Roku, kampanyaları TV anlarıyla eşleştiren bir yapay zeka da dahil olmak üzere yeni reklam ürünlerini tanıtıyor

Roku’nun son çeyreğinde, şirket yayınladı 741 milyon $ ile beklenenden daha iyi gelir, ancak belirsiz bir reklam pazarı ve kullanıcı başına azalan ortalama gelir uyarısıyla yatırımcıları endişelendirdi. Bugün, akışlı medya şirketi, IAB NewFronts’ta, en azından ikincisini ele almasına potansiyel olarak yardımcı olmak için en son reklam ürünlerini tanıttı. Bunlar, diğer şeylerin yanı sıra Roku’nun Ana Ekranında, orijinal içeriği içinde ve hatta ekran koruyucusunda reklam vermek için yeni fırsatları içeriyordu. Ayrıca, Roku Kanalı’ndaki şovlarda ve filmlerde en alakalı anların hemen yanında reklamları otomatik olarak yayınlamak için bağlamsal AI kullanımını abarttı.

Şirket, yeni yapay zeka özelliğinin Roku kitaplığında bir markanın mesajıyla eşleşen ve reklamlarını gerçek zamanlı olarak yerleştiren “ikonik olay örgüsü anları” aradığını açıkladı. Çalışmak için, pazarlamacılar önce Roku’ya kampanyalarının temasını söyleyecektir. AI, kampanyayı önemli anlarla eşleştirmek için kitaplığı arar. Örneğin, Tim Gunn “Project Runway”de “çalışmasını sağla” dediğinde, bir giyim markası mesajını ekleyebilir.

Roku ayrıca, Reese Witherspoon’un 2021’de satılan medya şirketi Hello Sunshine tarafından üretilen “Side Hustlers” adlı bir girişimcilik belgesel dizisini içerecek yeni bir Roku Originals listesi duyurdu. 900 milyon $ karşılığında Candle Media’ya, eski Disney yöneticileri Kevin Mayer ve Tom Staggs tarafından yönetilen ve artık akış manzarasında çok sayıda turta eli olan şirket. Digital Bank Ally de bu yapımda yer aldı.

Bu yıl gelen diğer yeni Orijinaller arasında, yönetici yapımcılığını Sofia Vergara’nın üstlendiği ve sunuculuğunu Manolo Gonzalez Vergara’nın yaptığı “Celebrity Family Cook Off” ve diğerlerinin yanı sıra sosyal medya yıldızı Juanpa Zurita’nın yer alacağı “Carpe DM with Juanpa” yer alıyor. Roku aynı zamanda Paul Hollywood, Prue Leith, Ellie Kemper ve Zach Cherry’nin yer aldığı “The Great American Baking Show” ile Jessica Alba ve Lizzy Mathis’in yer aldığı “Honest Renovations”ın da yenilendiğini söyledi.

Şirket, Orijinallerinin olduğunu iddia etti teslim daha iyi hariç kablo, Ve eşit daha iyi hariç yayın izleyiciler.

Akış şirketi ayrıca zamanını, pazarlamacılara hizmetindeki şu anda 71,6 milyon aktif hesaba yeni reklam ürünleri ve yerleşimler aracılığıyla nasıl ulaşılacağı konusunda bilgi vermek için kullandı.

tarafından teslim edilen saha Roku Medya Başkanı Charlie CollierRoku’nun ABD’deki erişimini lanse etti

“Amerikalılar, Roku’da diğer tüm TV platformlarından daha fazla zaman harcıyor. bu da burada Netflix, Hulu ve Disney+ ile daha fazla zaman geçirdikleri ve CBS, NBC ABC ve Fox yayınları için daha da fazla zaman harcadıkları anlamına geliyor,” dedi Collier izleyicilere. “Şunu bir düşünün: Bu yıl tüm Super Bowl yayınlarının %50’si Roku’da gerçekleşti” diye ekledi.

Görsel Kaynakları: Roku

Etkinlik sırasında Roku, en son reklam fırsatlarından bazılarını paylaştı. TV boştayken ekranda bir şehir manzarasının süzüldüğü ekran koruyucusu “Roku City”nin markalara açılacağını kaydetti. Önceden, şehir ekran koruyucusu kullanıcıları akış için önerilen içeriğe yönlendirirken, artık diğer markaları da ön plana çıkarabilecek. Bu yaz, örneğin yeni reklam teklifinde ilk marka ortağı olarak McDonald’s markasını sanat eserinin bir parçası olarak gösterecek. Roku, ekran koruyucunun yaklaşık 40 milyon ev tarafından kullanıldığını söyledi.

Şirket ayrıca, markaların Ev ve Bahçe gibi alanlarda içerik barındırmasına olanak tanıyan yeni keşif deneyimlerini ve Roku Ana Ekranında TV genelindeki içeriği seçen Spor deneyimleri de tanıttı. Artık kullanıcılar Roku aramasına döndüklerinde, bir reklam iş ortağı tarafından “sunulan” öne çıkan bir koleksiyon görebilirler; örneğin, Walmart’ın Ev ve Bahçe koleksiyonunu “sunurken” gösterilmesi.

Görsel Kaynakları: Roku

Görsel Kaynakları: Roku

Roku, Instacart’ın en son Commerce+ ortağı olduğunu da paylaştı. Walmart gibi diğerleriBest Buy, Cox Automotive, DoorDash, Kroger ve daha fazlası, shoppable reklamlarında ve diğer perakendeci odaklı girişimlerinde.

Roku, Commerce+’ın tüketiciler için satın alma yolunu kısaltmak üzere tasarlandığını açıkladı.

Örneğin Wendy’s, Roku kullanıcılarına bir Ana Ekran reklamı aracılığıyla DoorDash tarafından desteklenen 5 ABD doları indirim teklif etti ve ardından reklam harcamalarının etkisini ölçmek için DoorDash verilerini kullandı. Şirket, kampanyanın Wendy’nin sipariş boyutunu esas olarak yeni ve eski kullanıcılar arasında büyüttüğünü ve birçok kez olumlu bir yatırım getirisi sağladığını söyledi.

Pazarlamacılar için diğer haberler arasında Roku’nun akışta bir “ilk” olduğunu iddia ettiği Primetime Reach Garantisini sunması yer alıyor. Temel olarak, garanti, yapabilecekleri markalara taahhütte bulunur. ulaşmak Daha TV haneleri içinde yoğun zaman hariç the ortalama programı havalandırma Açık A tepe-beş kablo geleneksel TV’de kanal.

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum yapın