Kurucu, çeyrek milyon kişinin Telly’nin ücretsiz akıllı TV’sini istediğini söylüyor

televizyonABD’li tüketicilere şu özellikleri sağlayan yeni donanım girişimi: ücretsiz akıllı tv’ler tamamen reklamla desteklenen, lansmandan sonraki ilk iki hafta içinde 250.000 kişinin kaydolduğunu iddia etti. İlk 36 saat içinde Telly, 100.000’den fazla kişinin kaydolduğunu söyledi.

Telly’nin kurucusu ve CEO’su Ilya Pozin ve bize yeni toplam kayıt sayısını açıklayan baş strateji sorumlusu Dallas Lawrence ile görüştük. Rakam, şirketin her birinin 1.000 $ değerinde olduğunu iddia ettiği ücretsiz bir TV almak anlamına geliyorsa, tüketicilerin verilerini öksürmeye istekli olduklarının açık bir işaretidir. TV ayrıca hiçbir ek ücret ödemeden bir Android TV akış cihazı ile birlikte gelir.

Pozin, “Bunlar, onlara pazardaki en akıllı TV’yi verdiğimizi ve sadece geleneksel satış yöntemini bozduğumuzu anlayan anlayışlı tüketiciler,” dedi.

Daha önce TechCrunch olarak bildirildi, ücretsiz hediye yalnızca 55 inç 4K TV’nin altında bulunan daha küçük ikinci ekranda gösterilen reklamlar nedeniyle mümkündür. Telly, kullanıcının şirkete kendileri hakkında adları, yaşları, cinsiyetleri, ev adresleri ve etnik kökenleri ile izleme alışkanlıkları ve satın alma davranışları gibi ayrıntılı bilgileri vermelerini ister.

Dikkat edilmesi gereken, kötü şöhretli Z Kuşağı ve Y kuşağı tüketicileri. reklam destekli hizmetlere direnmek – şirket, Telly kayıtlarının üçte ikisini oluşturduğunu iddia etti.

“[Gen Z and Millennials] büyük ölçüde ulaşılamaz… Bu demografinin %66’sında kablo TV yok. Ayrıca reklam destekli yayınları da izlemiyorlar,” dedi Lawrence. Ayrıca birçok genç tüketicinin “ikinci ekran” kullanıcıları olduğunu, yani aynı anda ikincil bir cihaz kullanırken TV izleyen izleyiciler olduğunu belirtti. Genel olarak, Nielsen’e göre Amerikalıların %80’i düzenli olarak ikinci bir ekran kullanıyor.

Telly’nin daha küçük olan ikinci ekranı yalnızca reklamları görüntülemekle kalmaz, aynı zamanda kontrol merkezi görevi de görerek kullanıcıların bir filmi veya programı duraklatmak zorunda kalmadan kanal değiştirmesine, parlaklığı ayarlamasına, sesi yükseltmesine ve daha pek çok şeye olanak tanır. Kullanıcılar alt ekranı kapatamazken, şans eseri parlaklığı kontrol edebiliyorlar, bu sayede ana ekranı karanlık bir odada izlediklerinde rahatsız olmuyorlar.

Kullanıcılar ayrıca Zoom, oyunlar ve müzik gibi üçüncü taraf uygulamalara erişebilir ve spor skorları, hava durumu, hisse senetleri ve haberler gibi widget’lar ekleyebilir.

“Reklamlar bunun küçük bir kısmı… belli ki oradalar çünkü TV için para ödüyorlar, ancak çoğunluğu yaptığınız şeyi geliştirmeye adanmış. Kullandıkça aslında dikkat dağıtmadığını fark edeceksiniz” dedi Pozin.

Reklamlar en sağ köşede 7/24 görünür. Başka bir reklam biçimi, alt kısımda kayan bir haber şerididir. Ek olarak, reklamlar etkileşimlidir, böylece kullanıcılar onlarla etkileşim kurmak için uzaktan kumandayı kullanabilir.

Pozin, “Yalnızca tıklanabilir değiller, tamamen işlemseller,” diye ekledi. “Diyelim ki bir spor karşılaşması sırasında bir Pizza Hut reklamı gördünüz, pizza siparişi verebilirsiniz… Gerçekten de kumandanızı alıp reklama tıklayıp reklamı etkinleştirebilecek ve ardından eyleminizi orada gerçekleştirebileceksiniz.”

