Google, yapay zeka destekli yeni seyahat ve ürün arama özelliklerini kullanıma sunuyor


Google’ın yapay zeka destekli yeni arama deneyimi, piyasaya sürülmüş Mayıs ayında, karışık bir tepki almış olabilir. Ancak arama devi, özellik yol haritasını yavaşlatmasına izin vermiyor.
Google bugün, bazıları daha önce G/Ç’de önizlediği yeni yetenekleri duyurdu konferansdeneysel arama deneyiminin takma adı olan Arama Üretken Deneyim’e (SGE) yöneliyor ve seyahat ve alışverişe odaklanıyor.
Artık bir kullanıcı Google Arama’da bir yer veya destinasyon hakkında soru sorduğunda (ör. “Bu restoran büyük gruplar için uygun mu?”), web genelindeki bilgilerin yanı sıra incelemeler, fotoğraflar ve diğer bilgileri bir araya getiren bir anlık görüntü görecek. işletme sahipleri tarafından gönderilen işletme profili ayrıntıları. Ve bir ürün için alışveriş yaptıklarında – örneğin Bluetooth hoparlörler – SGE, ürün açıklamaları, incelemeler, derecelendirmeler, fiyatlar, resimler ve tavsiyelerle birlikte göz önünde bulundurulması gereken faktörleri gösterecektir.

Google Arama’daki yeni üretici yapay zeka özelliklerini kullanarak bir konum aranıyor.
Deneyimler, yapay zeka destekli arama rakiplerini çağrıştırıyor. sen.com Ve şaşkınlık AI. Ancak Aramadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Rany Ng, dünyada 200 milyondan fazla yer ve 35 milyar ürün listeleme hakkında ayrıntılar da dahil olmak üzere Google’ın özel verilerinden benzersiz şekilde yararlandıklarını savunuyor.

SGE ile ürün arama.
Ng bu sabah bir blog gönderisinde, “SGE’deki bu gelişmiş deneyimle, yol boyunca size rehberlik edecek faydalı bilgiler edineceksiniz, böylece planlamaya daha az, yaptığınız planların keyfini çıkarmaya daha fazla zaman ayırabilirsiniz.” “Yaz seyahatlerinizden önce kapsamlı araştırma gerektiren bir şey satın almanız gerekiyorsa, Arama’da üretken yapay zeka özellikle yararlı olabilir.”
İlgili bir duyuruda, Google yakında, kullanıcıların bir arama sonucunu doğrudan bir e-tabloya eklemesine ve bunu arkadaşlarıyla, aileleriyle veya işbirliği yapabilecekleri herhangi biriyle paylaşmasına olanak tanıyan yeni bir E-Tablolara Ekle denemesini başlatıyor.
Yeni özelliklerden herhangi birinden yararlanmak için kaydolmanız gerekir. Arama Laboratuvarları, Google’ın aramayla ilgili yeni teknolojiler için kanıtlama alanı. Şu anda ABD’de yalnızca İngilizce olarak sunulmaktadır
kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada