İki yılda 50 kozmetik mağazası açacak

İki yılda 50 kozmetik mağazası açacak



Temelleri 90’ların başlangıcında atılan Doğuş SPA Group bugün; medikal kozmetik, güzellik cihazları, masaj yatakları ve e-tecim alanlarında faaliyet gösteriyor.

Kozmetik perakendesine de adım atan şirket, iki sene içinde 50 mağaza açmayı hedefliyor. Dünyada ortalama 500 milyar dolarlık bir hacme sahip olan kozmetik sektörü, her sene yüzde ortalama yüzde 5 oranında büyüyor.

Pandemi döneminde de değişen tüketici davranışlarına uyum sağlayarak büyümesini sürdüren sektörün Türkiye’deki kütlesi ise yaklaşık 15 milyar TL olarak hesaplanıyor.

Bu alanda etkinlik gösteren oldukça sayıda yabancı firma var. Ancak son yıllarda yerli kozmetik markaları da atağa geçmiş durumda. Onlardan biri de Doğuş SPA Group.

Haberin ayrıntıları Ekonomist’in bu haftaki sayısında. Satın almak için tıklayın.

kaynak: ekonomist.com.tr

Similar Posts

Bir cevap yazın