seçmesine ve kitleleriyle daha fazla bağlantı kurmasına yönelik hedefleme çözümü YouTube Select’in Shorts’a geldiğini ekledi. Bu, markaların popüler ve alakalı kısa biçimli videoların yanında reklam sunmasını sağlayacaktır. YouTube Select için Shorts programı bu yıl içinde kullanıma sunulacaktır.

Ayrıca YouTube, reklamverenlerin kısa videolar arasında gezinmeye başladıklarında bir izleyicinin gördüğü ilk şeyin reklamları olmasına izin veriyor.

TikTokShorts’un büyük rakibi olan , benzer aletler reklamverenler için.

Newfront sunumu sırasında ajans ve marka çözümlerinden sorumlu Başkan Yardımcısı Kristen O’Hara, “İzleyicilerimiz platformda tonlarca yeni sanatçı keşfederek uzun biçimli videolar ve Shorts arasında gidip geldikçe, aynı zamanda markaları da keşfediyorlar” dedi. “Geçen yıl kısa filmler ve video işlem kampanyaları başlattığımızdan beri, çok ama çok sayıda markanın gerçekten Kısa videoları nasıl kullanabileceklerine eğildiğini gördük.”

onun içinde son kazanç raporu, YouTube 6,69 milyar dolar reklam geliri elde etti – yıldan yıla %2,6 düşüş. iken üçüncü çeyrek reklam gelirinin düştüğü arka arkaya YouTube, gurur ve neşe kaynağı olarak Shorts’a odaklanmaya devam ediyor. Shorts, bu yılın başlarında 50 milyar günlük görüntüleme.

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum yapın