Sigorta satmak zor, ancak bu insurtech’ler için kötü bir haber değil

W
Haftalık yeni başlayanlar ve pazarlar haber bülteni olan TechCrunch Exchange’e hoş geldiniz. Şundan ilham alıyor: günlük TechCrunch+ sütunu adını nereden alıyor. Her Cumartesi gelen kutunuza gelmesini ister misiniz? Üye olmak Burada.
oldukça harcadım son zamanlarda insurtech’teki son gelişmelere bakmak için biraz zaman. Bir sektörü yakınlaştırmanın harika yanı, beklemediğim şeyler duymam. Yatırımcılarla konuşmak, nakit çeşitlendirme ve M&A gibi konularda bazı sezgilerimi doğrulamama da yardımcı oldu. — Anna
Insurtech karşılaşması: B2B ve B2C
Son zamanlarda yatırımcılara ulaştığımda en son sigorta teknolojisi anketiEkonominin sigorta satın alma kararlarını nasıl etkilediğini ve bunun B2B şirketlerini VC’ler için B2C emsallerine göre daha çekici yapıp yapmadığını merak ediyordum.
Benim mantığım, enflasyonun aile bütçeleri üzerinde o kadar ağır olabileceği ve sigorta gibi harcamaları kısmaya karar verebilecekleriydi. Belki de en iyi çağrı değil, ama yemek ya da daha iyi bir sigorta ise, seçim daha kolay hale gelir.
İşletmeler aynı zamanda maliyetleri düşürmeye çalışırken, özellikle daha fazla maruz kaldıkları riskler nedeniyle sigortadan vazgeçme olasılıkları daha düşüktür. Insurtech girişimleri için bu, B2B ürünlerini B2C ürünlerinden daha kolay satabilecekleri bir ortam yaratacaktır. Ama aslında durum böyle mi?
Her zamanki gibi, cevabın basit bir evet veya hayırdan daha karmaşık olduğu, ama aynı zamanda daha ilginç olduğu ortaya çıktı.
kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada