Thrive: Heavy Lies the Crown 2024’te erken erişime çıkıyor

Bu Ekim ayında San Francisco’da düzenlenecek olan ve “Playing the Edge” temasını keşfedeceğimiz GamesBeat Summit Next’in geri dönüşünü duyurmaktan büyük heyecan duyuyoruz. Konuşmak için başvur Burada ve sponsorluk fırsatları hakkında daha fazla bilgi edinin Burada.


PlaySide Yayıncılık başlayacağını duyurdu Zugalu Eğlence‘ın strateji oyunu Thrive: Ağır Taçta Yatıyor 2024’te erken erişime açılacak.

Gerçek zamanlı strateji değişiklikleri içeren karmaşık orta çağ şehir kurma oyunu, 2023’teki beta sürümünün ardından gelecek yıl PC/Steam’de piyasaya çıkacak.

Thrive: Heavy Lies the Crown, oyuncuları, kararları krallık üzerinde derin bir etki yaratacak bir hükümdar rolüne sokuyor. Kapsamlı bir anlatı olay sistemi ile krallığın kaderi, oyuncunun yaptığı seçimlerle belirleniyor.

Temel oyun odağı

Zugalu Entertainment CEO’su Branden Sloane, GamesBeat ile yaptığı röportajda, kararlarınızın çevrenizdeki toplumun sizi nazik mi yoksa zalim olarak mı algılayacağını belirleyeceğini söyledi.

Sloane, “Thrive: Heavy Lies the Crown, ne tür bir hükümdar olacağınızı gerçekten keşfedeceğiniz, RTS tarzı dövüşlere sahip fantastik bir ortaçağ şehri kurma oyunudur” dedi. “Tarafsız başlıyorsunuz ve seçimleriniz arasında ilerledikçe ya yardımsever ya da zalim bir hükümdar oluyorsunuz. Ve Waelgrim’in fantastik unsuru sizi her zaman ileriye doğru itiyor.”

Bir hükümdar olarak oyuncular, olacakları liderin türünü şekillendirerek, iyilikseverlikle veya zorbalıkla liderlik etme seçeneğine sahip olacaklar. Oyun, gizemli toprakların keşfedilmesini, zorlu bir askeri gücün kurulmasını ve kuralı savunmak veya genişletmek için gerçek zamanlı savaşa girmeyi sunuyor. İster tek başına ister dört arkadaşa kadar oynayın, krallığın kaderi oyuncunun iradesine göre şekillenecek.

Thrive: Heavy Lies the Crown, hem tamamen gerçekleşmiş bir tek oyunculu deneyime hem de çok oyunculu oyun fırsatına sahip olacak. Bu benzersiz özellik, oyuncuların kendi krallıklarını arkadaşlarıyla birlikte veya onlara karşı inşa etmelerine olanak tanıyarak türe yeni bir boyut kazandırıyor.

Önceki krallığınızın harabeye dönmesinden sonra yeni bir medeniyet kurma görevini üstleniyorsunuz.

“Halkınıza göz kulak olmak sizin sorumluluğunuzdur ve Waelgrim sürekli bir tehdittir. Ve bu tehdidi yönetip onunla başa çıktıkça, perde arkasında iyiliksever veya zalim eğilimlere kapılıyorsunuz ve bu eğilimler sonunda krallığınızı hem görsel olarak hem de halkınızın istekleri ve ihtiyaçları aracılığıyla değiştirecek,” dedi Sloane.

Seçimlerle dolu anlatı tabanlı bir oyunun ve gerçek zamanlı stratejinin bu birleşimi, oyunu oldukça benzersiz kılıyor.

PlaySide Studios’un küresel yayıncılık başkanı Harley Homewood, GamesBeat ile yaptığı röportajda “Thrive: Heavy Lies the Crown, imzalamak istediğimiz içerik türüyle büyük ölçüde uyumlu” dedi. “Derin stratejileri var, şehir inşası, medeniyet inşası ve gerçekten çekirdek bir kitleyi hedefliyor. “

PlaySide’ın en büyük hitlerinden biri, PlaySide tarafından geliştirilen ve Team17 tarafından 2021’de piyasaya sürülen karanlık fantastik bir hayatta kalma oyunu olan Age of Darkness: Final Stand’dır.

Homewood, “Hedefi çekirdek oyun kitlesi olan bir portföyü pazara sunmak istedik” dedi. “Çok fazla derinliğe ve derin sistemlerle tekrar oynanabilirliğe sahip ciddi oyunlara bakıyoruz.”

Thrive: Ağır Taçta Yatıyor
Thrive: Heavy Lies the Crown 2024’te erken erişime çıkacak.

Oyuncular, yapay zeka ve insan güçleriyle mücadele etmenin yanı sıra, Nysamor’un büyülü topraklarında dolaşan mistik ve öngörülemez bir varlık olan esrarengiz Waelgrim ile de karşılaşacak.

rent a car 34

Topluluğun katılımı Zugalu Entertainment için bir önceliktir ve ekip, oyuncuları, hayranların değerli geri bildirimler sağlayabileceği ve oyunun devam eden gelişimine katkıda bulunabileceği Discord’daki topluluğa katılmaya davet etti. Thrive: Heavy Lies the Crown, bunun bir kanıtı olarak Kanada Medya Fonu Üretim Fonu için seçildi.

Oyuncular Steam’de Thrive: Heavy Lies the Crown’u dilek listesine ekleyebilir ve yaklaşan beta hakkında güncel bilgilere sahip olmak için Discord üzerinden toplulukla bağlantı kurabilir.

Sloane, “İnsanların kolonilerini farklı şekillerde inşa ettiğini görmek ilginç” dedi.

PlaySide’ın odak noktası

Thrive: Heavy Lies the Crown, Zugalu Entertainment’tan geliyor.

Merkezi Avustralya’nın Melbourne şehrinde bulunan PlaySide Yayıncılık double-A PC ve konsol oyunlarına odaklanmıştır. Avustralya’nın halka açık en büyük oyun geliştiricisidir. PlaySide düzinelerce oyun yayınladı ve çok sayıda film tabanlı oyun üzerinde çalıştı.

Eski bir Electronic Arts geliştiricisi olan Gerry Sakkas, PlaySide’ı 2011 yılında kurdu ve ekipte şu anda 275’ten fazla kişi var. Şirket mobil, sanal gerçeklik, artırılmış gerçeklik ve PC platformlarında oyunlar yapıyor. Ancak geçtiğimiz yıl bağımsız oyun yayıncılığına yöneldi.

Bugünlerde bağımsız oyun yayıncılarıyla dolu bir pazarda olmanız gerektiğinden, PlaySide Publishing’in bağımsız bir yayıncı olarak pek çok tutku oyunu var. Şirket, Zugalu gibi üçüncü taraf geliştiricilerin yanı sıra kendi fikri mülkiyetlerini de üretiyor. Amaç farklı türde oyunlara imza atmak.

Homewood, “Yayıncı olarak oyunlarımızı yapmaya gösterdiğimiz tutkuyu ortaya koyarsak harika bir iş çıkarabileceğimize inanıyoruz” dedi. “Fikrimizin doğuşu buydu ve bağımsız yayıncılık alanında daha önceden deneyimimiz vardı. Bu önemli çünkü haklı olarak şu anda piyasada çok sayıda yayıncının olduğunu söylüyorsunuz.”

Take-Two Interactive ve Electronic Arts gibi büyük oyun yayıncılarının da bağımsız oyun yayınlama etiketleri var, ancak bu şirketler ve Warner Bros. gibi diğerleri giderek daha fazla franchise oyunlarına veya mevcut fikri mülkiyet haklarına dayanan oyunlara odaklanıyor.

Ancak bağımsız oyunlar gelişiyor çünkü oyun risk sermayesi şirketlerinden oyun sektörüne daha fazla fon akıyor.

Zugalu’nun tarihi

2014 yılında kurulan Zugalu Entertainment, Calgary, Alberta, Kanada merkezli bir bağımsız oyun geliştirme stüdyosudur. Oyun tasarımcıları Sloane ve Greg Forsyth tarafından yönetilen stüdyo, kendisini yenilikçi ve sürükleyici oyunlar yaratmaya adamıştır.

Sloane, 12 yaşında StarCraft harita düzenleme oyunları geliştirdiğinden beri Calgary’de oyunlar yapıyor.

“Kiralık iş projeleri yapmaya başlamanın harika bir yoluydu” dedi. “Bu bizim ilk oyunumuz ve bundan önce de game jam oyunları yapmıştık.”

Kanada’dan gelen fon 2021’de geldi ve o zaman Thrive’ın gelişimi başladı. Zugalu’da yaklaşık 22 kişi var.

Sloane, “Şehir kurma oyunları büyük bir ilham kaynağı oldu” dedi. “Çok oyunculu ve yapay zeka şehirleri ve buna benzer şeyler ekliyoruz. Bu, çeşitli bölgelerden kaynak toplamak ve onları Waelgrim’den korumak için birden fazla şehrin kurulduğu büyük bir 4X strateji haritasına benziyor. Sadece dünyanın kendi köşesinde değil, bu büyük, yaşayan dünyada yaşıyorsunuz.

GamesBeat’in inancı Oyun endüstrisini ele alırken “tutkunun işle buluştuğu yer” söz konusudur. Bu ne anlama gelir? Sadece bir oyun stüdyosunda karar verici olarak değil, aynı zamanda bir oyun hayranı olarak haberlerin sizin için ne kadar önemli olduğunu size anlatmak istiyoruz. İster makalelerimizi okuyun, ister podcast’lerimizi dinleyin, ister videolarımızı izleyin, GamesBeat sektör hakkında bilgi edinmenize ve onunla etkileşimde bulunmanın keyfini çıkarmanıza yardımcı olacaktır. Brifinglerimizi keşfedin.

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Similar Posts

Bir cevap yazın