Glystn, içerik oluşturucuların sosyal medya platformlarında birden fazla takipçiye toplu yanıt vermesini sağlar

Google AdMob ve Yahoo! şap, Glistn içerik oluşturuculara yönelik, takipçilerle etkileşime geçmelerine ve birden fazla sosyal medya platformundaki yorumları tek bir yerden okumalarına/cevaplamalarına olanak tanıyan bir araçtır. Başlangıç, bugün tohum finansmanında 4 milyon dolar topladığını duyurdu.
Tohum turu Eniac Ventures, Hannah Gray VC ve Future Perfect Ventures tarafından yönetildi. Glystn ayrıca Netflix’in içerik ve ticari ürün inovasyonundan sorumlu Başkan Yardımcısı Michael Spiegelman ve Meritech’in genel müdürü Craig Sherman tarafından destekleniyor. Toplamda, şirket 4.75 milyon dolar topladı.
Jessica Peltz-Zatulove, “Glystn ve çok platformlu içerik oluşturucu analitiğinin, önümüzdeki yıllarda büyümenin, müşteri edinmenin, marka bilinirliğinin ve orijinalliğin bu sonraki aşamasında sorunu çözmek için bu altyapıyı ve platformu oluşturduğuna gerçekten inanıyoruz.” Hannah Gray, TechCrunch’a söyledi.
İçerik oluşturucular için bir “topluluk katılım motoru” olarak adlandırılan Glystn, Discord ve YouTube’daki binlerce yorumu ve ileti dizisini taramak için makine öğrenimi ve yapay zekayı kullanır ve bunları kategorilere ayırarak, etkileyicilere topluluklarında trend olan konuların neler olduğunu öğrenme yeteneği verir. Kullanıcılar, en iyi mesajlar, tekrarlanan etkileşimler ve trend olan segmentler veya videolar gibi içgörülere ve analizlere erişebilir.
Etkileyiciler, aynı konu hakkında yorum yapan birden fazla takipçiye, sistemin anahtar kelimelere göre çıkardığı özelleştirilmiş yanıtlar göndererek abonelere bireysel ve toplu yanıt verebilir.
Bununla birlikte, kurucu ortak ve CEO Ethan Fassett bize şunları söyledi: “Yaratıcıların tüm topluluklarına toplu doğrudan yanıtlar halinde mesaj göndermelerine izin vermiyoruz… Bu, mesajlaşmanın her zaman ilgili alıcıları hedeflemesini sağlıyor.”
İçerik oluşturucular ayrıca takipçileri Discord’larına davet edebilir, anketler başlatabilir ve daha fazlasını yapabilir.
Glystn şu anda lansman öncesi olduğundan platform, en azından şimdilik yalnızca Discord ve YouTube’a entegre oluyor. Bununla birlikte, daha önce Yahoo! kıdemli bir ürün yöneticisi olarak. Fassett tam lansman tarihini açıklamadı ancak “yakında” olduğunu söyledi.
Son fon, esas olarak, sonunda tek başına içerik oluşturucular, daha büyük içerik oluşturucular (bir milyondan fazla takipçi) ve markalar için kademeli bir abonelik modelini benimseyecek olan ürüne yönelik olacak.
2021’de Fassett ve Google AdMob’un eski teknoloji direktörü olan kurucu ortak Michael Rowehl tarafından kurulan Glystn’in 20’den fazla pilot ortağı vardır. Louis Weisz, Steve Kalıp, İmparatorLimon, AJ RafaelPodcast Junkies, RollingLive Studios ve Fox Sports, diğerleri arasında.
730.000’e yakın abonesi ve 4.000’den fazla Discord üyesi olan bir YouTuber olan Weisz, TechCrunch ile Glystn hakkında konuştu ve platformu kullandığından beri takipçilerine ne kadar bağlı hissettiğini ifade etti. Marka açısından bakıldığında Weisz, Glystn’in sponsorların hedef kitle ve hangi ürünlere yanıt verecekleri hakkında daha iyi bir fikir edinmelerine ne kadar yardımcı olduğundan da bahsetti.
Weisz, “En büyük zaman tasarrufu, kitlenizin bir bakışta ne hakkında konuştuğunu görmenin ne kadar kolay olduğudur” dedi. “[Glystn] kitlenizin tıkladığı videolara dayalı olarak yalnızca varsayımlarda bulunmanın aksine, kitlenizi gerçek zamanlı olarak ele geçirmenin bir yoludur.”
kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada