Üretken yapay zeka çılgınlığı şiddetlenirken, Ramp müşteri desteği girişimi Cohere.io’yu satın aldı

Gelen kutunuzda daha fazla fintech haberi ister misiniz? Üye olmak Burada.

Finans otomasyon şirketi Rampa satın aldı Cohere.io, Şirketler, yalnızca TechCrunch’a AI destekli bir müşteri destek aracı oluşturan bir girişim olduğunu söyledi.

2020’de kurulan New York merkezli Cohere.io (bir başka AI girişimi olan Cohere ile karıştırılmamalıdır) yakın zamanda sermaye artırımı) 3.1 milyon dolar topladı bir tohum finansman turu Initialized Capital tarafından yönetilen, daha sonra başka bir 400.000 $’lık finansmanı ele alan. Diğer destekçiler arasında Y Combinator, BoxGroup, Soma Capital, Shrug Capital ve Chapter One yer alıyor. Melek yatırımcılar arasında Plaid CEO’su ve kurucu ortağı Zach Perret, Elad Gil, Naval Ravikant, Opendoor’dan Eric Wu, Prasanna Sankaranarayanan, Ramp kurucu ortakları Eric Glyman ve Karim Atiyeh ve Jack Altman ve diğerleri yer alıyor.

Anlaşma, Ramp’ın satın aldığından bu yana ilk satın alımına işaret ediyor Alıcıyıllık yazılım sözleşmeleri gibi büyük bilet satın alımlarında müşterilerine para kazandırdığını iddia eden bir “hizmet olarak müzakere” platformu. 2021 Ağustos’unda ve 2019 başlangıcından bu yana ikinci. Mali şartlar açıklanmadı.

Daha önce TechCrunch tarafından bildirildiği gibi, Cohere’in üç kurucu ortağı, Yunyu Lin, Jason Wang Ve Rahul Sengottuvelu (CTO), ilk olarak Duke Üniversitesi’nde okurken tanıştı. İlginç bir şekilde, Lin daha sonra Ramp için çalışmak üzere ayrıldı, ancak diğerleri pandemi sırasında mezun oldu.

Bir yıl sonra Lin, Cohere.io’nun başlatılmasına yardımcı olmak için Ramp’tan ayrıldı. Ve şimdi Lin, Sengottuvelu ve diğer üç mühendis, Ramp müşterilerinin sorunlarını “tamamen yeni ve çok daha verimli yollarla” çözmek amacıyla yapay zeka ile ilgili projeleri yürütmek için Ramp’a katıldı. Bir satış görevlisi de Rampa ekibine katılıyor (Wang, 2021’de Cohere’den ayrıldı).

Cohere.io, TechCrunch’a 2021’deki yükselişi sırasında amacının uzak masaüstü ve ekran paylaşımı deneyimini iyileştirmek olduğunu söyledi. Cohere’in teknolojisiyle işletmelerin, müşteri tarafından herhangi bir indirme veya kurulum gerektirmeden ekranlarının kontrolünü anında alarak “saniyeler içinde” müşterilere yardımcı olabileceği iddia edildi.

Bu kullanım kolaylığı, startup’a ürünü için 50’den fazla ödeme yapan müşteri kazandırdı. TechCrunch Disrupt 2020 kazananı Canix, CopyAI, Rampa ve diğerleri. Ancak o zamandan beri Cohero.io ekran paylaşımından LLM (geniş dil modu) destekli destek otomasyonuna odaklandı. Üretken AI ve LLM’ler kullandığını söylüyor şirketlerin geçmiş müşteri desteği verilerini çıkarmak ve gelecekte benzer sorulara uygulamak için “ChatGPT’nin ortaya çıkışından beri”.

Şirketin otomasyon ürünü, Ramp ve Deel gibi ekipler tarafından mevcut müşteri etkileşimlerinden “yüksek kaliteli destek bilgisi” oluşturmak ve destek taleplerinin %60’a kadarını otomatik olarak çözmek için kullanıldı. Satın almanın bir parçası olarak, Ramp şunları söyledi: tüm müşterilere “bakım modunda” hizmet verilmeye devam edilecek, ancak Ramp müşterilerinin iş akışlarını otomatikleştirmelerine ve harcama verilerini daha iyi kullanıp anlamalarına yardımcı olmak için çabalarını LLM destekli otomasyon ürününü uyarlamaya odaklayacak.

