Vartana, satış kapanış platformunu ölçeklendirmek için 20 milyon dolarlık bir yatırım yaptı


Vartanaİşletmeler arası (B2B) bir satış kapanışı ve finansman platformu olan bugün, Mayfield ve Audacious Ventures’ın katılımıyla Activant Capital liderliğindeki B Serisi finansman turunda 20 milyon $ topladığını duyurdu. Kurucu ortak ve CEO Kush Kella’ya göre Vartana’nın toplam gelirini 39 milyon dolara çıkaran finansman, şirketin ürün tekliflerini işe almak ve genişletmek için kullanılacak.
“Bugün, Vartana Kella, bir e-posta röportajında TechCrunch’a verdiği demeçte, özellikle yazılım gömülü donanım alanı ve satıcı alanındaki B2B satıcılarının ihtiyaçlarını çözmek için ürün teklifini genişletmeye odaklandı. “Bu iki tür şirket, mümkün olan en çeşitli ödeme seçeneklerini gerektirir. Vartana hizmet olarak yazılım (SaaS) alanındaki tüm şirketleri desteklemeye devam etmek.”
Vartana’nın platformu, SaaS yazılımı ile eşleştirilmiş B2B yazılım, donanım ve donanım satıcıları tarafından kullanılmak üzere tasarlanmıştır. Vartana, bir dizi farklı ödeme seçeneğini (ör. tam ödeme, ertelenmiş ödeme) ve taksit planlarını kabul ederek sözleşme takibi, ödeme koşulları ve imza yakalama gibi görevlerin yönetilmesine yardımcı olur.
Bu, teknik açıdan inanılmaz derecede karmaşık görünmeyebilir. Ancak Activant’ın bir ortağı olan Andrew Steele, Vartana’nın uzun süredir karanlık çağlarda sıkışıp kalmış bir sektörde – SaaS’ta B2B satışları – bir çentik açtığını savunuyor.
E-postayla gönderilen bir açıklamada, “Büyük, görev açısından kritik işlemler için insan dokunuşunu sağlayan satış görevlilerini etkinleştirene kadar B2B ticaret asla tam olarak çevrimiçi olmayacak” dedi. “İşte burada Vartana devreye giriyor ve dijital bir işlemin kilidini açmak için satış paketine fintech getiriyor.”

Vartana’nın platformu, B2B satışları kolaylaştıracak şekilde tasarlanmıştır. Görsel Kaynakları: Vartana
Ayrıca, tüm sektörlerdeki B2B satıcılarının bugünlerde ilişkiler kurmak ve anlaşmalar yapmak için daha az zamana – ve daha fazla baskıya – sahip olduğunu ve bu da ileri teknoloji yaklaşımları oldukça çekici hale getirdiğini de göz önünde bulundurun. Yakın tarihli bir Gartner anketine yanıt veren B2B alıcıları, satış temsilcileriyle çok az zaman geçirdiklerini bildiriyor ve çoğunluğu, bu tür etkileşimlerde toplam satın alma yolculuğunun yalnızca %17’sini geçirdiklerini söylüyor. Rapora göre herhangi bir satış temsilcisi, bir müşterinin toplam satın alma süresinin kabaca %5’ine sahip ve bu en yüksek seviyede.
Vartana’daki satıcılar aynı anda birden fazla fiyat teklifi gönderebilir ve alıcılara kendileri için uygun olan ödeme yöntemini seçme esnekliği verebilir. Bir yöntem seçildikten sonra alıcı, anlaşmayı sonuçlandırmak için web’den veya mobilden sözleşmeyi e-imzalayabilir.
Sermaye piyasası tarafında, verileri normalleştirmek, her bir alıcıyı derecelendirmek ve borç finansmanı tekliflerini genişletmek için Vartana tarafından geliştirilen algoritmalar. Platform, alıcı kredi taleplerini bir banka ve borç veren ağıyla eşleştirerek, alıcıların fon talep etmesine ve gerçek zamanlı olarak fiyat teklifi almasına olanak tanır.
Kella, “Tipik B2B satış sürecinde, kurumsal şirketler, müşterilerine iş yapmak için ihtiyaç duydukları ödeme esnekliğini sağlamak için ulusal bankalar ve büyük borç verenlerle ortaklık kurar” dedi. “Ne yazık ki, bu süreç, bir satıcının satış görevlileri için çok sayıda manuel ileri geri, evrak işi ve müzakereyi içeriyor ve bu da son yazılım alıcısı için ortalamanın altında bir müşteri deneyimi sağlıyor. süreç bu Vartana dijitalleşiyor.”
Yaklaşık 51 çalışanı bulunan Vartana, önümüzdeki 12 ayda iki katına çıkmayı planlıyor.
kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada