EY, 1,4 milyar dolarlık yatırımın ardından AI platformunu ve LLM’yi başlattı

VB Transform 2023 oturumlarını görüntülemek için isteğe bağlı kitaplığımıza gidin. Buradan Kayıt Olun
Bugünün profesyonel hizmet lideri EY duyurdu Müşterilerin yapay zekayı benimsemesini artırmaya yardımcı olacak kapsamlı bir platform olan EY.ai’nin lansmanı. Platform, Microsoft (EY’ye GPT-3 ve GPT-4 gibi Azure OpenAI yeteneklerine erken erişim sağladı), Dell Technologies, IBM, SAP, ServiceNow gibi şirketlerle yapılan ittifaklarla çeşitli yeteneklere sahip bir yapay zeka ekosistemini bir araya getiriyor. , Thomson Reuters ve UiPath.
Şirket, 60.000 EY müşterisi ve 1,5 milyondan fazla benzersiz müşteri kullanıcısı tarafından kullanılan EY Fabric gibi tescilli EY teknolojilerine yapay zekanın yerleştirilmesinin yanı sıra bir dizi bulut ve otomasyon teknolojisinin finansmanı da dahil olmak üzere platformun temeli olarak 1,4 milyar dolar yatırım yaptığını söyledi. satın almalar. Duyuruda ayrıca 4.200 EY teknoloji odaklı ekip üyesiyle yapılan ilk pilot uygulamanın ardından EY’nin EY.ai EYQ adında güvenli, geniş bir dil modeli yayınlayacağı gerçeği de yer aldı.
EY CTO, yapay zeka neslinin ‘öldürücü kullanım senaryosu’na ağırlık verdi
Duyuru VentureBeat’ten neredeyse tam sekiz ay sonra geldi konuştu EY’nin global baş teknoloji sorumlusu Nicola Morini Bianzino, işletmedeki üretken yapay zekanın “önemli kullanım senaryosu” hakkında. Bianzino Ocak ayında VentureBeat’e bunun üretken yapay zekanın bilgi yönetimi üzerindeki etkisi ile ilgili olacağını ve bunu “yapay zekanın diyalektiği” olarak tanımladığını söyledi.
O zamanlar şöyle demişti: “Bizimki gibi bir kuruluşu düşündüğünüzde, 360.000 çalışanımız var, 100 yılı aşkın tarihimizde inşa edilmiş pek çok araç ve yeteneğe sahibiz.” “Fakat bu bilgi artık dağıtılıyor, ona gerçekten dokunamazsınız; bu, organizasyonumuzun ruhudur ama önemsizdir.” Eğer bunu bir ontoloji halinde sistematik hale getirebilir ve bir teknoloji çözümünün parçası haline getirebilirseniz, kurumsal değeri önemli ölçüde artırabilirsiniz, diye devam etti.
Yeni yapay zeka teklifleri, işletmeler için ‘hazine haritası’ sağlanmasına yardımcı oluyor
Bugün VentureBeat ile yaptığı röportajda Bianzino, EY’nin yeni tescilli yapay zeka tekliflerinin müşterilerine, kuruluşa uygun yapay zeka yetenekleri konusunda “bir güven düzeyi” sunduğunu söyledi.
“EY.ai ile yapmak istediğimiz şey, insanların bu teknolojinin potansiyel etkisini anlamaya başladığı ancak bize ‘bu çözümlerin gelecekteki uyumluluğunu nasıl ölçersiniz?’ diye sordukları sayısız etkileşim ve konuşmaya dayanıyor” diye açıkladı. “İşte bu noktada, müşterilerin geçerli bir çerçeve geliştirmesine, kuruluşun olgunluğunu değerlendirmesine ve ardından müşterilerin yapay zekayı güvenle dağıtmasına olanak tanıyan bir yol haritası sunmalarına yardımcı olma konusunda çok güçlü bir yeteneğe sahibiz.”
Bunun, kurumsal müşterilerin yapay zeka yolculuklarına başlamalarına ve başarılı olmalarına yardımcı olacak neredeyse bir “hazine haritası” olduğunu söyledi.
VentureBeat’in misyonu teknik karar vericilerin dönüştürücü kurumsal teknoloji hakkında bilgi edinmeleri ve işlem yapmaları için dijital bir şehir meydanı olmaktır. Brifinglerimizi keşfedin.
kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada