AudiencePlus, her şirketin kendi medya platformunu yönetmesine yardımcı olmak istiyor

Eskiden, kurumsal bir bloga ve ücretli içeriğe sahip olmak, pazarlama departmanınızın içerik çabalarının özüydü ve bu yeterliydi. Ancak Salesforce ve HubSpot gibi daha büyük şirketler kendi tam gelişmiş medya kollarıiçerik stratejinizi yeniden düşünmenin zamanı gelmiş olabilir.

Kitle Artı, uzun süredir pazarlama yöneticisinin yeni bir medya platformu, bu büyük şirketlerin medya yeteneklerini çok daha küçük şirketlerin erişimine sokmak istiyor. Bugün şirket 5.4 milyon dolarlık bir tohum yatırımı duyurdu.

Şirketin kurucusu ve CEO’su Anthony Kennada, TechCrunch’a “Buna sahip olunan bir medya platformu olarak atıfta bulunuyoruz, ancak bunu blogun veya kaynak merkezinin bir evrimi olarak düşünün veya belki de bir marka için bağımsız bir medya mülküdür” dedi.

Buradaki fikir, size kendi kullanıcı tabanınız üzerinde kontrol vermektir, bu da büyük bir nedendir. HubSpot, The Hustle’ı satın aldı, örneğin. Hubspot’un sattıklarıyla ilgilenen ilgili kullanıcılardan oluşan bir kitleye erişmek istiyorlardı.

Kennada, platformunun her şirkete aynı türden erişimi sağlayacağını umuyor. Bu dört ana parçayı içerir. Yeni başlayanlar için AudiencePlus ile herhangi bir kod yazmadan bir medya platformu oluşturabilirsiniz. Bu, videolar, podcast’ler, bloglar ve hatta canlı etkinlikler üretmeyi içerebilir.

“Yani, tamamen kendi alanınızda bir web semineri veya sanal bir etkinlik veya buna yönelik bir şey olabilir. Ve şimdi trafiği YouTube’a göndermek yerine, bu doğrudan ilişkiyi kurabileceğiniz kendi mülkünüze gönderiyorsunuz” dedi.

Dahası, insanların nelerin yeni olduğunu bilmeleri için çeşitli tekliflerinize abone olmalarına izin verebilir, aynı zamanda şirketinizle ve yaptıklarınızla ilgilenen kişilere daha doğrudan erişim sağlayabilirsiniz. Platform ayrıca, şirket için büyük bir değer önerisi olarak gördüğü ve müşterilere hedef kitleleri ve ne tükettikleri hakkında derin bir anlayış sağlayan bir analiz parçası da içeriyor.

Son olarak, Gainsight ve Hopin dahil olmak üzere birçok şirkette CMO olarak görev yapan Kennada, medya platformuna yapılan yatırımı C-suite’e gerekçelendirmeniz gerektiğini söylüyor. AudiencePlus, içeriğin işletmeleri şirkete nasıl çektiğini görmek için pazarlama otomasyonu ve CRM yazılımına bağlanma özelliğini içerir; bu, CIO’ların işletmeye değer katmak için harcanan her doları incelediği şu anda özellikle önemlidir.

“Bu, temel olarak talep üretimi ve gelire bağlıdır. Kullanmak isteyen marka ekipleri için harika…ama esas olarak şirketlerin talebi daha verimli bir şekilde oluşturmasına yardımcı olmaya odaklanıyor” dedi.

Unutulmaması gereken önemli şey, altyapıyı oluşturmak bir şeydir, ancak bu platforma gelecek bir izleyici kitlesi oluşturmak çok daha zordur. Şirketin bugün Zuora, Five9 ve Crossbeam dahil olmak üzere platformu kullanan birkaç düzine ödeme yapan müşterisi var. İlk müşterilerinin çoğu SaaS şirketleridir, ancak bu, bir hedef kitle oluşturmanın ve yeni bir birinci taraf veri kaynağına erişmenin yeni yollarını arayan herhangi bir pazarlama departmanı için potansiyel olarak yararlı olabilecek bir üründür. çerezlerin ortadan kaldırılması web sitelerinde.

Şirketin şu anda bazı açık kayıtlara sahip 10 çalışanı var. Şirketi ölçeklendirirken çeşitli bir çalışan tabanı oluşturmak istediğini söylüyor. “Bu çok kritik ve çok önemli. Biz de marka olarak bu konuda önden liderlik etme sorumluluğuna sahibiz” dedi.

Bugünkü 5,3 milyon dolarlık yatırım Emergence Capital tarafından yönetildi ve Forum Ventures, Worklife Ventures ve GTMfund katıldı. Ayrıca, eski şirketi Gainsight’ta Nick Mehta da dahil olmak üzere çeşitli teknoloji şirketi CEO’larından melek yatırımcıları da içeriyordu.

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum yapın