Nedir bu, karıncalar için gelir artışı mı?
Veya: Büyük teknoloji şirketleri düşündüğünüzden daha fazla buluta bağımlı

Bu kazanç mevsimi, halka açık teknoloji firmalarının verdikleri tüm yüce sözleri ne kadar iyi yerine getirdiklerini değerlendirdiğimiz çeyreğin o zamanı. Bu hafta şimdiye kadar, diğer isimlerin yanı sıra Microsoft ve Alphabet (Google) ve Meta’dan (Facebook) haber aldık.
Roku ve Spotify gibi şirketlerden alınan sonuçlar, tüketici teknolojisi pazarının belirli bölümleri ve daha genel olarak reklam talebinin sağlığı hakkında ilginç bilgiler içeriyor olsa da, Big Tech’in erişiminin kapsamı, sonuçlarının mevcut teknoloji anlayışımıza bir renk destesi getirdiği anlamına geliyor. ve iş dünyaları.
Borsa yeni başlayanları, pazarları ve parayı keşfediyor.
Oku onu TechCrunch+’ta her sabah ya da al Exchange bülteni her cumartesi.
Büyükler bu hafta bize ne gösterdi? Amerika’nın beş büyüklerinden üçünden derlediğimiz en önemli trend (bugün Amazon’dan ve önümüzdeki hafta Apple’dan haber alacağız), çok ılımlı yavaş büyüme hızları.
Yatırımcılar, bu sonuçlardan tamamen memnun olmasalar da büyük ölçüde rahatladılar. Hem Alphabet hem de Microsoft, erken ticarette birkaç puan yükseldi ve Meta, yatırımcıları hoş bir şekilde şaşırtmayı başardıktan sonra yaklaşık %15 arttı. beklenen yavaşlayan gelirlerin bir çeyreğini daha açıklayacak.
Kaplamayı hatırlamak istediğimden daha fazla mürekkep döktük yatırımcıların çılgın, kârsız büyüme yerine daha kârlı büyümeye yönelik yeni tercihi. Çoğunlukla, bunu başlangıçlara atıfta bulunarak tartıştık, ancak bu teknoloji devleri söz konusu olduğunda işler biraz daha nüanslı hale geliyor. Bununla birlikte, maliyetleri kısmanın ve büyümeye yatırım yapmanın yatırımcıları mutlu eden çabalar olduğu açıktır.
%3, %3, %7
Büyüme taşıyan girişimleri sık sık duyduğumuz göz önüne alındığında Üç haneli beklentilerüç şirkette kabaca 4 trilyon dolarlık piyasa değerinin tek haneli gelir artışıyla korunabileceğini varsaymak şaşırtıcı olabilir, ama işte buradayız.
alfabenin Gelirde %3 artış Google Cloud’un bir önceki yılki 5,8 milyar dolardan 7,5 milyar dolara yükselen ana geliri tarafından yönlendirildi. Arama 1 milyar dolardan daha az büyüyerek 40,4 milyar dolara yükselirken, Google Ağı ve YouTube reklam gelirleri düştü.
kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada