‘Şu anda Türkiye’de sekiz markamız var. Yakın zamanda Urfa’da da açılacak’
Hilton Orta Doğu, Afrika, Türkiye Başkanı Jochem-Jan Sleiffer, Türkiye’de daha çok otel geliştirmek istediklerini belirterek, “Şu anda Türkiye’de sekiz markamız var. Yakın zamanda Urfa’da da açılacak.” dedi.
Hilton Orta Doğu, Afrika, Türkiye Başkanı Jochem-Jan Sleiffer, AA muhabirine yapmış olduğu açıklamada, Hilton’un tüm markalarını Türkiye’ye getirmek istediklerini, daha da büyümek için fırsatlar aradıklarını anlatım ederek, Türkiye’de olmadıkları birçok şehrin olduğunu ve oralarda da olmak istediklerini söylemiş oldu.
Türkiye’de kültürün bir parçası olmak istediklerine işaret eden Sleiffer, “Amaca yönelik bir şirketiz. İnsanların bizimle kariyerlerinin tadını çıkarmasını istiyoruz. Maksimum potansiyellerine ulaşmak için büyümelerini destekliyoruz. Türkiye, bizim için muazzam bir bölge.” diye konuştu.
30 TANE DAHA OTELİMİZ YAKINDA FAALİYETE GEÇECEK
Sleiffer, Türkiye’nin Amerika dışındaki en büyük 4’üncü bölge olduğuna işaret ederek, “Bu nedenle kısa sürede Türkiye’deki 100’üncü otelimiz için anlaşmayı tamamladık. Şu anda 70’ten fazla otel işletiyoruz ve 30 adet daha otelimiz kısa sürede faaliyete geçecek. Bu, gelecek yıllarda oldukca sayıda insan istihdam edeceğimiz anlamına geliyor. Şu anda yaklaşık 5 bin takım üyesiyle 70 oteli işletiyoruz ve önümüzdeki birkaç yıl içinde 3 bin takım üyesi daha arıyoruz.” ifadelerini kullandı.
Türkiye’deki genç yeteneklerin gereksinim ve ihtiyaçlarını daha iyi idrak etme emekleri kapsamında, kısa zaman ilkin Türkiye’deki Y ve Z kuşağından bireylere ideal iş ve ülkü çalışma ortamı konularını ele alan bir anket düzenlediklerini aktaran Sleiffer, bu kapsamda kariyer gelişimi ve çalışma ortamı kültürü şeklinde unsurlara odaklandıklarını dile getirdi.
Sleiffer, “Türkiye’deki gençlerin gelip bizim ile çalışmaya iten şeyin ne olduğunu gerçekten anlamamız icap ettiğini fark ettik. Anket çalışması, bize insanların bir gaye odaklı bir firması için çalışmak istediğini gösterdi. Anket çalışmasında insanların yüzde 70’inden fazlası bunun kendileri için gerçekten önemli bulunduğunu söyledi.” değerlendirmesinde bulunmuş oldu.
Anket çalışmasına gore insanların yüzde 50’sinden fazlasının aynı şirkette farklı roller üstlenebilecekleri bir şirkette çalışmak istediklerini belirten Sleiffer, “Bu araştırmayı yapmamız ve insanların ne istediklerini anlamamız gerekiyordu. Araştırmamızda, görüştüğümüz kişilerin yüzde 78’nin seyahat edebilecekleri bir şirkette çalışmak istediklerini gördük.” açıklamasını yaptı.
“Türkiye’de daha fazla otel geliştirmek istiyoruz”
Sleiffer, inceleme süresince görüştükleri kişilerin yarısından fazlasının, kendileri ile gerçekten ilgilenen ve onlara kariyer fırsatları sunan bir şirkette çalışmak istediklerini dile getirdi.
Misafirperverliğin insanların kariyer sahibi olmaları için harika bir özellik bulunduğunu aktaran Sleiffer, “Çünkü bizler fazlaca muhtelif iş fırsatları sunuyoruz. Biz insanları tabandan işe alıyoruz. En alt düzeyden işe başlayanlar daha iyi bir pozisyona yahut seviyeye yükselebiliyorlar. Çok değişik iş pozisyonları var.” dedi.
Sleiffer, Türkiye’de oldukça başarı göstermiş olduklarını ve Türkiye’nin ilk uluslararası otel markası olduklarına dikkati çekerek, “Mr. Conrad Hilton’un uluslararası otel açtığı ilk yer burasıydı. Yani Hilton İstanbul Bosphorus 55 yılı aşkın bir süredir burada ve burası bizim için fazlaca mühim bir pazar.” diye konuştu.
Türkiye’de daha çok otel geliştirmek istediklerini vurgulayan Sleiffer, “Şu anda Türkiye’de sekiz markamız var. Müşterilerimizin olmak istediği her yerde olmak istiyoruz, bu nedenle Antalya, Dalaman, Bodrum, İstanbul ve Ankara’da otellerimiz var. Yakın zamanda Urfa’da da açılacak.” dedi.
“Otellerimizde Türk gezginler ve internasyonal gezginlerin iyi bir karışımına sahibiz”
Sleiffer, Türkiye’de pandeminin birazcık hafiflediğinde işlerin çok hızlı bir halde yeniden canlandığını kaydederek, tatil seyahatlerinin pandemi ondan sonra kendini erken toparladığını ifade etti.
Otellere, tatil amaçlı seyahatlerin Türkler ile başladığını aktaran Sleiffer, “Ama artık yabancıların da dinlence amaçlı geldiğini görüyoruz. Antalya’da, Bodrum’da, Dalaman’da otellerimizin son aşama iyi durumda.” ifadelerini kullandı.
Sleiffer, otellerde Türk gezginler ve internasyonal gezginlerin iyi bir karışımına sahip olduklarına işaret ederek, otellerin tekrar konferanslar için rezervasyon almaya başladığını söyledi.
Müşterilerin gitmek istediği her yerde büyümek istediklerini ifade eden Sleiffer, “Türkiye’de gezi etmek isteyen birçok Hilton Honors müşterimiz var. Türkiye’nin en büyük operatörüyüz ve Türkiye’de olmak istediğimiz muayyen bir bölge bulunduğunu söyleyemem. Müşterilerimizin gitmek istediği her yerde olmak istiyoruz.” dedi.
Sleiffer laflarını şöyleki tamamlamış oldu:
” Türkiye’de dinlence yerleri özellikle yabancılar için oldukça popüler. Türkiye’nin yıllardır bilinen misafirperverliğinin yaşamak istedikleri için Türkiye’ye geliyorlar. 70 senedir bu ülkedeyiz. Misafirperverlik Türklerin kültüründe var, Türk insanının genlerinde var. Bu yüzden her insanın gelip bunu deneyimlemesini istiyoruz.”
kaynak: ekonomist.com.tr