VanMoof puf olmak üzere mi? Bu haftanın başlarında, yüz milyonlarca dolarlık risk sermayesi ile desteklenen Amsterdam merkezli e-bisiklet girişiminin nasıl büyük bir krizle karşı karşıya olduğunu bildirdik: satışlarda uzun süreli bir duraklama; bisikletleri için geri ödeme talep eden veya bozuk bisikletlerinin servis eksikliğinden şikayet eden kızgın müşteri yağmuru; kilit yöneticilerin ayrılması; ve faaliyete devam etmek için para toplamak için mücadele ediyor. Bugün kaçınılmaz takip geliyor: bir göre rapor Hollanda yayın organı NRC’de, şirket bir yetkili için yerel bir mahkemeye başvurdu. ödeme hükmünün askıya alınması para bittikten sonra.
Açık olmak gerekirse, VanMoof bu hareketle resmen iflas etmiş değil: Bu, bir şirketin bundan kaçınmasına yardımcı olmak için tasarlanmış, ülkedeki özel bir plan. Bu, VanMoof’un faturaları veya borçlu olunan diğer parayı ödemeye zorlanamayacağı ve ödediği herhangi bir paranın ve bu noktada yaptığı herhangi bir mali hamlenin (para toplamak dahil) mahkeme tarafından atanan yöneticilerden geçmesi gerekeceği anlamına gelir. Onay için.
18 aya kadar yerinde kalabilir ve bu süre zarfında VanMoof’un işini yeniden yapılandırmak ve yeni yatırım aramak için zamanı olur.
Bu süre içinde bir çıkış yolu bulamazsa iflas başvurusunda bulunur.
NRC, çalışanlara bugün şirketin durumu hakkında resmi olarak bilgi verileceğini ve mahkemenin Perşembe günü resmi olarak askıya alınacağını açıklayacağını bildirdi.
Bu arada şirket tüm perakende mağazalarını kapattı ve görünüşe göre bisiklet servisi de dahil olmak üzere diğer tüm faaliyetleri durdurdu.
Hikayemizde detaylandırdığımız gibi bu haftanın başlarındaVanMoof’un bisikletleriyle ilgili ana sorunlardan biri, VanMoof uygulamasıyla sıkı bir şekilde entegre olmaları da dahil olmak üzere, sıfırdan özel olarak tasarlanmış olmalarıdır.
Bunlardan ilki, herhangi birinin bir VanMoof bisikletini kendisinin tamir etmesinin veya tamir ettirmek için yerel bir bisikletçiye götürmesinin neredeyse imkansız olduğu anlamına gelir. Bunlardan ikincisi, eğer şirket iflas ederse ve varlıklar için bir alıcı bulamazsa, halihazırda piyasada bulunan bisikletler – eğer henüz bozulmamışlarsa – bağlı tüm işlevlerini kaybederler (bir sorun var gibi görünse de). çok pahalı bir elektrik tamircisi olarak sürmeye devam etmenin bir yolu).
Şirket, bu model için büyük bir tepkiyle karşılaşıyor, özellikle de bisikletleri pek sağlam görünmüyor. Bu hafta başlarında bildirdiğimiz gibi, geçen yıl 10 bisikletten biri satın alındıktan sonra iade edildi ve şirket, insanların mülkiyetinde kalan bisikletlerin onarım maliyetlerine bağlı olarak bisikletlerden para kaybediyordu.
Ve bu onarımlara gelince, bu reddit gönderisiŞirketin Los Angeles karakolundaki eski bir çalışandan olduğu iddia edilen , bu işin ne kadar kötü yönetildiğine dair lanet olası bir tablo çiziyor.
Bir yanıt için şirkete ulaştık ve daha fazlasını öğrendikçe bu hikayeyi güncelleyeceğiz.
kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada