Twilio, üretken AI için OpenAI’yi çağırıyor

VB Transform 2023 oturumlarını görüntülemek için isteğe bağlı kitaplığımıza gidin. Buradan Kaydolun


Twilio bugün üretken yapay zeka lideri OpenAI ile yeni bir entegrasyonun duyurusu ile müşteri etkileşimi platformu yeteneklerini geliştirmeye devam ediyor.

Yeni entegrasyon, OpenAI’nin GPT-4 modelini Twilio Etkileşimi kuruluşların son derece özelleştirilmiş ve hedefli pazarlama kampanyaları oluşturmasına olanak tanıyan platform.

Twilio, farklı türde müşteri katılım araçları oluşturan geniş bir kullanıcı ve geliştirici topluluğuna sahiptir. Twilio, şirketin API’lerini kullanan 10 milyondan fazla geliştiriciye sahip olduğunu ve ChatGPT’nin gücünü ve Twilio’nun ses hizmetiyle yanıt üretme yeteneğini getirmek için şimdiden bir dizi çaba olduğunu söylüyor.

Yeni GPT-4 entegrasyonu ile Twilio, OpenAI ile olan çalışmalarını resmileştirmeyi hedefliyor ve bu ayın sonunda Twilio Signal konferansında OpenAI CEO’su Sam Altman’ın konuşmasını sağlamayı planlıyor.

Etkinlik

VB Transform 2023 İsteğe Bağlı

VB Transform 2023’ten bir oturumu kaçırdınız mı? Öne çıkan tüm oturumlarımız için isteğe bağlı kitaplığa erişmek için kaydolun.

Şimdi üye Ol

OpenAI, Twilio CustomerAI olarak bilinen daha büyük bir girişimin yalnızca bir parçasıdır. Twilio’nun kıdemli ürün müdürü Alex Millet, VentureBeat’e, Customer AI’nin Twilio topluluğuna hem üretken hem de tahmine dayalı AI getirmek için ilk olarak Haziran ayında önizlendiğini söyledi.

“Bu entegrasyon, bu vizyonun üretken parçasını ilerletiyor ve Twilio müşterilerinin, Twilio’nun Segment Müşteri Veri Platformu üzerine inşa edilmiş pazarlama otomasyonu çözümü olan Twilio Engage içinde kişiselleştirilmiş müşteri yolculukları ve pazarlama içeriği oluşturmak için OpenAI’nin GPT-4 modelini kullanmasına izin verecek.” dedi Millet.

Üretken yapay zeka neden Twilio ve müşterileri için uygun?

Twilio için, üretici yapay zekanın iş etkisi yaratacak faydalı bir teknoloji olmasının çeşitli nedenleri var.

Birincisi, son derece kişiselleştirilmiş müşteri etkileşimlerine yönelik artan bir ihtiyaç var. Darı, son Twilio’nun araştırma herhangi bir markayla tüketici sadakatinin yüksek kaliteli kişiselleştirmeye ve ısmarlama etkileşime bağlı olduğunu doğruladı.

Twilio raporu, tüketicilerin %56’sının yalnızca kişiselleştirilmiş bir deneyimden sonra tekrar alıcı haline geleceğini ortaya çıkardı; bu, bir önceki yılın raporuna göre %7’lik bir artış. Millet, özellikle bütçelerin daha kısıtlı ve ekip bant genişliğinin sınırlı olduğu bir zamanda, bunun müşteri deneyimi liderleri ve pazarlamacılar üzerinde müşterileri elde tutma ve müşteri memnuniyet seviyelerini koruma konusunda çok fazla baskı oluşturduğu yorumunda bulundu.

Twilio’nun üretken ve tahmine dayalı yapay zekayı uygun gördüğü yer burasıdır. Millet, yapay zekanın yalnızca kendisine güç veren veriler kadar iyi olduğunu vurguladı; Twilio, müşteri veri platformuyla bunu sağlıyor. Yapay zekayı iyi verilerle birleştiren Millet, pazarlamacıların sıfırdan iletişim oluşturmak için harcanan zamanı geri kazanırken olağanüstü kişiselleştirme seviyelerine ulaşmasını bekliyor.

Twilio CustomerAI için önümüzdeki yol

Twilio’nun genel CustomerAI vizyonu, yalnızca OpenAI modellerini birleştirmekten daha geniştir.

Twilio, bugüne kadar bir dizi ek yapay zeka tedarikçi ortaklığı da duyurdu. Google Ve Yapay Zekayı Çerçevele Haziran ayında ve AWS Temmuzda. Tüm bu ortaklıklar, daha geniş Twilio Müşteri Yapay Zeka vizyonunu mümkün kılmak için bir araya gelecek. Millet’ye göre CustomerAI’nin gerçek değeri, işletmelerin müşterilerini daha iyi anlamalarına ve onlara daha derin değer sağlamalarına yardımcı olmak için müşteri bilgilerini üretken ve tahmine dayalı yapay zeka yetenekleriyle organize edip eşleştirebilmesidir.

Millet, “En basit haliyle, Customer AI, şirketlerin müşterilere kişiselleştirilmiş deneyimler sunmasını daha hızlı ve daha kolay hale getirmekle ilgilidir” dedi. “Kulağa basit geliyor, ancak gerçek şu ki pazarlama, satış, müşteri hizmetleri, ürün gibi tüm müşteri yolculuğu boyunca tüm bu sinyalleri gerçek zamanlı olarak yakalamak karmaşık.”

VentureBeat’in misyonu teknik karar vericilerin dönüştürücü kurumsal teknoloji ve işlemler hakkında bilgi edinmeleri için dijital bir şehir meydanı olmaktır. Brifinglerimizi keşfedin.

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum yapın