Salesforce yeni yapay zeka asistanı Einstein Copilot’u tanıtıyor

Müşteri ilişkileri yönetimi yazılımı (CRM) lideri Satış ekibi bugün yapay zeka (AI) paketinde büyük bir güncelleme duyuruyor, EinsteinSan Francisco’daki yıllık Dreamforce 2023 konferansında.

Einstein Copilot, Salesforce’un yerel olarak CRM’sine ve desteklenen tüm uygulamalara getirdiği yeni bir üretken yapay zeka konuşma asistanıdır ve uygulamaya özel çok çeşitli görevlerde yardımcı olmasına olanak tanır.

Salesforce’un kurumsal müşteri yöneticileri ayrıca Einstein Copilot’un nasıl çalıştığını ve hangi verilere erişip referans alabileceğini özelleştirebilir ve ayrıca aşağıdakiler gibi üçüncü taraf LLM’lerden yararlanabilirler: OpenAI’nin GPT-3.5’iyeni bir Einstein Copilot Studio kullanarak.

Salesforce’un yazılım mühendisliğinden sorumlu başkan yardımcısı Muralidhar Krishnaprasad, VentureBeat ile yaptığı özel görüntülü görüşme röportajında, “Her seviyedeki endüstri CEO’sunun bunu benimsemesi gerektiğine gerçekten inanıyoruz” dedi.

Einstein Copilot’un sundukları

Salesforce, kurumsal yapay zeka oyununa erken adım attı. 2016’da Einstein’ın lansmanı Müşteriye ulaşma, arama, segmentasyon ve ürün önerilerine yardımcı olmak.

Salesforce, bu yıl boyunca, istemlere ve basit kullanıcı girişlerine dayalı olarak yeni içerik üretebilen üretken yapay zekayı (AI) ne kadar hızlı ve güçlü bir şekilde benimsediğini göstermeye istekliydi. Konuşmaya dayalı bir CRM aracı başlattı. Einstein GPTMayıs ayında OpenAI ile ortaklaşa.

Salesforce’un bir dizi CRM ve uygulamaya özel görevi kendi başlarına tamamlayabilen birden fazla yapay zeka aracısı sunduğunu söylediği Einstein Copilot ile bu durum artık daha da ileri gidiyor.

  • Satış: Otomatik hesap güncellemeleri, toplantı hazırlığı ve hatta müşteri bağlamına uyacak şekilde otomatik olarak satış e-postaları oluşturma.
  • Hizmet: Temsilcilere zamanında, ilgili yanıtlar sağlayarak ve gerçek zamanlı müşteri verilerinden yararlanarak müşteri hizmetlerini kolaylaştırır.
  • Pazarlama: E-posta kopyası oluşturur ve hatta tüketici tercihlerine göre web sitesi açılış sayfaları oluşturur.
  • Ticaret: Dijital vitrinlerin ayarlanmasına ve katalog yönetimi gibi karmaşık görevlerin otomatikleştirilmesine yardımcı olur.
  • Geliştiriciler: Doğal dildeki istemleri Apex koduna dönüştürür ve kodlama iyileştirmeleri önerir.
  • Sektöre Özel: İster özel planlar oluşturan bir mali danışman, ister randevuya gelmeyen randevuları azaltan bir sağlık yöneticisi olsun, Einstein Copilot her Salesforce müşteri yöneticisi tarafından işlerinin ihtiyaçlarına uyacak şekilde özelleştirilebilir.

Spesifik olarak, Einstein Copilot Studio “aynı zamanda gerçek zamanlı sohbeti güçlendirmek için Einstein Copilot’un web siteleri gibi tüketiciye yönelik diğer kanallarda kullanıma sunulmasını sağlayacak şekilde yapılandırılabilirlik de sağlayacak, GevşekSalesforce’un basın bültenine göre “, WhatsApp veya SMS”.

Başka bir deyişle, bir Salesforce müşterisi, çalışanları için sohbet robotları oluşturmak ve bunu çalışan Slack kanallarına dağıtmak için Einstein Copilot Studio’yu kullanabilir (Slack elbette Salesforce’a ait) veya müşterilerin ürün ve hizmetlerle ilgili sorularını yanıtlamalarına yardımcı olacak bir sohbet robotu oluşturun ve bunu şirketlerinin web sitesine, mesaj numarasına veya çeşitli uygulamalara dağıtın.

Üretken yapay zekayı kullanmak, bir GenAI modelini istediğiniz tam (veya yeterince yakın) yanıtı vermeye ikna etmek için genellikle bir dereceye kadar “deneme yanılma”yı ve birden fazla istem varyasyonu girmeyi gerektirir. Einstein Copilot Studio ayrıca, teknik bilgisi olmayan kullanıcıların ne yapmak istediklerini basitçe tanımlamalarına olanak tanıyan bir “Prompt Builder” içerir, daha sonra Prompt Builder, sade İngilizceyi, istedikleri sonucu elde etmek için doğru komut istemine dönüştürür.

“Örneğin, bir pazarlamacı Prompt Builder’dan müşterinin satın alma geçmişine ve konumuna göre yeni bir ürün için kişiselleştirilmiş bir mesaj ve indirim oluşturmasını isteyebilir. Salesforce’un basın bülteninde, Einstein Copilot daha sonra bireysel müşteri tercihlerine uygun, geçmiş satın alımlara ve demografik bilgilere referans veren kişiselleştirilmiş mesajları otomatik olarak oluşturacak.

Güvenlik ve güven her şeyden önemlidir

Bu özelleştirme gücünün büyük bir kısmı, Salesforce’un kurumsal müşteri yöneticilerinin Einstein Copilot’a sağladığı verilerden kaynaklanmaktadır; bu veriler, genel internete veya müşterinin kullanmak isteyebileceği üçüncü taraf LLM’lere değil, Salesforce’un Sales Cloud’unda güvenli bir şekilde saklanmaktadır.

Krishnaprasad, VentureBeat’e şunları söyledi: “Kapakların altında kullandığımız LLM’lerin sıfır tutma özelliğine sahip olduğundan, vereceği yanıtın ötesinde veri depolayamayacağından emin oluyoruz.”

İşte bu nedenle Einstein GPT ve Einstein Copilot’un temelinde Salesforce’un, her yapay zeka yanıtını sürekli olarak çalıştıran ve tarayan bir “güvenli yapay zeka mimarisi” olan Einstein Güven Katmanı yer alır.

Katman ayrıca önyargılı üretken yapay zeka yanıtları hakkında uyarılar içerir ve kayıt tutma, uyumluluk ve denetim amacıyla her yapay zeka etkileşimini kaydeder.

Einstein Copilot, CRM’deki satış nesnelerinden e-postalara, ürün bilgilerine, Google Insights, Apache Parquet ve JSON’a kadar birçok farklı konumdan toplanan birden fazla veri formatını destekler. Verileri şuradan getirebilirsiniz: Veri tuğlaları ve hatta şu adreste bulunan özel bir Einstein örneğini kullanarak Einstein Copilot’u çalıştırın: Amazon Bilge Yapıcı.

Daha sonra tüm veriler analiz edilir ve ürünleri, kişileri ve daha fazlasını birbirine bağlayan çizgileri gösteren görsel bir ilişki grafiği halinde sıralanır. Ve tabii ki Einstein Copilot’un erişimine sunuldu.

Alıcı bir pazar mı?

Sektörler arasında iş dünyasında yapay zekaya olan talep artıyor. Bir göre Gartner araştırması Salesforce’un belirttiğine göre yöneticilerin %45’i yapay zeka yatırımlarını artırıyor Ayrı VentureBeat anketi VB Transform 2023 konferansı öncesinde yapılan araştırmaya göre katılımcıların yalnızca %18,2’si şirketlerinin teknolojiye daha fazla harcama yapmaya istekli olduğunu düşünüyor.

Salesforce müşterisi AAA’nın EVP’si Shohreh Abedi, yeni Einstein Copilot yetenekleri konusunda iyimser.

“Müşteri katılımını artırmak için Salesforce’un konuşabilen yapay zeka asistanlarını uygulamanın çok değerli olduğunu görüyoruz” dedi.

Heathrow Havaalanı, milyonlarca yolcunun gerçek zamanlı verilerine dayalı olarak kişiselleştirilmiş etkileşimler oluşturmak için Einstein Copilot’un faydalarını zaten deneyimleyen başka bir kuruluştur.

Sonuç olarak, Einstein Copilot’un geniş çapta benimsenmesi bekleniyor; ancak Salesforce’un yeni yapay zeka asistanı için henüz erken.

VentureBeat’in misyonu teknik karar vericilerin dönüştürücü kurumsal teknoloji hakkında bilgi edinmeleri ve işlem yapmaları için dijital bir şehir meydanı olmaktır. Brifinglerimizi keşfedin.

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum bırakın