Pietra, içerik oluşturucuların DTC işlerini başlatmasına yardımcı oldu; artık herkes için bir yol haritası var
Doğrudan tüketiciye yönelik iş dünyası gürültülü olmaya devam ediyor. Sadece bir iş kurup Google ve Facebook’ta reklam vermek yeterli değil: Günümüzün e-ticaret tüccarları tüm kanalların efendisi olmak zorunda.
Bu nerede Pietra Kurucu ortak ve CEO Ronak Trivedi liderliğindeki eski Uber ekibi, 2019’da başladı mücevher satıcıları için bir pazar yeri olarak ve 2021’de özetlendi içerik oluşturucuların ürün serilerini başlatmak ve ölçeklendirmek için arka uçlar oluşturmasına yardımcı olmak ve bu süreçte A Serisi sermayede 15 milyon ABD doları toplamak.
Trivedi bir röportajda “Karlı bir DTC işi veya e-ticaret işi yürütmek giderek daha zor hale geliyor” dedi. “Büyümeye devam etmek için aşırı harcama yapamayacağınız ve hackleyemeyeceğiniz bir döneme giriyoruz. Çevrimiçi ortamda daha fazla kanal ve çok sayıda marka varken öne çıkmanız gerekiyor. İçeriğinizin harika olması ve yenilik yapmanız ve işinizi çevrimiçi ortamda nasıl büyüteceğiniz konusunda akıllı olmanız gerekiyor.”
2021’den bu yana, e-ticaret altyapısı şirketinin müşterilere bir e-ticaret işi oluşturma sürecinde rehberlik etme yaklaşımı, onlara kaynak sağlamadan sipariş karşılamaya kadar her şey için 1.000’den fazla tedarikçiye erişim sağlama da dahil, şimdi onlara 100.000 aktif kullanıcı kazandırdı. Pietra ayrıca 2022’yi işlem hacminde 100 kat ve yıldan yıla gelirde 35 kat artışla kapattı.
Bugün şirket, M13 liderliğindeki Seri A uzantısı şeklinde 16 milyon dolarlık yeni sermayeyi kapattığını duyurdu. İlk Seri A’yı yöneten Kurucular Fonu da TQ Ventures ve Abstract Ventures gibi bu tura katıldı. Trivedi, Pietra’nın toplamda 36 milyon dolar topladığını ve son turun şirketin değerini %30 artırdığını söyledi.

Pietra’nın lojistik panosu. Görsel Kaynakları: Pietra
Yeni finansmanla Pietra, yenilenmiş bir Pietra Üyeliği ile ticaret etkinleştirme sektörüne giriyor; aylık 39 dolardan başlayan aylık abonelik, geri dönüşlerden etkileyici pazarlamaya kadar her konuda ücretsiz yazılım araçlarına erişim için. Ayrıca üçüncü taraf bir lojistik ağı ile satış ve dağıtım kanalına sahiptir. Pietra’yı ücretsiz kullanabilirsiniz. Trivedi, şu anda kullanıcılarının yaklaşık %10’unun ödeme aldığını söyledi.
Ayrıca şirket, 2023’te uluslararası alanda genişlemeyi, ekibini ikiye katlamayı ve operasyonlarını Los Angeles, San Francisco ve New York’ta genişletmeyi planlıyor.
Trivedi son raundu “fırsatçı” olarak nitelendirdi. Şirketin hâlâ iki yıldan fazla pisti vardı, ancak bazı ek çalışanları getirmek ve geçen yıl hizmet veremediği talebi karşılamak istedi. Örneğin, Pietra 100.000 müşteri kaydına sahipti, ancak bunların yalnızca bir kısmını müşteri olarak kabul edebildi. Ayrıca şirket, müşteriler ve ürün teklifleri ile bazı dahili kilometre taşlarına ulaşana kadar tam bir B serisini yükseltmek istemiyordu.
Trivedi, “Şirketler için dünyanın en büyük üyelik ağını oluşturmak istiyoruz” dedi. “Zamanla Pietra, insanların çok para harcamaya alışkın olduğu tüm araçları, uygulamaları ve yazılımları sağlayacak, ancak üyelerin kullanımına fiyatın çok altında sunulacak.”
Bu arada, yatırımın bir parçası olarak M13’ten Carter Reum ve Brent Murri, Pietra’nın yönetim kuruluna katılıyor. Kurucu ortak ve yönetici ortak olan Reum, M13’ü kardeşi Courtney Reum ile başlattı. alkollü içki işletmesi Veev’i 2016’da Luxco’ya satmak.
Ayrıca karısı Paris Hilton’un e-ticaret işini 4 milyar dolarlık bir imparatorluğa ölçeklendirmesini izledi, bu yüzden ona göre Pietra sıfırdan dağıtıma kadar bir işi nasıl kuracağını anladı.
Reum, TechCrunch’a “100.000 üyeye ve 9.000 ödeme yapan aboneye sahip olmaları, size tezin yerinde olduğunu gösteriyor” dedi. “Bu şirketi iki yıl boyunca takip ettikten sonra, tüm bu şeylerin çarpıştığı o uçurum anında bulunuyorlar: Uber’deki geçmişlerine, bir platform olarak düşünme yeteneklerine ve yeni nesil DTC şirketlerine nasıl güç vereceklerine bayılıyorum.”
kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada