Google Arama Ağı reklamları, üretken AI kullanan sorgulara yakında otomatik olarak uyarlanacak

Şirket, bugün Google Marketing Live etkinliğinde duyurduğu üzere, bir sorgunun bağlamına dayalı olarak Arama Ağı reklamlarının alaka düzeyini artırmak için üretici yapay zekayı kullanmaya başlayacak. Geçen yıl, teknoloji devi, başlıklar ve açıklamalar oluşturmak için açılış sayfalarındaki ve mevcut reklamlardaki içeriği kullanan Arama Ağı reklamları için otomatik olarak oluşturulan varlıkları (ACA) kullanıma sundu.

Yakında Google, Arama Ağı reklamlarını bir sorgunun bağlamına göre daha etkili bir şekilde oluşturmak ve uyarlamak için üretken yapay zeka ile ACA’yı güçlendirecek. Örneğin, bir kişi “kuru hassas ciltler için cilt bakımı” araması yaparsa, yapay zeka bir şirketin açılış sayfasındaki içeriği ve mevcut reklamları kullanarak “Kuruluğunuzu Rahatlatın” gibi sorguyla daha da uyumlu yeni bir başlık oluşturabilir. Hassas cilt.” Google, bu güncellemenin markaların Arama sonuçlarındaki reklam alaka düzeyini artıracağını söylüyor.

Bağlam açısından, Google’ın atıfta bulunduğu başlıklar, Arama sonuçları sayfasında gördüğünüz ilk birkaç “Sponsorlu” yayının yanında görünen başlıklardır. Bu başlıklar şu anda oldukça standarttır ve bir şekilde arama sorgunuzla ilgilidir. Gelecekte bu başlıklar, markaların reklamlarından daha fazla tıklama almasına yardımcı olmak amacıyla sorgunuza uyacak şekilde otomatik olarak değişecektir.

Google ayrıca, kampanya oluşturmaya hızlı bir başlangıç ​​yapmak ve Arama Ağı reklamlarını basitleştirmek için tasarlanmış, Google Ads’de yeni bir doğal dilde konuşma deneyimini kullanıma sunduğunu duyurdu.

Google'ın markalar için yeni konuşma deneyimi

Görsel Kaynakları: Google

Google, bir blog gönderisinde “Web sitenizden tercih ettiğiniz bir açılış sayfasını eklemeniz yeterlidir; Google AI sayfayı özetleyecektir” dedi. Ardından, kampanyanız için alakalı ve etkili anahtar kelimeler, başlıklar, açıklamalar, resimler ve diğer öğeler üretecek. Dağıtmadan önce bu önerileri inceleyebilir ve kolayca düzenleyebilirsiniz. Artık daha iyi performans için sohbet ederek yolunuzu açabilirsiniz – tıpkı bir iş arkadaşınıza sorar gibi Google AI’dan fikir isteyin.”

Ayrıca bugünkü etkinlikte Google, Product Studio’yu başlatma, satıcıların üretici yapay zekayı kullanarak kolayca ürün görüntüleri oluşturmasına olanak tanıyan yeni bir araç. Google, Product Hunt’ın satıcılara ücretsiz olarak ürün görselleri oluşturma ve halihazırda sahip oldukları görsellerden daha fazla değer elde etme yeteneği verdiğini söylüyor. Yeni fotoğraf çekimlerinin ek maliyeti olmadan yeni görüntüler oluşturabilirsiniz. Örneğin, bir cilt bakımı şirketi, ürünün “arka planda tropik bitkilerle çevrili, şeftalilerle çevrili” bir görselini isteyerek bir ürünün sezonluk versiyonunu vurgulayabilir.

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Similar Posts

Bir cevap yazın