Twitter’ın reklam gelirleri ne kadar düştü?

Yeni raporlama, sosyal medya şirketinin yeni hayatını bağlama oturtuyor

şirket almak özel sektör, faaliyetlerini kamu piyasasının ilgi odağı dışında reforme etmenin akıllı bir yolu olabilir; artık dünyaya üç ayda bir rapor vermek zorunda değil, özelleşen şirketler genellikle ürün karışımlarında ve çalışan tabanlarında zorlu değişiklikler yapmak için daha fazla serbestliğe sahip oluyor.


Borsa yeni başlayanları, pazarları ve parayı keşfediyor.

Oku onu TechCrunch+’ta her sabah ya da al Exchange bülteni her cumartesi.


Peki, Twitter ne yapıyor? artık özel bir şirket olduğuna göreve meşgul biri? Başına New York Times, sosyal medya şirketi, bir yıl önceki sonuçlara kıyasla sancılı gelir düşüşlerine katlanıyor. Bu yeni veriler, Twitter’ın 2022 sonu sonuçlarıyla ilgili duyduklarımızı da yansıtıyor.

Elon Musk, 2022’nin sonlarında Twitter’ı özele aldı, bu da şu anda birkaç çeyrektir özel bir şirket olduğu anlamına geliyor. Yeni yönetim altında, personelini önemli ölçüde azalttı, abonelik geliri ayak izini genişletmek için çalıştı ve yeni sahibi altında yeni bir ton yönü aldı. Şirket ayrıca bünyesinde yeni bir CEO’yu işe alma sürecisahibi, Twitter’ın ürün çalışmalarının geniş bir alanı üzerinde kontrolü elinde tutma niyetinde olsa bile.

Bu sabah, Twitter’ın herkese açık sonuçları, daha yeni bilgilerle karşılaştırabileceğimiz ve karşılaştırabileceğimiz bilgiler üzerinden biraz tarihsel araştırma yapmak istiyorum. Ardından, Twitter’ın borç maliyetleri ve azaltılmış maliyet esasına ilişkin bazı bilgileri karıştıracağız.

Bildirilen verileri, somut rakamları ve bazı daha büyük makro trendleri aynı anda karıştıracağız. Amacımız yönlü kavrayış olacak ve daha spesifik bir şey olmayacak. Kulağa hoş gelmek? Çalışmak.

Twitter’ın finansal sonuçları

Kere raporlar Twitter’ın 1 Nisan 2023’ten Mayıs’ın ilk haftasına kadar olan kabaca beş haftalık dönemde ABD’den elde ettiği reklam gelirlerinin 88 milyon dolara ulaştığını bildirdi. Bu rakam, özette büyük miktarda para olmasına rağmen, Times’ın “dahili bir sunuma göre” yakalamayı başardığını yazdığı bir yıl önceki sonuçtan% 59 daha düşük.

Aynı raporda, Twitter’ın “bu ay ABD reklam gelirinin bir yıl öncesine göre her hafta en az yüzde 56 düşmesini” beklediği de dahil olmak üzere birkaç önemli gerçek daha vardı.

Önceki soru, bu düşüşlerin ne kadar kötü olduğu. Onları incelerken akılda tutulması gereken birkaç şey:

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum yapın