Cohere’in kurucuları kesin gelir rakamlarını açıklamayı reddederken, şirketin yıldan yıla %150 gelir artışı gördüğünü ve sonunda satın alma sırasında 200’den fazla müşteriye (Ripling, Loom ve SecureFrame dahil) ulaştığını söylediler. geçen ayın Rampa’nın kendisinin 15.000’den fazla müşterisi var.

Görsel Kaynakları: Rampa/Cohere.io

Ramp CEO’su Glyman TechCrunch’a şunları söyledi: Cohere.io’nun yaklaşımı, çalışanların doğru yanıtları sağlamak için müşteri sorularının farklı varyasyonlarını manuel olarak tanımlamasını ve yanıtlamasını gerektiren, piyasadaki diğer sohbet robotlarından farklıydı.

Yunyu Lin dedi ki: “Orada bazı otomasyon yapan birçok satıcı var. Ve tarihsel olarak, birçoğu, örneğin e-ticaret veya basit tüketici Hizmet Olarak Sunulan Yazılımları gibi daha basit kullanım durumlarına yöneliktir ve insanların cevap isteyebileceği toplam soru sayısı o kadar da fazla değildir.

Cohere’in farklılaştırıcısı, Sengottuvelu “çok seyrek sorular için bile” ve “Ramp gibi karmaşık ürünlere sahip karmaşık işletmeler” için içerik üretebilme yeteneğidir.

Özellikle, Cohere’in otomasyon ürününün mevcut yardım merkezi ve destek talebi verilerini kullandığını ekledi. self servis sistemlerde iş akışları oluşturmak ve iyileştirme için alanları belirlemek. Cohere ayrıca “kapsamlı” performans ölçütleri sunarak işletmelere farklı ürün kategorilerinde self servislerinin etkinliği hakkında fikir verir.

İlk projeler, iş akışlarını “daha da otomatik” hale getirmeyi içeriyor Sengottuvelu dedi, müşteriler adına çok adımlı süreçleri tamamlamanın yanı sıra Ramp’ın hem yapılandırılmamış hem de yapılandırılmış büyük veri kümelerini analiz etme becerisini geliştirerek, “böylece müşteriler her zaman yazılımda en iyi fiyatı elde eder.” Örneğin, Rampa kullanımları Sengottuvelu’nun Jsonformer proje – bu, geliştiricilerin LLM’lerin çıktıları konusunda katı sınırlar koymasına olanak tanır. Ramp, çok büyük yapılandırılmamış veri kümeleriyle uğraştığı için, Jsonformer şirketin bu verileri “analiz etmesi ve kullanması daha kolay” yapılandırılmış bir formata koymasına yardımcı oluyor Ramp. Aslında, şirketin yeni fiyat zekası özelliği, müşterilerini satıcılarından daha adil bir fiyat elde etme çabasıyla sözleşmelerden, faturalardan ve makbuzlardan ayrıntıları çıkarmak için teknolojiyi kullanıyor.

Kuruculara göre Ramp, Cohere.io’nun tek talibi değildi.

“Üretken yapay zekadan çok fazla değer gören alandaki bazı oyunculardan başka teklifler aldık, ancak üretken yapay zekanın değerinin büyük bir kısmının bu müşteri verilerine erişimi olan şirketlere ait olacağına inanıyoruz ve Ramp bu şirketlerin dışında. , temel olarak. Ve özellikle bu makro ortamda, teknolojide en hızlı büyüyen şirketlerden biri,” dedi Lin.

Ramp’tan Glyman’a göre, şirketi Cohere.io’yu kullanmaya başlar başlamaz, “biletlerin çoğu birdenbire otomatik bir şekilde düzgün bir şekilde yanıtlanmaya başladı.”

“Aslında gerçekten işe yaradı,” dedi. “Takımın teknik gelişmişliği şimdiye kadar gördüğümüz her şeyin çok ötesindeydi.”

Ele aldığımız bir konu hakkında bir haber ipucu veya içeriden bilgi mi aldınız? Sizden haber almak isteriz. Bana [email protected] adresinden ulaşabilirsiniz. Ya da [email protected] adresinden bize bir not bırakabilirsiniz. Anonimlik taleplerine saygı duymaktan mutluluk duyarız.

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum yapın