TechCrunch+ özeti: CRO’nuzun uçmasını sağlayın, bulut maliyetlerini doğru şekilde azaltın, soğuk bir e-posta nasıl yazılır

Açılış sayfaları, yeni başlayanların deneyler yapmak ve mesajlarını geliştirmek için gittikleri ilk yerlerden biridir, ancak sürekli yineleme yapmazsanız, parayı masaya bırakmış olursunuz.

Büyüyen pazarlama uzmanı Jonathan Martinez son köşesinde çoklu dönüşüm oranı optimizasyonu (CRO) deneylerini tanımlar ve “tutarlı bir ölçüm metodolojisine sahip olabilmeniz için çabaları nasıl kolaylaştıracağınızı” açıklıyor.


Eksiksiz TechCrunch+ makaleleri yalnızca üyeler tarafından kullanılabilir
indirim kodunu kullan TCPPLUSROUNDUP bir veya iki yıllık abonelikte %20 tasarruf etmek için


İşte kullandığı test çerçevesi:

  • Bir hipotez listesi oluşturun.
  • Bir yığın sıralama metodolojisi uygulayın.
  • Her deney için birincil bir metrik oluşturun.
  • Kazananları belirlemek için bir temel yöntem oluşturun.

Martinez, Twitter’da “CRO, yeni başlayanlar için çok önemlidir” dedi. “Huni genelindeki dönüşüm oranlarındaki %10-20’lik kazançları en kolay şekilde bulabileceğiniz zaman budur.”

okuduğunuz için teşekkürler

walter thompson
İçerik Yöneticisi, TechCrunch+
@kahramanınız

İğneden iplik geçirmek: Paul Judge’ın Softbank’ın Açık Fırsat Fonu planlarına bir bakış

SB'nin yeni adı Açık Fırsat Fonu'nun yeni lideri Paul Judge

Görsel Kaynakları: Paul Yargıç /

Dominic Madori-Davis, Softbank’ın yakın zamanda yeniden markalaşan Açık Fırsat Fonu’nun yeni başkanı Paul Judge ile röportaj yaptı.

Yargıç, geleneksel olarak dışlanmış topluluklardan kurucuları destekleyecek 150 milyon dolarlık yeni bir fon planlarıyla, risk sermayesini tanımlayan ilişki temelli modeli benimsiyor.

“‘Sıcak bir giriş’ yapmakla ilgiliydi ve insanlar bununla övünüyor – ‘Oh, benimle bir toplantı ayarlamak için birini tanıman gerekiyor'” dedi.

“Benim görüşüme göre, bu sistemin kapanmasına neden oldu.”

Bulut harcamanızı kısmadan önce fatura verilerinizi dahili olarak paylaşmayı düşünün

gri bir arka plana karşı siyah saplı makas

Görsel Kaynakları: bayan (yeni bir pencerede açılır) / Getty Resimleri

Her girişim, bu makroekonomik ortamda para biriktirme baskısı altındadır. Ve herkes bulut tabanlı hizmetler için para ödediğinden, bu, maliyet düşürücüler için olgun bir hedeftir.

Ancak kurumsal yazılım şirketi Databricks’in CIO’su Naveen Zutshi, bunun bir ya hep ya hiç oyunu olmadığını söylüyor. Şirketinin bulut harcamalarını şirket içinde hareket ederek değil, “ekibinin nerede ve nasıl harcama yaptığına ilişkin görünürlük sağlayarak” %25 oranında azalttığını söylüyor.

Bu TC+ makalesinde, Databricks’in genel BT bütçesini azaltmak için maliyet tahsisi etiketleme, görünürlük panoları ve diğer araçları kullanmak üzere oluşturduğu metodolojiyi açıklamaktadır.

Zutshi, “Kesilecek boşluklar bulmak mümkün” diyor. “Ancak bunu küstahça yapmayın: Bulut harcamalarını azaltmak, maliyetleri düşürmekten çok uzun vadeli yatırım getirisi için bütçeyi optimize etmekle ilgili olmalı.”

Yatırımcılara mükemmel soğuk e-posta nasıl yazılır?

Sadece bir tanesi hedefin merkezine isabet eden çok sayıda kaçırılan ok

Görsel Kaynakları: Julia Lemba (yeni bir pencerede açılır) / Getty Resimleri

Biraz araştırmayla, umutlu herhangi bir kurucu, sunum yapmayı umdukları yatırımcılar için adlar ve e-posta adresleri içeren bir elektronik tablo oluşturabilir.

Kişisel bir tanıtım çok daha etkilidir, ancak Haje Jan Kamps, birkaç temel en iyi uygulamayı takip ettiğiniz sürece soğuk e-postaların etkili olabileceğini söylüyor.

Kural 1? “Kısa iyidir.”

Bu makalede, bir yatırımcının tezi hakkında bütüncül bir anlayışa nasıl ulaşılacağını açıklıyor ve biri ChatGPT tarafından yazılmış iki e-posta şablonu paylaşıyor (spoiler: korkunç).

Yöneticiler ESG’ye bağlı olduklarını söylüyor, ancak veriler aksini gösteriyor

Yeşil yıkamayı simgelemek için pembe bir arka plan üzerinde yeşil süngerler.

Görsel Kaynakları: Serhii Shleihel / Getty Images

Tim De Chant ve Ron Miller, tüketiciler çevresel, sosyal ve yönetişim (ESG) girişimlerine sahip şirketlerden ürün satın almakla ilgilendiklerini söylüyor, ancak “2023 Google Cloud Sürdürülebilirlik Anketi, yönetici kararlılığının azaldığını gösteriyor” diyor.

Genel ekonomik koşullara ve geliri artırma baskısına işaret eden “rapor, yalnızca planlananın aksine uygulanan sürdürülebilirlik projelerinin sayısının geçen yıla göre %8 azaldığını ortaya koydu.”

Ancak kişisel bildirim aldatıcıdır: Ankete katılanların %59’u ÇSY çabalarını da abarttıklarını açıkladı.

Tim ve Ron, bu kuruluşları daha hesap verebilir kılmak için “bu, veri gerektirecek ve startup’lar bu konuda yardımcı olabilir” diye yazıyor.


kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum yapın