Güneydoğu Asya odaklı Go-Ventures, 240 milyon dolarlık ikinci fonunu kapattı ve markasını Argor Capital olarak değiştirdi

Endonezyalı GoTo tarafından desteklenen Go-Ventures, Salı günü ikinci fonunu 240 milyon dolara yükselttiğini ve adını şu şekilde değiştirdiğini duyurdu: Argor Başkenti portföyleri için “yatırım firmasının bağımsızlığını ve büyümeyi teşvik etmek için genişletilmiş yeteneklerini güçlendirmek”.

Argor Capital, Güneydoğu Asya’daki girişimlere yatırım yapmak için GoTo desteğiyle 2018’de başladı. VC firmasına göre GoTo, Argor’un en son fonunun yatırımcılarından biri olmaya devam edecek olsa da, Argor’un yatırım kararları GoTo ve diğer sınırlı ortaklardan bağımsız olmaya devam edecek.

“Genişleme döneminde yeniden markalaşırken, adımızda yer alan ‘Go’ kelimesi, 2018’de bu yolculuğa başladığımızdan beri GoTo’dan ve diğer yatırımcılarımızdan aldığımız güçlü desteğin bizim için önemli bir hatırlatıcısıdır” dedi. Aditya Kamath, Argor’un ortağı.

VC, erken ve orta aşama şirketlere yatırım yapmaya devam edecek. Argor bugüne kadar B2B pazaryerleri, tüketici, KOBİ’ler için dijital dönüşüm platformları, çevre teknolojileri ve fintech gibi sektörlerde ikinci fondan yatırım yaptı. Argo’nun ikinci fonunun sınırlı ortakları arasında Asya, Orta Doğu, Avustralya ve Avrupa’dan ABD’ye dünyanın dört bir yanındaki devlet varlık fonları, kurumsal yatırımcılar, şirketler ve aile ofisleri yer alıyor.

Kamath, “Küresel olarak zorlu makro ortama rağmen, Güneydoğu Asya’nın seküler tüketim ve teknolojinin hem tüketiciler hem de işletmeler tarafından benimsenmesiyle desteklenen teknoloji ekosisteminin potansiyeli konusunda heyecanımızı koruyoruz” dedi.

2020’de Argor, Güneydoğu Asya’daki 19 şirkete yaptığı 175 milyon dolarlık yatırımla Fon I’i kapattı. İki ortak, Siddharth Pisharody ve Adrian Foo, son iki yılda ekip büyüklüğünü üç kat artıran VC ekibine katıldı.

Firma, aşağıdaki şirketlere ilk fondan yatırım yaptı: Varaküçük işletmeler için bir personel yönetimi platformu; KitaBelibir Endonezya sosyal ticaret uygulaması; Gıda Pazarı Merkeziyiyecek ve içecek (F&B) satış noktalarını doğrudan tedarikçilere bağlayan Malezya bulut tabanlı bir platform; Juragan MalzemesiEndonezya’da bir inşaat teknolojisi platformu; eBalıkçılık, Endonezyalı bir tarım teknolojisi girişimi; Ve Güvenli BodaUganda merkezli bir araba çağırma uygulaması.

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum yapın