timeOS, takviminizi yapay zeka ile etkileşimli bir asistana dönüştürmek istiyor

Son aylarda kurumsal yazılım pazarı tamamen yeni ürünlerle doldu taştı üretken yapay zeka-ilgili güncellemeler, araçlar ve girişimler.
Yeni ürünler satan satıcılar için kalabalığın arasından sıyrılmak zor bir iştir. Ancak böyle bir satıcı, çok özel bir sorunu çözerek bunu yapmayı umuyor: zaman yönetimi.
Bu hafta, Los Angeles merkezli üç yıllık startup timeOS (eski adıyla Magical HQ), Google ve Notion tarafından sunulanlar gibi yaygın olarak kullanılan takvimleri ve not alma programlarını, toplantılarınız sırasında ilgili bilgileri otomatik olarak sağlayabilen dinamik asistanlara dönüştürmek için tasarlanmış bir Chrome tarayıcı uzantısı olan yeni “TimeAI”yi tanıttı. onları 60’tan fazla dile çevirin, hatta sizin yerinizde görünen ve olup bitenleri sessizce yazıya döken basit, statik bir yapay zeka avatarıyla sizin adınıza onlara katılın.
Proaktif içgörüler ve seçenekler
timeOS CEO’su ve Kurucusu Tommy Barav şöyle konuştu: “Proaktif yapay zeka teknolojimiz, her kullanıcının iş akışını, enerji seviyelerini ve tercih edilen toplantı zamanlarını öğrenerek her çalışanın sorunsuz bir şekilde gün içinde saatlerini geri almasına ve bunları gerçekleştiren işte mevcut kalmasına olanak tanıyor.” “TimeOS olarak, doğru zamanda doğru bilgi ve desteği sağlayan zamana duyarlı yapay zeka ile insan yeteneklerini geliştirmekten gurur duyuyoruz.”
Sordu Anjanay Saxena ProductHunt’ta timeOS’un Rewind AI gibi daha yerleşik oyunculardan ne kadar farklı olduğu hakkında veya Gong Toplantı özetlemeye gelince Barav şöyle açıkladı: “Diğer araçlardan farklı olarak timeOS AI sadece arka planda kalmıyor; kullanıcılara zaman yönetimi ve yapay zeka görev atamasında rehberlik etmek için zamanla ilgili verilerden proaktif olarak yararlanır. Ayrıca Notion, monday.com, Asana ve ClickUp gibi favori çalışma araçlarıyla da sorunsuz bir şekilde entegre oluyoruz. Tek KPI’mız [key performance indicator] size günde daha fazla zaman yaratmaktır.”
Aslında onun üzerinde İnternet sitesitimeOS kendisini “dünyanın ilk kez çalıştırılan işletim sistemi” olarak tanıtıyor. İşte nasıl çalışıyor:
Bir takvim veya transkriptçiden daha fazlası…
Modern dijital takvimler önerilen etkinlik davetlileri, planlama ve zaman senkronizasyonu gibi yararlı özellikler sunmayı hedeflerken, TimeAI daha da ileri gitmeyi, takviminizden, e-postalarınızdan ve notlarınızdan gerçek zamanlı ve geçmiş verileri analiz ederek ihtiyacınız olduğunda önemli bilgileri sağlamayı amaçlamaktadır. toplantı.
Örneğin, düzenli, yinelenen bir toplantı başlamadan önce TimeAI otomatik olarak üç seçeneğin bulunduğu bir iletişim kutusu açacaktır: “Toplantıya katıl”, “Beni hazırla” veya “Bunun yerine yapay zekamı gönder.”
Bir kullanıcı “Beni hazırla”ya tıkladığında Time AI, önceki toplantılarda neyin tartışıldığına ve bu toplantının gündeminde neler olduğuna ilişkin önemli noktaların yer aldığı kısa bir özet sunacak.

Başka bir yararlı özellik: Bir toplantıdaysanız ve birisi size örneğin üçüncü çeyrek hedefleri hakkında bir soru sorarsa, web tarayıcınızda başka bir belgeye gitmek veya yazılı notlara başvurmak yerine, kullanıcı basitçe sorgulayabilir TimeAI bir chatbot penceresi şeklindedir ve anında yanıt alır.

Son olarak, herhangi bir nedenle bir toplantı yapamıyorsanız, “Bunun yerine yapay zekamı gönder” seçeneğine tıklayabilirsiniz; TimeAI, kullanıcının görselini seçebileceği statik bir ekran olan yapay zeka botunuz olarak toplantıya katılmaya çalışacaktır ( vesikalık fotoğrafınız veya güzel bir arka plan) ve neden bunu yapamayacağınızı veya geç kalacağınızı açıklayan özel bir mesaj ekleyin.


Geç kalırsanız ve toplantının ortasında kendiniz katılırsanız TimeAI, tartışılanları özetleyen bir mesajla kaçırdığınız konuları size bildirecektir.
Tamamını yapamıyorsanız AI botunuz toplantı sesini kaydeder, yazıya döker ve daha sonra okumanız için bir özet oluşturur. Hatta toplantılardaki anlaşmazlıkları ortaya çıkmadan önce tespit edebilir ve sizin yerinize gitmeyi önerebilir.
Diğer özellikler şunları içerir:
- Sanal ve fiziksel toplantıları kaydetme: TimeAI yalnızca Zoom, Google Meet veya Microsoft Teams aramaları için değildir. Ayrıca fiziksel odalardaki konuşmaları veya anlık Slack sohbetlerini de kaydedebiliyor.
- Gündemleri ve özetleri uyarlama: TimeAI, toplantılardan önce otomatik olarak yazılı gündemler oluşturacak ve önerilen konular ve anahtar kelimelerle ana dilinizde takip e-postaları oluşturacaktır.
- Öncelikli eylemler: TimeAI’nin hangi görevlerin en önemli olduğuna ilişkin analizine dayanarak hangi görevlerin ilk önce ele alınması gerektiğine ilişkin bildirimler alın, bu da iş günlerinizi daha verimli ve etkili bir şekilde önceliklendirmenize yardımcı olur.
- Toplantı katılımcılarının programlarını yalnızca uygun zamanlara değil, en iyi zamanlamaya göre senkronize etme: timeOS baş teknoloji sorumlusu olarak Elion Mor ProductHunt’ta yazdı Samar Al’ın TimeAI’yi kullanan sorusuna yanıt olarak, “Takviminizdeki boş zaman bloklarınızı nasıl derecelendireceğinizi bilen ve ardından hem davet eden hem de davetli için optimize etmek üzere en iyi zaman aralığını öneren bir planlama bağlantısını paylaşabilirsiniz. Ayrıca yapay zeka asistanımızı planlama akışımıza entegre etmek için de çalışıyoruz, böylece ‘X ile Planla’ komutunu sorabileceksiniz ve bu, ikiniz için de en iyi zamanı bulup toplantıyı planlayacak.”
Toplantıların yüksek maliyeti
Shopify’dan aktarılan timeOS araştırmasına göre, üç çalışanla yarım saatlik bir toplantının işletmeye maliyeti 700 ila 1.600 dolar arasında olabilir.
Eğer bir üst düzey yönetici katılırsa, bu maliyet 2.000 doların üzerine fırlayacak. Üstelik bu, takip eden eylemlerde ve odak noktasının birincil görevlere yeniden ayarlanmasında kaybedilen zamanı hesaba katmıyor bile.
TimeAI, gereksiz toplantı katılımını azaltarak ve üretkenliği ve zihinsel sağlığı olumsuz yönde etkileyen bağlam değiştirme sorununu çözerek bu maliyetleri azaltmayı amaçlıyor.
Özelleştirilebilir ve entegre
TimeAI bağımsız bir araç değildir; başkalarıyla iyi oynuyor. Zoom, Google Meet, Microsoft Teams ve Slack gibi popüler iletişim platformlarıyla sorunsuz bir şekilde bütünleşir.
Ayrıca Asana, ClickUp ve Monday.com gibi görev yönetimi araçlarına da bağlanarak eylem öğelerinin doğru yere gitmesini sağlar.
timeOS CTO’su Eilon Mor şunları vurguladı: “Teknoloji, kullanıcıları mevcut araçlarına bağlıyor ve iş akışlarını tercih ettikleri dil ve formatta çoğaltıyor.”
Bütünsel bir platform
TimeAI yalnızca başka bir planlama aracı değildir; Zamanınızı geri kazanmak ve karar almayı geliştirmek için tasarlanmış bütünsel bir platformdur. Ekibinizin üretkenliğini ve zihinsel sağlığını optimize etmek isteyen bir iş lideriyseniz TimeAI, iş gününüzde devrim yaratabilecek bir dizi güçlü özellik sunar. Daha fazla bilgi için şu adresi ziyaret edin: timeOS’un web sitesi.
Bu nedenle, bir sonraki üretkenlik hamlenizi düşünürken TimeAI’yi bir test çalıştırması yapmayı düşünün. İhtiyacınız olduğunu hiç bilmediğiniz ‘genel personel şefi’ olabilir.
VentureBeat’in misyonu teknik karar vericilerin dönüştürücü kurumsal teknoloji hakkında bilgi edinmeleri ve işlem yapmaları için dijital bir şehir meydanı olmaktır. Brifinglerimizi keşfedin.
kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada