Plex, reklamlardaki yavaşlama nedeniyle işgücünün %20’sini işten çıkarıyor

pleksTechCrunch’ın öğrendiğine göre, ücretsiz akış uygulaması, personelinin yaklaşık %20’sini işten çıkardı ve bunun Kişisel Medya ekiplerini ve muhtemelen diğer departmanları büyük ölçüde etkileyeceğini öğrendi.

Plex, yorum talebine hemen yanıt vermedi.

Akış uygulaması, kullanıcılara kendi sunucularından içerik (video, ses ve fotoğraflar) yüklemek ve düzenlemek için tek bir hedef sunarken aynı zamanda mobil uygulama, akıllı TV veya masaüstü aracılığıyla akış yapmalarına olanak tanır.

Ancak son yıllarda Plex, yatırım yaptı ücretsiz, reklam destekli akış (HIZLI) Ve canlı tv teklifler. FAST pazarı, birçok şirketin alana girmesiyle doymuş hale geldi. Artı, genel reklamcılık sektörü darbe aldı ve şirketlerin yeterli gelir elde etmesini zorlaştırdı.

Plex CEO’su Keith Valory’nin bir Slack mesajına göre, Sınırİşten çıkarmaları ilk bildiren şirket, yavaşlamadan “önemli ölçüde etkilendi”. Valory, “Maalesef, reklam pazarlarının ve fiyatların daha ne kadar bunalımlı ve dalgalı olmaya devam edeceğini bilemeyiz” diye yazdı.

Valory, diğer medya ve yazılım şirketleri tarafından yapılan hamlelere benzer şekilde, Plex’in “bu kısıtlamalar altında karlılığa ulaşmak” için “personel giderlerimizi azaltmayı” seçtiğini söyledi. 37 çalışanın etkileneceğini de sözlerine ekledi.

Ek olarak, Plex’in bu yılın başlarında başka bir işten çıkarma turu geçirmiş olabileceği anlaşılıyor. Beş ay önce, eski bir hesap yöneticisi gönderildi LinkedIn’de “şirket işten çıkarmalarından etkilendiklerini” söylediler.

Şirket, Ocak ayı itibarıyla 175 çalışanve geliri çift haneli milyonları buldu.

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum yapın