Netflix’in reklam destekli planı, 1080p kalitesi ve iki eşzamanlı akış için destek alıyor

Netflix, reklam destekli planını akış kalitesi ve eşzamanlı akışlar açısından yükseltiyor. Şirket, bu plana abone olan kullanıcıların, iki eşzamanlı akış desteğiyle içeriği 1080p çözünürlükte (720p’den) görebileceğini söyledi.

Bu avantajlar bugün Kanada ve İspanya’daki kullanıcılara sunuluyor. ABD dahil olmak üzere diğer 10 pazarda reklam destekli planları kullanan kişiler bu özelliklere bu ay sahip olacak.

Şirket, yatırımcılara yazdığı mektubunda, “Bu geliştirmelerin, teklifimizi daha geniş bir tüketici kitlesi için daha da çekici hale getireceğine ve reklam planına mevcut ve yeni abonelerin katılımını daha da güçlendireceğine inanıyoruz.”

Netflix başlatıldı reklam destekli plan geçen Kasım ayında ayda 6,99 dolardan ve şimdiden olumlu sonuçlar alıyor.

Akış şirketi, ABD’de reklam destekli plan aracılığıyla üyelik başına aylık 15,99 ABD doları olan standart plana göre daha fazla ortalama gelir elde ettiğini söyledi.

Kazanç görüşmesi sırasında, Netflix’in CFO’su Spence Neumann, şirketin geçtiğimiz çeyrekte reklam destekli katmana yeni içerik sunarak bunu diğer yüksek fiyatlı planlarla “%95 artı” pariteye getirdiğini söyledi.

Reklam destekli planın işletme için de faydalı sonuçlar gösterdiğinden bahsetmiş,

“Bu [economics of the ad-supported plan] hepsi, sadece daha düşük fiyatlı bir seçeneğe sahip üyelerimiz için daha iyi olmadığına, aynı zamanda işimiz için daha iyi olduğuna inandığımız bir seviyede ve bunu aşırı spesifik olmadan yapabileceğimizi ve yapabileceğimizi düşündüğümüz bir şekilde yapıyoruz. , bunu işletmeye %50 veya daha fazla artımlı kar katkısı gibi düşünün” dedi.

Insider Intelligence’a göre Netflix bu yıl 770 milyon dolar reklam geliri elde edecek ve bu rakam 2024’te 1,9 milyar dolara çıkacak.

Netflix reklam geliri

Netflix reklam geliri Görsel Kaynakları: İçeriden İstihbarat

Şirket, Netflix’in yıl sonuna kadar ABD’de 170,6 milyon kullanıcıya (yıllık bazda %0,5 düşüş) ve dünya çapında 682,7 milyon kullanıcıya (yıllık bazda %5,6 artış) sahip olmasını bekliyor.

Şirket ayrıca planlarını açıkladı bu yaz parola paylaşımına ilişkin kısıtlamaları daha geniş bir şekilde kullanıma sunuyor. Şirket, 2023’ün ilk çeyreği için 8,16 milyar dolar gelir kaydetti – analistlerin 8,18 milyar dolarlık beklentilerinin biraz altında.

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum yapın