Disney Amazon Prime benzeri bir abonelik modelini değerlendiriyor
Disney, Amazon Prime seçimi bir abonelik modelini değerlendiriyor. The Wall Street Journal’ın haberine bakılırsa, Disney Prime benzeri programında hususi avantajlar ve indirimler sunarak daha oldukça kişiyi ürün ve servisleri için para harcamaya teşvik etmeyi amaçlıyor.
Bu model yardımıyla Disney’in müşterilerinin zevkleri ve alışkanlıkları konusunda daha fazla malumat edinmesi de olası olabilir. Bunun da firmanın farklı iş kolları içinde satış yapma yeteneğini geliştirmesi muhtemel görünüyor.
Haberde abonelik programıyla alakalı görüşmelerin hemen hemen ilk aşamalarında olduğu belirtiliyor. Programın Disney’nin geniş kitlelerinin hangi segmentini hedefleyeceği şu an için belirsizliğini koruyor. Programın fiyatı ve çıkış zamanı mevzusunda da net bir malumat bulunmuyor. Programdan Disney Prime olarak bahsedilse de, bu isimle resmiyet kazanmasına olasılık verilmiyor.
Disney’den kontakt şefi Kristina Schake’nin imzasıyla The Wall Street Journal’a gönderilen açıklamada, abonelik programının değerlendirmeye alındığı doğrulandı. Schake, konuyla ilgili olarak şu ifadeleri kullandı: “Teknoloji bizlere alan kişi deneyimini özelleştirme ve kişiselleştirme yolunda yeni imkanlar veriyor. Eğlenceyi, deneyimleri ve ürünleri bütün müşterilerimize en ilgili ve ilgili biçimde ulaştırmayı amaçlıyoruz. Üyelik programı da değerlendirdiğimiz coşku verici seçeneklerden biri.”
Disney’in hâlihazırda bir abonelik programının olduğunu belirtmek gerekiyor. D23 adını taşıyan bu programın senelik abonelik bedeli bir kişi için 99.99 dolar, iki şahıs içinse 123.99 dolar. Burada özel ürünleri satın alma fırsatı, D23 fuarına indirimli biletler, üç ayda bir gösterilen mecmua aboneliği benzer biçimde imkanlar sunuluyor. Disney Prime olarak anılan paket ise “daha az sıkı” hayranlar için tasarlanmış şeklinde görünüyor.
kaynak: teknoblog.com