Daha iyi AI öneri motorları arayışı

açın akış hizmeti veya tercih ettiğiniz mağaza için web sitesini açın ve bir öneri sisteminin devreye gireceğinden emin olabilirsiniz.

“Bu diziyi beğendin, bu yüzden bunu da beğeneceğini düşünüyoruz!” Veya: “Pembe bir keten eteğe bakarken, onunla gitmek için bu krem ​​rengi espadrilleri almayı bir düşünün!” Müşterilerin satın alma olasılıklarının en yüksek olduğu ürünleri görmelerine yardımcı oldukları için ticaretin temel itici güçleridir. Ancak mevcut makine öğrenimi araç zincirlerine tam olarak uymuyorlar.

En iyi bilinen öneri motorlarından bazıları içerik içindir. YouTube’un bundan sonra ne izlemek isteyebileceğinize dair ürkütücü duygusu buna bir örnektir ve bu oyunun en büyük şampiyonu TikTok’tur: Kesinlikle bağımlılık yapar, çünkü algoritmalar küçük kalbinizin ne istediğini biliyor.

Bununla birlikte, bazı durumlarda, bir tavsiyeden daha fazlası vardır. Bir çevrimiçi mağaza için, farklı ürün grupları için farklı marjlar olabilir ve motorun kendisinde olmayan bilgilere sahiptir; örneğin, insanlar şu anda kayak takımı satın almıyor olabilir, ancak kesinlikle yılın ilerleyen zamanlarında alacaklar. San Francisco merkezli bir girişim olan Rubber Ducky Labs, ekiplerin öneri sistemlerinde hata ayıklamasını, analiz etmesini ve iyileştirmesini kolaylaştırmayı amaçlıyor.

Ekip, daha derin bir trendi olan bir alanda çalışıyor: Yapay zekaların iyi işler ortaya koyduğunu nereden biliyorsunuz? Algoritmalar, insanların tam olarak anlamadığı şeyleri giderek daha fazla yapıyor ve bir geri bildirim döngüsü olmadan işler zorlaşabiliyor.

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum yapın