Instagram artık Pazarlama API’sı aracılığıyla arama sonuçlarında reklamlara izin veriyor

Teste başladığını açıkladıktan iki ay sonra arama sonuçlarındaki reklamlarInstagram bugün dedi artık Instagram Pazarlama API’sı aracılığıyla arama sonuçlarında reklamlara izin veriyor. Bu reklamlar, insanların arama sonuçlarından bir gönderiye dokunduklarında kaydırabilecekleri akışta gösterilir.

Mart ayında Instagram, aktif olarak işletme, ürün ve içerik arayan kişilere ulaşmak için arama sonuçlarındaki reklamları test ettiğini söyledi. Yeni reklam yerleşiminin lansmanı, reklamları sosyal ağın başka bir bölümüne getirdiği için, tüketici açısından muhtemelen uygulamaya istenmeyen bir ekleme olacak.

Bu değişiklikle birlikte kullanıcılar, yaptıkları aramalarla alakalı reklamlar görmeye başlayacak. Örneğin, “Cilt Bakımı” için arama yaparsanız, arama sonuçları akışında alakalı reklamlar görürsünüz. Hesap adının altındaki “Sponsorlu” etiketi ile reklamlar ve normal gönderiler arasındaki farkı anlayabilirsiniz.

Instagram, “Bugünden itibaren, artık Instagram Pazarlama API’sı aracılığıyla Instagram arama sonuçlarında reklamlara izin veriyoruz” dedi. Blog yazısı. “Bu yeni reklam yerleşimi, mevcut tüm Pazarlama API’si sürümlerinde kullanılabilecek ve yükseltme gerektirmeyecek. “Bu yeni eklemeyle, müşterilerinizin API aracılığıyla Instagram arama sonuçlarında reklam oluşturmasını ve önizlemesini sağlamak için uygulamanızı güncelleyebileceksiniz.”

Yeni reklam yerleşimi, şirketin zayıf reklam talebiyle boğuştuğu bir dönemde Meta’nın gelir elde etme yeteneğini artırmanın bir yolu olarak hizmet ediyor. Art arda üç çeyrektir düşen reklam satışlarını bildirdikten sonra, şirketin reklam geliri yaklaşık %4,1 arttı. 2023’ün ilk çeyreğinde.

Meta bildirildikten sonra ilk üç aylık gelir düşüşü 2022’nin 2. çeyreğinde, azalan reklam satışlarının ortasında, şirket Instagram’daki reklam yükünü artırdı iki yeni reklam alanının lansmanı ile. Meta, Facebook Reels için yeni bir reklam formatı başlattı ve reklamverenlerin Keşfet ana sayfasında ve profil akışlarında reklam yayınlamasına izin vermeye başladı.

Instagram, arama sonuçlarında reklamları duyurduğunda, sosyal ağ da Hatırlatıcı Reklamları başlattıişletmelerin insanlara ilgilerini çekebilecekleri gelecekteki etkinlikleri veya lansmanları duyurmasını, hatırlatmasını ve bilgilendirmesini kolaylaştırmak için tasarlanmıştır. Hatırlatıcı Reklamların ardındaki fikir, reklamverenlerin yaklaşan etkinlikler için farkındalık ve beklenti oluşturmasına yardımcı olmaktır. Kullanıcılar hatırlatıcıları etkinleştirebilir ve Instagram’dan üç bildirim alabilir: etkinlikten veya lansmandan bir gün önce, etkinlikten veya lansmandan 15 dakika önce ve sırasında bir hatırlatma.

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum yapın