Google, satıcıların üretken AI kullanarak ürün görüntüleri oluşturmasına olanak tanıyan bir araç olan Product Studio’yu kullanıma sunuyor

onun Google Pazarlama Canlı Bugünkü etkinlikte, teknoloji devi, tüccarların üretken AI kullanarak kolayca ürün görüntüleri oluşturmasına olanak tanıyan yeni bir araç olan Product Studio’yu piyasaya sürdüğünü duyurdu. Markalar, Google’ın işletmelerin ürünlerinin Google’da nasıl görüneceğini yönetmesine yönelik platformu Merchant Center Next’te yeni görüntüler oluşturabilecek.
Google, Product Hunt’ın satıcılara ücretsiz olarak ürün görselleri oluşturma ve halihazırda sahip oldukları görsellerden daha fazla değer elde etme yeteneği verdiğini söylüyor. Yeni fotoğraf çekimlerinin ek maliyeti olmadan yeni görüntüler oluşturabilirsiniz. Örneğin, bir cilt bakımı şirketi, ürünün “arka planda tropik bitkilerle çevrili, şeftalilerle çevrili” bir görselini isteyerek bir ürünün sezonluk versiyonunu vurgulayabilir.
Ürün Avı, dikkat dağıtıcı bir arka planı kaldırmak için de kullanılabilir. Örneğin, resimlerinizden birinde karmaşık bir arka planınız varsa, onu kaldırabilir ve bunun yerine düz beyaz bir arka plana sahip olabilirsiniz. Araç, bir ürünü yeniden çekmeye gerek kalmadan küçük veya düşük çözünürlüklü görüntülerin kalitesini iyileştirmek için de kullanılabilir.
Amerika Birleşik Devletleri’ndeki satıcılar, önümüzdeki birkaç aydan itibaren Product Studio’ya erişebilir. Bu özellikler, Shopify’da Google ve YouTube uygulamasını kullanan satıcılar tarafından da kullanılabilecektir.

Görsel Kaynakları: Google
Google Merchant Shopping Başkan Yardımcısı ve Genel Müdürü Matt Madrigal, muhabirlere verdiği brifingde, yapay zeka gibi gelişmiş teknolojilerin Google Alışveriş ürünlerinde uzun süredir önemli bir rol oynadığını ve Product Studio’nun bu tür teknolojileri doğrudan getirdiğini söyledi. küçük ve orta ölçekli işletmelere.
Şirket ayrıca, işletmelerin Merchant Center Next’te Google’da listelenmesini kolaylaştırdığını da duyurdu. Teknoloji devi, ürün feed’i oluşturmayı basitleştiriyor. Geçmişte, kendilerini Google’da ilk kez kuran satıcılar, ürünlerini, fiyatlarını, resimlerini, açıklamalarını ve diğer ayrıntıları manuel olarak eklemek zorundaydı. Google, Merchant Center Next’te artık bir satıcının ürün feed’ini, satıcının web sitesinden saptadığı bilgilerle otomatik olarak dolduracak. Tüccarlar, neyin çekildiğini düzenleme veya bu özelliği tamamen kapatma seçeneğine sahiptir.
Google ayrıca tüm analiz raporlarını Performans sekmesine getirerek satıcıların performanslarını anlamalarını kolaylaştırıyor. Bu güncellemeyle satıcılar, en çok satan ürünlerini, kendi ürünlerinin yanında hangi işletmelerin göründüğünü ve hatta alışveriş yapanların Arama ve Haritalar’da yerel işletmeleriyle nasıl etkileşim kurduğunu incelemek için tek bir yere sahip olacak.
Şirket bir blog gönderisinde, “Hem çevrimiçi hem de yerel fiziksel mağazaları olan satıcılar için Merchant Center Next, tüm ürünleri tek bir kapsamlı görünümde gösterecek, böylece çevrimiçi ve mağaza içi ürün envanterini birlikte yönetmek daha kolay olacak” diye yazdı. “Ayrıca ürün verilerindeki hataları düzeltmenin potansiyel faydaları hakkında yeni bilgiler göstereceğiz, böylece güncellemelere öncelik vermek daha kolay olacak.”
Merchant Center Next, yeni kullanıcılar için kullanıma sunmaya başladı ve Google, önümüzdeki aylarda küçük işletmeleri yeni sürüme geçirmeye başlamayı ve 2024’te küresel lansmanı tamamlamayı planlıyor. Yeni deneyim onlar için hazır olduğunda satıcılar bilgilendirilecek.
kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada