Reef.ai, şirketlerin net gelir tutmayı takip etmelerine ve genişletmelerine yardımcı oluyor

SaaS başarısını ölçmek söz konusu olduğunda şirketler, yıllık yinelenen gelir (ARR) ve net gelir elde tutma (NRR) dahil olmak üzere bir dizi temel metriğe bakar. İkincisi, mevcut müşterilerden elde edilen yinelenen gelir miktarını ölçer. Yükselmesi, müşterilerin ürün kullanımlarını genişlettiği anlamına gelir ve bu, bir hizmet olarak yazılım satan şirketler için önemli bir ölçüm haline gelir.

Erken aşamadaki bir girişim olan Reef.ai, NRR çevresinde veri toplamayı otomatikleştirmeye yardımcı olan çok az araç olduğunu fark etti ve sıfırdan yardım için bir platform oluşturdular. Bugün, şirket 5.2 milyon dolarlık bir yatırım duyurdu.

“Bütün vizyonumuz, mevcut müşteri tabanlarından daha öngörülebilir bir şekilde gelir elde etmek için büyük bir fırsata sahip olan olgun kuruluşlara kadar erken aşamadan orta aşamaya kadar olan girişimler için gerçekten tak ve çalıştır net elde tutma mükemmelliği için bir platform oluşturmaktır.” şirketin kurucu ortağı ve CEO’su Brenton Grimes TechCrunch’a söyledi.

Sistem, müşteri verileri için Salesforce ve HubSpot gibi kuruluşta müşteriye dokunan her bir sisteme, müşteriden gelir verilerini toplayan sistemlere veya diğer ilgili yazılımlara bağlanabilir ve bu bilgileri depolamak için bir veri ambarı oluşturmaya kadar gidebilir. müşteri için

“Gelir verileri ve modelleri ile bağlantı kurma, bunları araştırma ve analiz etme konusunda gerçekten iyiyiz. Öte yandan, etkileşim verilerini çekiyoruz. Yani ürün telemetrisini düşünün, pazarlama ve katılım verilerini düşünün, destek etkileşim verilerini düşünün vb. Ve sonra, her bir müşterimiz için aslında bir veri ambarı oluşturuyoruz,” diye açıkladı Grimes.

Geçmişi, mevcut müşterilerin gelir verilerini izlemenin yollarını aramaya başladığında, MuleSoft’ta küresel müşteri başarısı başkanı olarak çalışıyordu. Ara sıra çalıştırabilecekleri bir dahili sistem kurdu, ancak bu, ona, ihtiyacınız olduğunda doğru bir NRR ölçümü sağlayacak bir ürün hakkında düşünmesini sağladı.

Böyle bir çözüm oluşturmak için 2021’de Reef.ai’yi piyasaya sürdü ve bunun oldukça yetersiz hizmet alan bir alan olduğuna ve müşteri başarı departmanını mevcut müşterilerin kullanımlarını genişletmeye nasıl ikna edecekleri konusunda kaliteli verilerle zorlayabileceğine inanıyor.

“Kendimize bir net tutma motoru diyoruz ve orada gerçekten belirli bir hedef olarak buna odaklanan hiçbir şey yok” dedi.

Şirketin zaten 30’dan fazla müşterisi var, bazıları altı rakamlı sözleşmelere sahip ve bu yıl ARR’de 1 milyon doları aşmayı bekliyor. Şirketin şu anda 10 çalışanı var ve MuleSoft’taki çeşitlilik konseyinin eski yönetici sponsoru olarak, çeşitliliği yeni şirketi için temel bir değer haline getirdi.

“Bunu en başından beri kültürel bir değer olarak ve çok kararlı olduğumuz bir şey olarak benimsediğimizi düşünüyorum ve her gün kalkıp işe gitmekten heyecan duyacağım bir organizasyon yaratmak istiyorum. gerçekten güvenli ve ellerinden gelenin en iyisini yapmak için ilham alıyor” dedi.

Bugünkü 5,2 milyon $’lık tur, Startup Capital Ventures ve SBI Holdings arasındaki bir ortak fon olan SCV-SBI’nin katılımıyla Struck Capital tarafından yönetildi; İnşaatçılar VC; MuleSoft’un kurucusu Ross Mason liderliğindeki bir fon olan Dig Ventures; ve birkaç endüstri meleği.

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Similar Posts

Bir cevap yazın