Swiggy’nin yemek dağıtım işi karlılığa ulaştı

Hintli Swiggy Perşembe günü yaptığı açıklamada, gıda dağıtım işinin kârlı hale geldiğini ve şirketin üç aylık kazançlarını açıklamaya başlamasından bir gün önce, halka açık rakibi Zomato’yu başka bir önemli metrikte gölgede bıraktığını söyledi.

Destekçileri arasında Prosus Ventures, SoftBank ve Invesco’yu sayan Bengaluru merkezli girişim, bu yıl Mart ayında kârlı hale geldi. Ancak Swiggy, çalışanların hisse senedi opsiyon maliyetlerini giderlere dahil etmediğini söyledi.

Swiggy’nin kurucu ortağı ve CEO’su Sriharsha Majety, “Swiggy, kuruluşundan bu yana 9 yıldan daha kısa bir süre içinde kârlılığa ulaşan çok az küresel gıda dağıtım platformundan biri haline geldiğinden, bu yalnızca bizim için değil, küresel olarak gıda dağıtımı için bir kilometre taşıdır.” bir blog yazısında yazdı.

Swiggy, şirket düzeyinde hala karlı değil. Konuya aşina iki kişiye göre girişim, Instamart adlı anında market teslimatı işinde ayda 20 milyon dolardan fazla para harcıyor. Bu, şirketin son çeyreklerde Instamart’a yaptığı harcamaları önemli ölçüde azaltmasının ardından geldi.

“Ekosistemimizdeki tüm ortaklara muazzam faydalar sağlarken bu dönüm noktasına ulaştık. Müşterinin önce geldiği temel değerimiz, sürekli olarak derin tüketici sevgisi ve sektörün en iyisi NPS puanları, tekrarlama ve elde tutma oranları ile karşılık bulmuştur. Tier 2 ve 3 pazarlarındaki güçlü ilgi de dahil olmak üzere, müşterilerin beğenisini kazanmak için adımlar atmaya devam ediyoruz.”

Zomato’nun kazançlarını bildirmesinden bir gün önce paylaşılan Perşembe günkü güncelleme, Swiggy için çok ihtiyaç duyulan bir haber. yatırımcılarının çoğu tarafından değerinin düşürüldüğünü gördü.

Takip etmek için daha fazlası.

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum yapın