Netflix, ABD’de şifre paylaşımına yönelik baskısını başlattı

Netflix’in şifre paylaşımına yönelik kısıtlamaları, gecikmeli bir lansmandan sonra şimdi ABD abonelerine ve diğer pazarlara yayılmaya başlıyor. Flama vardı başlangıçta tanıtılması planlanan Bu yılın ilk çeyreğinde ABD’li abonelere “ücretli paylaşım”, ancak değişiklikleri zaten başlattığı pazarlarda iptaller gördükten sonra başlangıç ​​​​tarihini yaza erteledi. Yeni kurallara göre, ABD’li aboneler ya insanları Netflix hesaplarından atmak zorunda kalacaklar ya da ana haneleri dışındaki kişiler için ek üyelik için ayda 7,99 ABD doları ödemek zorunda kalacaklar.

Şirket, bu geçişi kolaylaştırmak için, mevcut abonelerin hesaplarında hangi cihazların oturum açtığını görmeleri ve erişimi olmaması gerekenleri kaldırmaları için bir yol ve şifrelerini sıfırlamak için araçlar da dahil olmak üzere araçlar sunuyor.

Bir başkasının Netflix hesabını paylaşanlar, görüntüleme geçmişleri ve izleme listeleri de dahil olmak üzere mevcut hesap bilgilerinin yerini değiştirmelerine yardımcı olacak bir “Profil Aktar” seçeneği aracılığıyla kendi hesaplarına geçiş yapabilirler.

Bu özellik, tüketiciler tarafından çok fazla tepkiyle karşılandı, ancak Netflix, yatırımcılara, bazı erken iptallere rağmen, şifre kısıtlamasının bir işletme ve finansal sağlık olarak uzun vadeli büyümesi için faydalı olacağına inandığını söyledi.

Örneğin, ilk çeyrek kazançları sırasında, Netflix eş CEO’su Greg Peters, desteklenen ilk pazarlardaki parola kısıtlamalarının sonuçlarının, abonelerin fiyat artışlarına nasıl tepki verdiğine çok benzediğini söyledi.

Netflix, bu yılın başlarında Kanada, Yeni Zelanda, Portekiz ve İspanya’ya erişimi genişletmeden önce özelliği ilk olarak Latin Amerika pazarlarında test etmeye başlamıştı.

Peters, “Başlangıçta bir iptal tepkisi görüyoruz ve ardından, ödünç alanlar kendi Netflix hesapları için kaydoldukça ve mevcut üyeler, paylaşmak istedikleri kişiler için bu ekstra üyelik tesisini satın aldıkça, hem üyelik hem de gelir açısından bunu geliştiriyoruz” dedi. yatırımcılara kazanç görüşmesinde söyledi. “Bu nedenle, her şeyden önce, bu yeni ülkelerde tutarlı sonuçlar görmek güçlü bir doğrulamaydı, çünkü birbirinden farklı ve aynı zamanda orijinal Latin Amerika ülkelerinden farklı farklı pazar özellikleri var” diye ekledi.

İlk çeyrekte şirket, çeyrekte 1,75 milyon küresel abone net artış bildirmişti. altında Wall Street’in tahmini 3 milyon, dünya çapında toplam 232,5 milyon hesaba ulaşıyor.

Ayrıca kazançlar sırasında, şifre paylaşım değişikliklerini 30 Haziran’da veya öncesinde ABD’li abonelere sunmayı planladığını da paylaştı.

Bugün, Netflix ilan edildi blogunda, ABD’de Netflix hesaplarını paylaşan üyelere bir e-posta gönderdiğini.

Şirket, “Bir Netflix hesabı bir hane halkı tarafından kullanılmak içindir” uyarısında bulunuyor. Gönderide, “O evde yaşayan herkes, evde, hareket halindeyken, tatilde nerede olurlarsa olsunlar Netflix’i kullanabilir ve Profil Aktarma ve Erişimi ve Cihazları Yönetme gibi yeni özelliklerden yararlanabilir” diyor.

“Paylaşımla ilgili bir güncelleme” başlıklı e-postanın kendisi, yalnızca mevcut seçenekleri ayrıntılarıyla açıklar ve gerekirse üyeleri daha fazla yardım belgesine yönlendirir.

Basına gönderilen bir e-postada Netflix, e-postanın “artık ABD de dahil olmak üzere dünyanın dört bir yanındaki ülkelere paylaşım için güncellemeler sunmaya başladığı” için gönderildiğini açıklıyor.

Daha önceki testler, Netflix’in bir şifre kısıtlamasından sonra toparlanabileceğini gösterse de, kullanıcıların zamanı ve parası için artan rekabetle karşı karşıya kaldığı en büyük ve en önemli pazarı olan ABD’de bunun sonuçlarını henüz görmedi.

Lansman duyurusunun zamanlaması dikkate değer çünkü bugün HBO Max, HBO ve Discovery+ içeriğini tek bir çatı altında birleştiren yeni bir hizmet olan Max’e dönüşüyor. Gelecek ay 27 Haziran’da, Paramount+, Showtime’ı da ekleyecek onun hizmetine de.

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum yapın