Pozin, sohbetimiz sırasında ürünle ilgili gelecek planlarını da açıkladı. Örneğin, Telly bir gün evdeki güvenlik kameraları ve termostatlar gibi diğer bağlı cihazlarla uyumlu hale gelecek. Telly ayrıca yazılım güncellemeleri sunmaya ve üçüncü taraf uygulamalarla yeni ortaklıklar başlatmaya devam edecek.

Diğer donanım şirketlerinin aksine Telly her yıl yeni bir model çıkarmayacak. Ancak Pozin, şirketin TV’nin ücretsiz olacak daha büyük bir sürümünü piyasaya sürmeyi planladığını açıkladı.

Geçen hafta Telly duyurdu Direc TV ilk ortağı olarak. Kaydolan DirecTV Stream müşterileri, Telly bekleme listesine öncelikli erişim elde edecek. 2023’te Telly, 500.000 ücretsiz birim göndermeyi planlıyor. Daha sonra gelecek yıl milyonlarca gemi daha gönderecek.

Görsel Kaynakları: televizyon

Ücretsiz bir TV rezerve etmek için tüketicilerin Telly’nin mobil uygulamasını indirmeleri gerekiyor, bu uygulama onlardan yaklaşık beş veya altı dakika süren uzun bir anketi doldurmalarını istiyor. Anket, katılımcıya oy vermek için kayıtlı olup olmadıklarını, yıllık hane gelirlerini ve spor, video oyunları, sanat ve zanaat, yemek pişirme vb. Telly, İtalyan, Japon, Çin veya Amerikan olsun, ev halkının ne tür yiyecekleri yemeyi sevdiğini bile soruyor.

Toplanan veriler, Telly’nin tüketiciye hedefli reklamlar sunmak için kullandığı anonim içgörüler işlevi görür. Ayrıca reklam ağları, veri aracıları, pazarlama sağlayıcıları ve medya şirketleri gibi üçüncü şahıslara da satılmaktadır.

Çoğu eyalette reklam ağları, kullanıcıya bildirimde bulunmadan büyük miktarlarda veri toplayabilir, paylaşabilir ve satabilir. Ancak Telly, tüketicilerden izin isteyen ve hangi verileri topladığı konusunda şeffaf olan birkaç şirketten biri olduğunu savunuyor.

Artı, Telly kullanıcıları aslında “bunun için telafi ediliyor” dedi Lawrence.

Bir kullanıcı Telly’nin verilerini toplamasını ve satmasını istemiyorsa, gizlilik politikası devletler verilerin silinmesini talep edebileceklerini (şirket bunu reddedebilir) ve bir çevrimiçi form veya e-posta göndererek [email protected]. Kullanıcı devre dışı bırakırsa TV’yi şirkete iade etmelidir.

Lawrence bize, bir kullanıcı reklam engelleyici kullanmak gibi yazılımı değiştirmeye çalışırsa Telly’nin TV’yi devre dışı bırakabileceğini söyledi.

Gizlilik ilkesi ayrıca Telly’nin toplamadığı, ses ve video kayıtları da dahil olmak üzere verilere atıfta bulunur. Bununla birlikte, sesli asistan teknolojisi “Hey Telly” üçüncü şahıslar tarafından desteklendiğinden, bu ortaklar “hizmetlerimizde iyileştirmeler ve geliştirmeler yapmak için sesli komutları isimsiz olarak saklayabilir” diye yazıyordu. Şirket, bunun sesli asistan teknolojisiyle endüstri standardı olduğunu söyledi.

Telly, kullanıcıların görüntülü sohbet etmesine, hareket izlemeli fitness programlarını deneyimlemesine ve atari oyunları oynamasına olanak tanıyan yerleşik bir kameraya sahiptir. Kameranın yerleşik fiziksel bir deklanşörü vardır, böylece kullanıcı kamerayı kapatmayı seçebilir. Şirket, Telly sunucularında “görüntüler, kayıtlar veya biyometrik bilgiler” saklamadığını söyledi.

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum yapın