Pitch Deck Teardown: CleanHub’ın 7 milyon dolarlık tohum destesi

okyanusta plastik kötü. Plastik okyanusta iyi değil. Kısaca, CleanHub için satış konuşması budur. Şirket, tam bir iş modeli ve bunun etrafında bir takip ve takip modeli tasarladı, böylece markalar plastiklerinin okyanuslara ulaşmadığından emin olabilirler. Bu markaların kimler olduğu ve bunun yerine plastiğe ne olduğu maalesef biraz muamma.


Yıkmak için daha fazla benzersiz sunum destesi arıyoruz, bu yüzden kendinizinkini göndermek isterseniz, işte bunu nasıl yapabileceğin.

Bu destedeki slaytlar

CleanHub, amacını anlatmak için 12 kaydırmalı dar bir deste kullandı. Destedeki tek düzeltme, Louis’in önceki çıkışıyla ilgili ayrıntılar. Deste, normalde görmek isteyeceğim birkaç bilgi parçasını kaçırıyor, ancak buna gelmeden önce, orada ne olduğuna bir göz atalım.

  1. Kapak slaytı
  2. Takım slaytı
  3. Vizyon slayt
  4. Sorun slaytı
  5. Değer teklifi slaytı 1
  6. Çözüm slaytı
  7. Pazar yeri vizyon slaydı
  8. Ürün slaytı
  9. Teknolojiye genel bakış 1
  10. Teknolojiye genel bakış 2
  11. Değer teklifi slaytı 2
  12. Pazar büyüklüğü slaytı

Sevilecek üç şey

CleanHub, plastiğin döngüsel ekonomisi için bir pazar yeri inşa ediyor. Bu, içinde olunması gereken cesur ve zorlu bir alan: Pazar yerlerinin inşa edilmesinin çok zor olduğu ve plastik çöplerin satılmasının zor olduğu biliniyor. Yine de, bizi tersine ikna edecek bazı harika slaytlar var.

Harika bir genel bakış

[Slide 7] İyi bir genel bakış slaydına bayılırım. Resim Kredileri: TemizHub

CleanHub cesur bir fikir üzerine inşa edilmiştir ve bu, pazarda oldukça büyük değişiklikler gerektirecektir. Para, veri ve içerik akışını özetleyen bu slayt, bu hikayeyi oluşturmaya başlamanın ilginç bir yoludur. Buradaki zekice olan şey, bu üç şeyin de bir değeri olmasıdır. Paranın değeri var (hah, bu yüzden buradayız, bu makaleyi okuyoruz), ancak doğrulanabilir verilerin daha incelikli değeri ve bu verilerle anlatılabilecek hikayeler bunu öne çıkarıyor.

Atık değeri vermek

[Slide 5] Karbon kredisi gibi ama plastik için. Görsel Kaynakları: TemizHub

CleanHub’ın uzaya getirdiği en büyük yenilik, eğer bu slaydı doğru okuyorsam, atığı daha önce olmadığı kadar takas edilebilir hale getirebilen plastik kredilerin tanıtılmasıdır.

Bunun nasıl çalıştığını tam olarak anlamıyorum (bu konuda daha fazlası aşağıda), ancak ilk bakışta bu daha önce duymadığım bir hikaye ve merakımı uyandırıyor.

Takım takım takım!

[Slide 2] Harika bir ekibiniz varsa, elinizden geldiğince bununla övünün. Resim Kredileri: TemizHub

Kurucu/pazar uyumu, erken aşamadaki girişimler için oyunun adıdır ve bu şirket fazlasıyla sahip olduğunu gösteriyor: Üç kurucunun da çok fazla deneyimi var ve burada çok fazla örtüşme yok. Louis’den başlangıç ​​deneyimi, Joel’den alan uzmanlığı ve Florin’den teknik uzmanlık var. Kağıt üzerinde (veya slayt güvertesinde) bu, iyi biçimlendirilmiş, deneyimli bir ekip gibi görünüyor.

CleanHub’ın iki CEO’su var, bu da beni duraklatıyor. CEO’nun rolü tipik olarak iyi tanımlanmıştır ve bu durumda iki kişi her zaman bir kişiden daha iyi değildir. Çatışma çözme becerilerine odaklanarak ekibi buraya iterdim. Neden iki CEO olduğu sorusuna verilecek yanıt, ekip uyumu ve gücü sürdürme konusunda bir dizi kırmızı bayrağı tetikleyebilir.

Bu sökümün geri kalanında, CleanHub’ın iyileştirebileceği veya farklı şekilde yapabileceği üç şeye ve tam adım destesine bir göz atacağız!

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum yapın