DataOps.live, Snowflake’ten 17,5 milyon dolar alıyor, diğerleri ise veri uzmanlarını hedefleyen DevOps tarzı araçlar için

DevOps, geliştiricilerin kendi ağları genelinde uygulamaları oluşturma, dağıtma, güncelleme ve izleme yöntemlerinde oyunun kurallarını değiştirdi. Şimdi, adını taşıyan bir girişim DataOps.live DevOps’un öğrendiklerine dayanan, ancak veri bilimi dünyasını hedefleyen bir DataOps platformu oluşturan şirket, hizmetlerine yönelik büyük talebin hemen ardından bir dizi finansman duyurusu yapıyor.

Londra girişimi, yeni destekçisi Notion Capital’in yanı sıra önceki yatırımcılar Anthos Capital ve veri bulut bilişim devi Snowflake’ten 17,5 milyon dolar aldı.

Snowflake burada çok stratejik bir yatırımcıdır: DataOps.live, özellikle Snowflake ile barındırılan verilerle çalışacak şekilde oluşturulmuştur. Yeni girişimin ABD merkezli COO’su Nick Halsey’e göre plan, bu son fonun bir kısmını bu hizmette iyileştirmeler geliştirmeye devam etmek için kullanmak, ancak aynı zamanda yapılandırılmamış verilere ve diğer veri ambarı sağlayıcılarına da yatırım yapmak için kullanmak.

“Bu, şu anda sıcak bir pazar segmenti. Halsey, herkesin dağıtmaya çalıştığı yapay zeka uygulamalarını destekliyoruz” dedi. “Kar tanesi yaptığı işte en iyisidir. Şu anda yalnızca yapılandırılmış verilerle çalışıyoruz, ancak diğer bulut veri platformlarına da genişleyeceğiz.”

Kısmen tercih edilen değerlemelerde para toplamanın mevcut zorlukları ve bazı durumlarda hiç para toplamanın mevcut zorlukları nedeniyle birçok yeni girişim için finansman döngülerinin uzadığı bir zamanda, DataOps’tan bu yana yalnızca 15 ay geçmiş olması dikkat çekicidir. canlı ekip başlangıç ​​turunu 10 milyon $’a yükseltti.

Şirkete olan ilgi ve daha fazla fon ihtiyacı kısmen şirketin büyümesinden kaynaklanıyor. DataOps.live’ın gelir çalıştırma oranı geçen mali yılda %400 arttı. Başlangıç, geçen yıl 1 milyondan fazla boru hattının çalıştırıldığını, 10 milyondan fazla işin düzenlendiğini ve 50 milyon veri testinin gerçekleştirildiğini gördü. Bu yıl tüm bu rakamları aşacağını öngörüyor.

DataOps.live’ın ele aldığı sorunlar, veri analitiği dünyasında olağandır: birden çok kapsayıcıda ve diğer konumlarda verilerle çalışmak, daha yavaş geliştirme sürelerine, iş yığınına ve sürüm kontrolüyle ilgili sorunlara yol açabilir – tüm sorunlar birleşip daha karmaşık hale gelir veri ardışık düzenleri büyüdükçe (ve hepsi büyüyor). DataOps.live’ın yaptığı satış konuşması, platformunun, tekrar eden görevleri otomatikleştirerek ve verimliliği ve güvenliği artırmak için verilerin nasıl hareket ettiğine dair daha fazla bilgi sağlayarak, verileri yönetme ve verilerle çalışma maliyetlerini %30 oranında azaltmaya yardımcı olabileceğidir.

Kurucu ortaklar Justin Mullen ve Guy Adams, DataOps alanında erken harekete geçenler ve hatta öncüler olduklarını iddia edebilirler. Yazılım geliştiricileri eğitim alarak, Datalytyx adlı profesyonel bir hizmet şirketinde çalışırken müşterileri için bu sorunları nasıl yönettiklerine dair daha iyi bir yapı oluşturmak için başlangıç ​​platformunun erken bir sürümünü oluşturdular.

Yaptıkları iş, kısmen platformun kendisinin kodlaması ve kısmen de DevOps’taki çalışmadan ilham alan metodolojiyi resmileştirmekti. adlı bir topluluk kurmaya devam ettiler. TrueDataOps; adlı bir kitabı (başkalarıyla birlikte) birlikte yazdılar. Aptallar için DataOps; ve bugün finansman açıklayan startup’ı kurdular. (Datalytyx şuydu: sonunda Mphasis tarafından satın alındı ve bu anlaşmanın kapanışı, DataOps.live’ın piyasaya sürülmesiyle aynı zamana denk gelmiş gibi görünüyor.)

Daha fazla tüketici öncelikli işletmeye fon sağlamanın biraz zor gibi göründüğü bir zamanda, kurumsal girişimler çok fazla iş çekişi görmeye devam etti. Notion’ın şirkete olan ilgisi kısmen bundan ama aynı zamanda verilerle çalışanlar için daha iyi araçlara olan artan ihtiyaçtan kaynaklanıyor. DataOps Platformu pazarı, tahmini şu anda yaklaşık 3,9 milyar dolar değerinde, 2028’de 10,9 milyar dolara çıkacak ve aynı alanda AWS, Alteryx, dbt ve diğer pek çok kişi ile rekabetçi bir alan olarak da büyüyor.

“Bugün, veriler iş dünyasının can damarıdır, ancak veri operasyonlarını yönetmek ve ölçeklendirmek göz korkutucu bir görev olabilir. Notion Capital’in bir müdürü olan Stephanie Opdam yaptığı açıklamada, veri ihtiyaçları, operasyon ekiplerinin işleyebileceğinden daha hızlı büyüyebilir ve bu da yavaş veya bir defaya mahsus geliştirme çabalarına yol açabilir. “DataOps.live, şirketlerin veri kalitesini iyileştirmesini, birçok veri sürecini aynı anda düzene koymasını ve ürün geliştirmeyi hızlandırmasını sağlayan bir hareketin ön saflarında yer alıyor. DataOps.live harika ve büyüyen bir ekibe, harika bir ürüne ve etkileyici bir ilgiye sahip. Bir sonraki kategori lideri olma potansiyeline sahip olduğuna inanıyoruz.”

Ve veri ambarı pazarının ne kadar rekabetçi olduğu göz önünde bulundurulduğunda, Snowflake’in ilgisi büyük ihtimalle DataOps alanındaki platformuyla sıkı bir şekilde entegre olduğu zaten kanıtlanmış bir oyuncuyla daha yakın bir ilişki sağlayacaktır.

“DataOps.live, kuruluşların Snowflake ürünlerini ve uygulamalarını yazılım uygulamalarında yaptıkları gibi oluşturmalarını, test etmelerini ve devreye almalarını sağlıyor. Kurumsal gelişim ve Snowflake Ventures başkanı Stefan Williams, girişimin tohumunu duyururken, geliştirme hızını artırıyor ve yönetişimi ve güvenliği korurken benimsenmeyi hızlandırıyorlar. “DataOps.live ile ortaklığımızı genişleterek, ortak müşterilere kuruluşları içinde ve ötesinde güvenle işbirliği yapma yeteneği sunuyoruz. Büyümelerinin sonraki aşamalarında DataOps.live ekibini desteklemeyi dört gözle bekliyoruz.”

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum yapın