Google, Arama’da yapay zeka destekli yeni bir konuşma modu deniyor

Google Arama, üretken yapay zeka tarafından desteklenen yeni bir deneysel konuşma modunu kullanıma sunuyor. ilan edildi bugün yıllık I/O geliştirici konferansında. Google, ürünü hemen kullanıma sunmak yerine Search Labs adlı yeni bir deneysel program kapsamında bir bekleme listesi açacak.

Bu yeni deneyimde, kullanıcılar bir arama yaparken önerilen sonraki adımları ve dikkate alınması gereken önemli bilgilerin AI destekli bir anlık görüntüsünü ve daha derine inmek için bağlantıları görecekler. Önerilen bir sonraki adıma dokunduğunuzda, Arama sizi Google’a keşfetmekte olduğunuz konu hakkında daha fazla soru sorabileceğiniz yeni bir konuşma moduna götürür. Bağlam, sorudan soruya taşınacaktır.

Deneyim, Google Alışveriş ile entegre edilmiştir ve kullanıcılarla çevrimiçi olarak yararlı bilgiler arasında hızlı bir şekilde bağlantı kurmak için tasarlanmıştır. Örneğin, yeni bir bisiklet aradığınızı varsayalım. Bu yeni deneyimle, dikkate alınması gereken önemli faktörlerin ve amaca uygun ürünlerin anlık görüntüsünü alacaksınız. Bir takip sorusu sorma veya önerilen bir sonraki adımı seçme seçeneğini göreceksiniz. Bisikletin yeni renklerde olup olmadığını sorabilirsiniz ve Arama, amacınızı anlayacak ve belirli bisikletlere baktığınızı bilecektir.

Üretken AI araması, bir banliyö bisikleti seçme

Görsel Kaynakları: Google

Yeni üretken yapay zeka alışveriş deneyimi, Google’ın Alışveriş GrafiğiGoogle, 35 milyardan fazla ürün listesine sahip olduğunu belirtiyor.

Deneyin adı Arama Üretken Deneyim (SGE). Yeni deneyim, önümüzdeki haftalarda ABD’de Google Labs aracılığıyla deneysel olarak kullanıma sunulacak. ABD’deyseniz, Google uygulamasının veya Chrome masaüstünün en son sürümündeki Labs simgesine dokunarak bugün bekleme listesine katılabilirsiniz.

Google, Arama’daki yeni üretken yapay zeka özellikleriyle, arama işinin daha fazlasını aldığını, böylece kullanıcıların bir konuyu daha hızlı anlayabileceklerini, yeni bakış açıları ve içgörüler keşfedebileceklerini ve işleri daha kolay halledebileceklerini söylüyor.

Bu yeni üretken deneyimde, Arama Ağı reklamları sayfa boyunca ayrılmış reklam alanlarında görünmeye devam edecek, ancak Google, reklamların organik arama sonuçlarından ayırt edilebilir olmasını sağlamaya devam edeceğini belirtiyor.

TechCrunch'ta Google I/O 2023 hakkında daha fazlasını okuyun

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum yapın