8Flow.ai, müşteri desteği iş akışlarını otomatikleştirmek için 6,6 milyon dolar artırdı

Müşteri desteğinde çalışmak genellikle verileri bulmak ve sorunları çözmek için bağlantısız araçlarda gezinmek anlamına gelir. Ancak, bu eylemlerin birçoğu rutin ve tekrarlanabilir olduğundan, onları otomasyon için ideal adaylar yapıyor. 8Flow.aiBugün gizlilikten çıkan ve 6,6 milyon dolarlık bir başlangıç ​​finansmanı turunu duyuran , tam olarak bunu yapmak istiyor.

Şirket, acentelere günlük görevlerinde yardımcı olmak için Zendesk, ServiceNow ve Salesforce Service Cloud gibi araçlarla entegre olan kurumsal düzeyde, kendi kendine öğrenen bir iş akışı otomasyonu motorunu kullanıma sunuyor. Ama bu sadece bir adım. Şirket daha sonra tüm bu verileri, her kullanıcının ihtiyaçlarına göre uyarlanmış yapay zeka liderliğindeki iş akışları oluşturmak için makine öğrenimi modellerini eğitmek için kullanmayı planlıyor.

Görsel Kaynakları: 8 akış

8Flow’un kurucu ortağı ve CEO’su Boaz Hecht, “Nihayetinde, bir temsilcinin bugün ne yaptığını öğrenen bir araç geliştirmeye doğru gidiyoruz,” dedi. “Ama sonuçta, bir destek temsilcisi olmanız, bir finans uzmanı olmanız veya bir İK uzmanı olmanız ya da her neyse, gerçekten önemli değil – mesele şu ki, biz bir motor yapıyoruz. kullanılabilecek kadar zengin bir model oluşturmak için öğrenir.”

Ancak şu anda ekip hala birinci aşamaya ve kullanıcı arayüzü ile deneyimini optimize etmeye odaklanmış durumda. Hecht, bunun şimdiden acentelere oldukça yardımcı olduğunu ve işletmelerin bugün ürün için ödeme yapması için yeterli değer yarattığını belirtti. Ayrıca, 8Flow’un veri toplamasına ve geri bildirim toplamasına da olanak tanır.

“Fikir şu ki, verileri topluyoruz – geri bildirimleri topluyoruz – yani aracının ne yaptığını yineliyoruz,” diye açıkladı. “Sonra, onlar bunu yaparken, ne yaptıklarını gözlemliyoruz ve sonra yaratıyoruz – bunu neredeyse aşağıdan yukarıya Lego tuğlaları inşa etmek gibi düşünüyorum – hangi tuğlaların yapılması gerektiğini öğreniyoruz. Tuğlaları inşa ettikten sonra, onları nasıl birleştireceğinizi öğreniyoruz. Bunları bir araya getirdiğinizde, ne oluşturduğunuzu görüyoruz ve bunları önceden oluşturulmuş iş akışlarında yeniden oluşturuyoruz.”

Görsel Kaynakları: 8 akış

Şu anda bu, ilgili verileri bir uygulamadan diğerine otomatik olarak kopyalayıp yapıştırabilen bir Chrome uzantısı biçimini alıyor. Araç, her temsilci için ortak adımları otomatik olarak öğrenir ve ardından bunları tek bir tıklamayla tetikleyebilecekleri eylemler olarak sunar.

Hecht’in belirttiği gibi, örneğin bir sipariş iadesini yerine getirmek, bir destek temsilcisi için düzinelerce tıklama gerektirebilir, ancak bu gerçekten yalnızca bir avuç olmalıdır çünkü çoğu adım, verileri bir uygulamadan diğerine kopyalayıp yapıştırmakla ilgilidir. Temsilcinin karar vermesi gereken yalnızca birkaç adım vardır (örneğin, geri ödeme yapmak veya yapmamak) – ve ideal olarak, 8Flow gibi bir araç, bu temsilcilerin odaklanmasını sağlar.

şirketinde kıdemli bir müşteri destek yöneticisi olan Heather English, “8Flow, ekibimin verimliliği ve doğruluğu önemli ölçüde artırmasına olanak sağladı” dedi. Kat Bulundu. “Verileri kopyalamak ve yapıştırmak için tarayıcı sekmeleri arasında geçiş yapma ihtiyacını ortadan kaldırmak için 8Flow kullanarak saatler kazandırıyoruz. Her sürüm, ekip üyelerimiz için daha fazla değerli zamanın serbest bırakılmasıyla sonuçlandığından, ilerideki yol haritaları için heyecanlıyız.

Temsilcilerinin gerçekte hangi araçları kullandıkları (ve kullanılmadıkları için hangi araçları iptal edebilecekleri) ve bunları nasıl kullandıkları hakkında veri aldıkları için burada işletmeler için ek bir avantaj da vardır.

Görsel Kaynakları: 8 akış

Hecht, iş akışı otomasyonuna yabancı değil. Aynı zamanda kurucu ortağı ve CEO’suydu. GökyüzüZürafaerken bir kurumsal mobilite platformu ve daha sonra 2017’de ServiceNow’a satıldı. Bunun ardından, Mart 2022’ye kadar ServiceNow’da kaldı ve sonunda Platform Başkan Yardımcısı oldu ve şirketin çekirdek platformuna, mobil, yapay zeka sohbet botlarına ve çalışanlara yönelik çoğu ürüne odaklanan ekiplerine liderlik etti. 2021’in sonlarına doğru, başka bir girişim kurmak istediğine karar verdi ve eski SkyGiraffe ve ServiceNow meslektaşları Josh Russ ve Yev Goldin’i şirketin kurucu ortakları olarak yanına aldı.

8Flow’un şu anda odak noktası destek temsilcileri olsa da, büyük ölçüde bu pazarın kurucu ekibin en iyi bildiği pazar olması nedeniyle, diğer sektörlerdeki işletmelere de bu kadar değer katmaması için hiçbir neden yok.

8AkışCaffeinated Capital liderliğindeki tohum turuna BoxGroup, Liquid2, HNVR ve Trilogy de katıldı. Eski GitHub CEO’su Nat Friedman, Airtable kurucu ortağı ve CEO’su Howie Liu ve Snowflake CFO’su Michael Scarpelli de dahil olmak üzere bir dizi önde gelen melek yatırımcı da katıldı.

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum yapın