Tanışmak hiper çizgi, hizmet olarak yazılım şirketleri için fiyatlandırma ve faturalandırmayı yöneten yeni bir ürün. Şirket, hızlı bir şekilde faturalandırmaya başlayabilmeniz için entegrasyonlar sağlar. Ardından, yinelenen abonelikler, kullanıma dayalı faturalandırma, özel indirimler ve daha fazlası gibi farklı senaryoları destekler.
Bu, fiyatlandırma ve faturalandırmaya odaklanan ilk şirket değil — örnekler şunları içerir: tekrar tekrar Ve Ücretli. Ancak bunlar, yeni başlayan küçük SaaS girişimleri için mutlaka iyi çalışmayan karmaşık gelir yönetimi platformlarıdır.
Alternatif olarak, bazı şirketler bu fiyatlandırma ve faturalandırma özelliklerini şirket içinde geliştirmeyi tercih eder. Ancak B2B yazılımları, satış görüşme süreçleri ve kullanıma dayalı fiyatlandırma ile oldukça değişti. Hatalara yol açabilir.
Hyperline’ı yapılandırdığınızda, şirket gelirle ilgili her şeyi halleder. Müşteri verilerinizi veritabanınızdan içe aktarabilir, fiyatlandırma kurallarınızı yapılandırabilir, platformu CRM’nize bağlayabilir ve Stripe veya GoCardless gibi popüler ödeme sağlayıcılarından yararlanabilirsiniz.
Bundan sonra, Hyperline doğrudan fatura oluşturur. Farklı KDV oranlarını yönetir — bu, bazı platformlarda olduğu gibi ücretli bir eklenti değildir. Ürün daha sonra ödeme isteklerini düzenler, yani otomatik olarak bir karttan veya banka hesabından ücret alabilir.
Son olarak, Hyperline, herhangi bir başarısız ödeme olup olmadığını görebilmeniz için bir izleme panosu sağlar. Oradan faturalandırma işlemlerini de gerçekleştirebilirsiniz.
Girişim, birkaç ay önce Index Ventures liderliğinde 4,4 milyon dolarlık (4 milyon avro) bir fon topladı. Tura Kima Ventures ve Cocoa da katıldı. Rodolphe Ardant, Guilhem Bellion, Steve Avani, Thibaud Elziere, Quentin Nickmans, Alexandre Berriche ve Nico Rosberg gibi birçok iş meleği de şirkete yatırım yaptı.
Fiyatlandırmayı daha düzenli bir şekilde yinelemek
Varsayılan olarak teknik ekipler, şirketin API’sini kullanarak Hyperline ile etkileşim kurabilir. Ancak “şirketler bunu yapılandırmak ve ‘kodsuz’ bir şekilde kullanmak isterlerse, bunu yapabilirler. Kurucu Lucas Bédout, kullanıma dayalı fiyatlandırmanızda ince ayar yapmak istiyorsanız, bunu teknik ekip aracılığıyla yapmanıza gerek yok, dedi.
Ve bu, Hyperline’ın çekiciliğini anlamanın anahtarıdır. Birçok SaaS şirketi, fiyatlandırma stratejilerini belirler ve ardından ürün yol haritası üzerinde çalışır. Fiyatlandırma ve ürün özellikleri aynı anda gelişmek zorunda değildir.
“Fiyatlandırma ile ürün ekibi arasında tutarsızlıklar var. Fiyatlandırma, şirketlerin birkaç yılda bir yaptığı bir projedir. Şirket danışmanları getiriyor ve biz her şeyi yerine koyuyoruz – her şeyi uygulamak altı aydan bir yıla kadar sürüyor,” dedi Index Ventures ortağı Julia Andre. “Ancak fiyatlandırmanın satın alma ve kayıp üzerinde etkisi var.”
Hyperline gibi bir ürünle fiyatlandırma sürekli bir proje haline gelebilir. Aynı zamanda Index Ventures, potansiyel olarak eski ürünlerden daha iyi performans gösterebilecek yeni nesil bir fiyatlandırma ve faturalandırma girişimi üzerine bahis oynuyor.
Halihazırda Gladia gibi onlarca firma ürünü kullanıyor. bugün daha önce ele aldığım bir girişim ve kullanıma dayalı bir fiyatlandırma yürütüyor. Hyperline ölçeklenmeye başladığında, SaaS gelir stratejileri hakkında daha fazla veriye sahip olacak ve karmaşayı azaltmak, müşteri başına ortalama geliri artırmak vb. için bazı önerilerde bulunabilecek. her işlemde kesin.
kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada