Nocnoc, Latin Amerika’da sınır ötesi e-ticaretin daha hızlı kurulumuna kapı açıyor

GeceLatin Amerikalı tüccarlar ve küresel satıcılar arasındaki sınır ötesi e-ticareti kolaylaştıran , A Serisi fonlamada 14 milyon dolar topladı.
PayPal Ventures turu yönetti ve Mouro Capital, Quona Capital, Caravela Capital, Broadhaven ve Ignia katıldı. Bu, şirkete bugüne kadar toplam 22 milyon dolarlık girişim destekli finansman sağlıyor.
CEO Bajarlia TechCrunch’a verdiği demeçte, Ilan Bajarlia, Joaquin Colella ve Diego Szilagyi, işletmelerin Latin Amerika’da yaklaşık 500 milyon tüketiciye ulaşma potansiyeline sahip 16 pazar yeri aracılığıyla satış yapmalarını sağlamak için 2018’de nocnoc’u başlattı. Şirketin merkezi Uruguay’da olup Brezilya, Meksika, Arjantin, Kolombiya, Çin ve İspanya’da ofisleri bulunmaktadır.
Latin Amerika’nın sınır ötesi satışları 2022’de %44 arttı. Pazar değeri 382 milyar dolar Americas Market Intelligence’a göre 2025’e kadar her yıl %25 oranında büyümesi bekleniyor.
Bajarlia, “Sınır ötesi e-ticaret, son beş yılda yerel ticaretten daha hızlı büyüyor” dedi. “İnsanlar kendi yerel pazarlarında alamayacakları ürünleri almaya hevesli, bu nedenle dünyadaki çok büyük pazar yerleri, özellikle Çin ve ABD merkezli pazar yerleri olmak üzere Latin Amerika’daki paylarını artırıyor.”
Çevrimiçi tüccarlar ürün kataloglarını nocnoc’un platformuna yükler ve ardından Amazon, Mercado Libre, Americanas, Carrefour, Walmart, Magazine Luiza ve Coppel gibi pazar yerlerinde satış yapmaya başlayabilir. Nocnoc, tüm bu pazar yerlerinde ürün listelemelerini yönetir ve ürünler için pazarlama kampanyaları oluşturur. Şirket ayrıca tüketicilerle iletişim, teslimat lojistiği, iptaller ve iadelerle ilgileniyor.
Ödemeler söz konusu olduğunda, nocnoc, ürün henüz alıcıya ulaşmamış olsa bile satıcılara yerel para birimlerinde genellikle 15 günde bir ödeme yapar. Bajarlia, bunun, satıcıların genellikle bir satış için ödeme almak için bekledikleri 40 ila 50 günle karşılaştırıldığını söyledi.
Nocnoc’un konsepti tuttu. Şirket, 1.200’den fazla uluslararası satıcıdan 180.000’in üzerinde seçkin ürünü bölgeye tanıttı. Son 12 ayda, şirketin Meksika, Kolombiya ve Şili’de genişleyen yedi yeni pazar yeri eklemesiyle brüt mal hacmi 3 kat arttı. Bütün bunlar nocnoc yaptı”[become] Bajarlia, “Latin Amerika’nın en büyük sınır ötesi mağazası” dedi.
Yeni fon, işletmesinin ve müşterilerinin büyümesine ve Latin Amerika’ya doğru genişlemesine yardımcı olmaya gidecek. Yeni özellikler arasında ek sipariş karşılama merkezleri ve satıcılara iptaller ve iadeler dahil olmak üzere ortalama üç ila beş gün arasında daha hızlı ödeme yapacak bir “Gelişmiş Ödemeler” ürünü yer alacak.
Bajarlia, “Tüketici teklifimizi çeşitlendirme konusunda çok büyüdük, bu nedenle sattığımız ürünlerle ilgili her şey gelişti” dedi. “Latin Amerika’da en çok satan ürünün ne olduğunu anlamak, arz ve talebi anlamak, her ürünün esnekliğini ve hangi yeni kategorileri tanıtabileceğimizi anlamak için teknolojimizi geliştirdik. Bu nedenle, Latin Amerika’daki önde gelen pazarlara bağlıyız ve örneğin Brezilya’da uluslararası bir satıcıdan satın almak isteyen herhangi bir tüketici için genellikle tek veya en büyük sınır ötesi sağlayıcıyız.”
Girişim dünyasında olup bitenler hakkında sulu bir ipucunuz veya ipucunuz varsa, [email protected] adresinden Christine Hall veya Sinyal 832-862-1051. Anonimlik taleplerine saygı gösterilecektir.
kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada