Japon inşaat teknolojisi Aldagram, Panasonic’in desteğini geri çekti

AldagramJaponya’dan inşaat şirketleri için proje yönetimi yazılımı geliştiren bir girişim olan , Asya ve Orta Doğu’daki ayak izini genişletmesine yardımcı olacak yeni bir stratejik destekçi buldu.

Sektörü için güneş panelleri, klima üniteleri ve daha birçok ürün geliştiren tüketici elektroniği devi Panasonic, büyük binalar ve inşaat işiAldagram’a yatırım yapıyor.

Yatırımın miktarı açıklanmadı, ancak Aldagram, fonları Hindistan, Tayland, Filipinler, Malezya ve bölgedeki diğer ülkelere odaklanmak için kullanacağını söyledi. Yeni stratejik yatırımcısı bu listeye birkaç tane daha ekliyor olabilir: Panasonic’in inşaat işi özellikle Hindistan, Türkiye ve Vietnam’da aktiftir. 2022 yılından beri Aldagram ile partnerlik yapmaktadır.

Yatırım, girişimin 2022 yazında ortaya koyduğu daha büyük bir turun ardından geliyor. 20 milyon dolarlık Seri A MonotaRo ve JAFCO’dan. Daha önceki Seri A’da olduğu gibi, Aldagram değerlemesinin ayrıntılarını açıklamıyor. Şu anda 60 kişi çalışıyor.

Aldagram’ın amiral gemisi ürünü, KANNA adlı bulut tabanlı bir proje yönetimi platformudur ve onu projeler için yerinde veri kaynağı ve kaydı yapmak ve bu verileri projelerdeki diğer ortaklarla paylaşmak için kullanan inşaat, emlak ve imalat sektörlerindeki profesyoneller için tasarlanmıştır. .

Aldagram CEO’su ve kurucu ortağı Hikaru Nagahama, TechCrunch ile yaptığı bir röportajda, Aldagram’ın amacının, yaşlanan bir iş gücü ve ağır – ve bazen çok eski – makinelerle geleneksel olarak tamamen analog bir endüstri olarak görülen şeye yeni, dijital bir dönüş getirmek olduğunu söyledi.

Ancak gerçekte, inşaat sektörü, düzinelerce teknoloji şirketi için ana odak noktası olmuştur. bina yapmak için araçlar, kullanılan malzemelerve bu projelerin tasarlanmasına ve yürütülmesine yardımcı olan çok sayıda yazılım katmanı, bunların arasında Autodesk’in YC destekli yazılımları satın alması gibi çok dikkate değer bazı çıkışlar vardır. PlanGrid 875 milyon dolara (Görmek Burada Ve Burada uzaydaki girişimlerle ilgili daha fazla bilgi için).

Nagahama, KANNA’nın kullanıcıların tüm verileri dijital olarak depolamasına ve tesis içi fotoğrafları, proje görselleştirme belgelerini, iş isteklerini, saha konumunu, bilgileri, performans ayrıntılarını ve daha fazlasını paylaşmasına olanak sağladığını söyledi.

TechCrunch’a konuşan Nagahama, “KANNA’yı kullanmak ve istedikleri bilgilere kolayca erişmek için akıllı telefonlarını veya tablet cihazlarını kullanabilirler.”

Üstelik KANNA, inşaat projesi yöneticilerinin sahada olup bitenlerle bağlantıda kalmasına yardımcı olur. Nagahama, “Bir proje yöneticisiyseniz, tüm projeleri bir liste görünümü olarak yönetmek için web sitesini kullanabilir veya talimat vermek için tüm proje üyeleriyle iletişim kurabilirsiniz” dedi.

Şirket, İngiltere, İspanya, Kenya, Uganda, Dubai, Hindistan, Tayland, Vietnam, Filipinler, Malezya ve Avustralya da dahil olmak üzere ondan fazla ülkede 10.000’den fazla şirketin 2020’deki ilk ürün lansmanından bu yana KANNA’yı kullandığını söyledi. Şirkete göre Panasonic’in yanı sıra diğer büyük, endüstriyel düzeydeki kullanıcılar arasında MITSUI Designtec, Nissan Trading ve Tokyu Redesign yer alıyor.

Küresel inşaat yönetimi yazılımı pazarının 2021’de 9,3 milyar dolardan 2031’de 23,9 milyar dolara ulaşması bekleniyor. yakın tarihli bir rapor.

Nagahama, geniş bir startup yelpazesine ek olarak, Oracle’ın Primavera, Procore Technologies ve Asana dahil olmak üzere inşaat teknolojisi sektöründe dünya çapında çok sayıda daha büyük BT oyuncusu olduğunu belirtti.

Oracle kısa süre önce satın alındı Aconex, bulut tabanlı bir yazılım platformu; Ve doku, Primavera inşaat yönetimi platformunu genişletmek için bulut tabanlı bir sözleşme ve ödeme yönetimi sağlayıcısı. Başka bir şirket olan Procore, 2021’de halka açıldı. 2018’de 3 milyar dolarlık bir değerlemeyle 75 milyon dolar artırdı.

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum yapın