Peloton, egzersiz uygulamasını yeni ücretsiz ve daha pahalı abonelik katmanlarıyla yeniden başlatıyor

Peloton, antrenman uygulamasını kullanıcılara yeni bir ücretsiz seviye ve aylık 24 ABD doları olan üst düzey bir seviye dahil olmak üzere üç farklı seviye sunmak için yeniliyor. Şirket ilan edildi Salı günü, bir ev içi bisiklet şirketi olarak bilinmenin aksine, herkes için bir fitness şirketi olarak yeniden markalaşmak istiyor.

İlk kademe Peloton App Free olarak adlandırılır ve 12 fitness kategorisinde 50’den fazla ders sunar. Aşama, sürekli olarak yenilenecek, ancak canlı kursları içermeyen, dönüşümlü olarak öne çıkan sınıflar içerir.

Peloton App One adı verilen orta katman, yenilemeden önce zaten mevcuttu ve aylık 12,99 ABD dolarına mal oluyor. Güç, Meditasyon, Açık Hava Yürüyüşü, Yoga ve daha fazlası dahil olmak üzere Peloton’un 16 yönteminden 9’unda binlerce sınıfa ve ücretsiz katmana dahil olan tüm sınıflara sınırsız erişim içerir. App One Üyeleri, ayda üç adede kadar ekipman tabanlı kardiyo dersi alabilir (Bisiklet/Yürüme/Küre). Peloton’un Görevlerine, Programlarına ve Koleksiyonlarına erişimin yanı sıra üyelere yeni isteğe bağlı ve canlı dersler sunulacak.

Peloton App+ olarak adlandırılan üçüncü katman, aylık 24 ABD dolarına mal olur ve Lanebreak veya Scenic sınıfları hariç, Peloton’un kütüphanesine sınırsız erişim içerir. Bu katman, App One’ın tüm tekliflerini içerir ve herhangi bir kapalı mekan bisikletine, koşu bandına veya kürekçiye binmek için binlerce ekipman tabanlı kardiyo sınıfına erişimin kilidini açar. Bu katman, sınıflara özel erişim sunar.

Peloton’un yenilenen uygulaması, kullanıcıların uygulamayı yanlarında spor salonuna götürmelerine olanak tanıyan yeni bir “Spor Salonu” işlevi de içeriyor. Bu özellik, tüm üyelik katmanlarında kullanılabilir. Şirket, bu lansmanın, antrenmanların yazıldığı, destekleyici bir videoda tanıtıldığı ve kullanıcının kendi hızında yapılacak şekilde tasarlandığı ilk teklif olduğunu belirtiyor. Üyeler, farklı güç sınıfı türleri arasında seçim yapabilecekleri bir dizi zemine dayalı rutine erişebilecekler.

Yenilenen üyelik kademesi ve Spor Salonu özelliği, bugünden itibaren Peloton’un sunulduğu ABD, Kanada, Birleşik Krallık, Almanya ve Avustralya dahil olmak üzere beş pazarın tamamında kullanıma sunulacak.

Yeni katmanların, şirketin ev ekipmanında dersler yürütmek için gerekli olan standart aylık 44 $ Peloton aboneliğinin yerine geçmediğini belirtmekte fayda var.

Peloton’un Pazarlamadan Sorumlu Başkanı Leslie Berland yaptığı açıklamada, “Bu marka lansmanı ile Peloton’un herkese sunduğu her şeyin canlılığını ve doluluğunu yansıtıyoruz” dedi. “Şimdiki ve gelecekteki tüm Peloton Üyelerinde algıları ev içinden her yere, fitness tutkunlarından her seviyedeki kişiye, münhasırlıktan kapsayıcılığa kaydırıyoruz. Eğitmenlerimiz ve Üyelerimiz her gün gerçek Peloton deneyimini yaşıyor ve nefes alıyor. Bu enerjiyi ve ilhamı dünyaya yaymaktan heyecan duyuyoruz”

İnsanlar evlerine kapanıp evde spor yapmanın yollarını aradıkça, Peloton pandeminin ortasında popülerlik kazandı. Yüz yüze spor salonları yeniden açıldığında şirketin ekipmanlarına olan talep düştü. Geçen yıl göreve getirilen şirketin CEO’su Barry McCarthy, yatırımcılara bu yılın başlarında söyledi şirketin “vaat edilen topraklara giden yolu”nun mobil uygulaması olduğunu.

Bugünkü duyuru, Peloton’un kendisini donanım satışına daha az bağımlı kılmak istediğini gösteriyor. Bu yeni tekliflerle Peloton, donanım ekipmanını karşılayamayacak kişileri çekmeyi umuyor. Peloton’un yaptığı gibi, şirketin hizmet gelirlerine odaklanması mantıklı. yaklaşık 290 milyon dolar geçen çeyrekte aboneliklerden düştü ve donanımında 17 milyon dolardan fazla kaybetti.

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum yapın