Örgütsel Bir Evrim | New York Times Şirketi

Sevgili iş arkadaşlarım,

Bugün, stratejimizin temel ürünlerine ve unsurlarına daha fazla odaklanmayı, ekipler arasındaki işbirliğini geliştirmeyi ve iddialı hedeflerimizi desteklemeyi amaçlayan bir dizi liderlik ve organizasyonel değişikliği duyuruyoruz. Temel abonelik stratejimiz çalışıyor ve büyüme için önümüzde önemli bir yol var. Bu değişiklikler, bu büyümeyi hızlandırmak içindir.

Atletik

The Athletic’i satın aldıktan bir yıl sonra, spor gazeteciliğinde dünya lideri olma konusunda sunduğu fırsata daha da güveniyoruz. Oraya ulaşmak için zamana, kaynaklara ve başarısına kendini adamış bir yönetici liderin odaklanması gerekir. Bu haftadan itibaren geçerli David Perpich Yayıncısı olarak tamamen The Athletic’e odaklanacak şekilde değişecektir.

David, ilk dijital ödeme duvarımızı şekillendirmek ve yürütmek için işe liderlik etmekten, bağımsız ürün stratejimizi yönlendirmeye ve mimarlığa yardımcı olmaya kadar, son on iki yılda stratejimizin hemen hemen her yönünde çok önemli bir rol oynayan, zaman içinde kendini kanıtlamış bir yöneticidir. The Athletic’i satın alma çabalarımıza öncülük etmek için temel abonelik stratejisi. O zamandan beri her gün The Athletic’e derinden dahil oldu, The Times’a sorunsuz bir entegrasyonu denetledi, mülkiyetimiz altında işin ekonomik olarak güçlü bir başlangıç ​​yapmasını sağladı, hızla tüm erişim paketimize dahil etmek için harekete geçti ve bir yola koydu. spordaki çok büyük hırslarımızı ortaya koymak. Bir sonraki bölümde, The Athletic’in yetenekli liderlik ekibiyle çok daha yakın bir şekilde çalışarak çok büyük fırsatı acilen ve kararlı bir şekilde ortaya çıkaracak.

Tel makası

2016’da Wirecutter’ı satın aldığımızda, bu site, büyüyen bir bağlı kuruluş işiyle yararlı, güvenilir bir tavsiye sitesi olarak biliniyordu ve o zamandan beri her yıl daha geniş, etkili ve başarılı bir ürün haline geldi. Keskinleştirilmiş bir strateji ve daha fazla yönetici düzeyinde destekle Wirecutter’ın büyümesini daha da ileri götürmek için muazzam bir fırsat görüyoruz. Bu amaçla, david rubin iletişim ve marka stratejimize liderlik etmeye devam ederken, The New York Times’ın Marka ve İletişim Başkanı ve Wirecutter’ın Yayıncısı olarak Wirecutter’ın yönetici gözetimini üstlenecek.

Kitleler ve ürünler arasında insanların onları yeni şekillerde sevmesini sağlayan bağlantılar kurma konusunda yaklaşık 25 yıllık uzmanlığa sahip olan David, vizyoner düşüncesi ve harika markaları daha iyi hale getirmesiyle tanınır. Stratejimiz ve The Times’ta pazarlamayı nasıl yaptığımız üzerinde kalıcı, önemli bir etkisi oldu.

Pazarlama, Müşteri Hizmetleri ve Büyüme

Özellikle çoklu ürün paketimize yaslanarak ve bunlardan yararlanarak abone tabanımızı ve abone gelirimizi büyütmeye devam etmek için muazzam bir fırsat görüyoruz. Pazarlama, promosyon, müşteri hizmetleri ve büyüme arasında daha fazla etki yaratırken koordinasyonu geliştirebileceğimize de inanıyoruz.

Bunu yapmak için, pazarlamacılardan, büyüme uzmanlarından ve müşteri hizmetleri profesyonellerinden oluşan ekiplerimizin liderliğini aşağıdaki çatı altında birleştireceğiz: Hannah Yang’ın yürütme gözetimi. Bu ek sorumluluklarla Hannah, XFun’a eş liderlik etmeye devam ederken Büyüme ve Müşteri Sorumlusu olacak. Hannah, abonelik işimizin çeşitli yönlerini oluşturmuş ve yönetmiş olarak, yaklaşık 15 yıldır işimizin ve başarımızın temel itici gücü olmuştur. Bu süre içinde, büyüme fırsatlarını fark edebilen, bunları uygulamak için hızla hareket edebilen ve iddialı performansa olanak sağlayan ve ilham veren bir genel müdür ve insan lideri olarak güçlü ve haklı bir itibar geliştirdi. Bu değişim, önemli ortak hedefler üzerinde daha yakın çalışmak için bir araçsal ortak ekipler grubunu stratejik olarak hizalar. Jeff Şah eve teslim ve müşteri hizmetlerinden sorumlu Başkan Yardımcısı olarak Hannah’ya rapor verecek.

Amy Weisenbach artık Hannah’ya bağlı olan pazarlama başkanı Kıdemli Başkan Yardımcısı olarak pazarlama ve marka iletişimine liderlik etmeye devam edecek. Amy, altı yıl önce katıldığından beri kendini mükemmelliğe ve zanaata adamış birinci sınıf bir pazarlama ekibi geliştirmenin ayrılmaz bir parçası olmuştur. David Rubin ile birlikte, The Times markasının daha fazla insan için daha fazlasını ifade edecek şekilde evrimini yönetiyor, büyüme, ürün ve marka genelindeki pazarlama çabalarımıza ve bunların gerçekleşmesini sağlayan strateji, kreatif, medya ve operasyon ekiplerine liderlik ediyor.

Üretken AI (GenAI) ve değişen bilgi ekosisteminde gezinme

Son yarım düzine yıldaki başarımızın en önemli unsurlarından biri, hızla değişen bilgi ekosisteminde stratejik netlik ve sarsılmaz ilkelerle gezinme yeteneğimiz oldu. GenAI yaygınlaştıkça ve hızlı ekosistem değişimini daha ileriye götürme potansiyeli ortaya çıktıkça, onun misyonumuzu ve işimizi nasıl etkileyebileceği konusunda derinlemesine düşünüyoruz.

Bunu akılda tutarak, Baş Ürün Sorumlumuza sorduk Alex Hardiman Fikri mülkiyetimizi korumak için çalışırken, GenAI’yi gazetecilerimizi desteklemek, izleyici kitlesini ve ürünlerimizle etkileşimi artırmak ve işimizi ölçeklendirmek için nasıl kullanabileceğimiz konusunda kapsamlı ve toplu olarak düşündüğümüzü sağlamak için şirketler arası bir çabaya liderlik etmek . Alex, fırsatlarımızı ve risklerimizi değerlendirmek ve planlarımızı geliştirmek için ürün geliştirme, haber odası, hukuk, platform stratejisi ve bilgi güvenliği dahil olmak üzere şirketin geniş bir alanından insanlardan oluşan bir ekibe liderlik etmeye şimdiden başladı.

Alex, ürün ve tasarım işlevlerimizde üst düzey yönetici ve haber etkileşimi, oyunlar, yemek pişirme, ses ve reklam ürünlerine ilişkin çabalarımızın yönetici sponsoru olarak hizmet vermeye devam ederken bu işi yapacak. On yıldan uzun bir süre önce başlayan mobile geçiş ve daha yakın zamanda, temel abonelik stratejimizin geliştirilmesi dahil olmak üzere, dış ortamdaki hızlı değişimler ve kendi stratejik evrimimiz boyunca şirkete liderlik etmeye yardımcı olan yılların deneyiminden yararlanacak.

**

Bu değişikliklerin, bir şirket olarak stratejimizi ve hedeflerimizi sürdürmek için bizi daha da güçlü bir konuma getireceğinden eminim ve bu değişikliklerin daha fazla büyüme sağlamasını dört gözle bekliyorum. Bu arada, misyonumuzu ve işimizi ilerletmek için yaptığınız her şey için her zaman olduğu gibi teşekkürler.

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum yapın