Aperatif hırslarının ekşimesinin ardından Haus, The Naked Market aracılığıyla sanal raflara geri döndü

Evgeçen yıl alıcı bulmaya çalışan bir aperatif şirketi yatırımcı finansmanı kuruduktan sonraşimdi bir tane var.
Çıplak PazarHarrison Fugman ve Alex Kost tarafından kurulan , CPG Holding Co.’dan düşük ABV’li (hacimce alkol) içecek şirketinin belirli varlıklarını satın aldı ve şimdi Haus’un Narenciye Çiçeği, Nar Biberiye ve Greyfurt da dahil olmak üzere müşterilerinin favorilerinden birkaçını yeniden piyasaya sürüyor. Jalapeno Biberi.
Helena Price Hambrecht ve o zamanki eşi Woody Hambrecht, 2019’da Haus’u piyasaya sürdü ve tamamen doğal içerikler, eğlenceli tatlar ve doğrudan tüketiciye teslimat içeren içecekler arayan Y kuşağıyla hızla takipçi kazandı.
Satışla ilgili soru sorulduğunda, Price Hambrecht e-posta yoluyla TechCrunch’a şunları söyledi: “Markanın canlı yayında olduğunu gördüğüme çok sevindim. İnşa ettiğimiz şeyle her zaman inanılmaz derecede gurur duyacağım ve bu sonraki bölümde yeni sahiplerinin onunla ne yapacağını görmek için sabırsızlanıyorum.”
Fugman ve Kost, TechCrunch’a satın almadan önce Hambrecht’leri bilmediklerini söylediler. Haus’un marka ve fikri mülkiyet de dahil olmak üzere tüketicilere yönelik seçkin varlıklarını kapma fırsatı, Rob’s Backstage Popcorn ve Flock Foods gibi markalara sahip olan alandaki deneyimlerinden ve Haus müşterisi olarak kendi geçmişlerinden kaynaklandı.
Fugman, “Yiyecek ve içecek dünyasındaki gurmeler ve operatörler olarak geçmişimiz göz önüne alındığında, Helena ve Woody’nin yarattığı marka ve işin hayranıydık” dedi. “Haus’u son on yılda sektörde oluşturulmuş en ikonik markalardan biri olarak gördük. Çok az markanın sektör ve tüketiciler üzerinde etkisi oldu.”
rağmen küresel içecek pazarı çok büyük, aynı zamanda küçük bir dünya. Hem Haus hem de The Naked Market, ortak bir yatırımcı olan Great Oaks Venture Capital’i paylaşıyor, ancak Fugman, VC firmasının satın alma işlemine dahil olmadığını belirtti.
Haus heyecanını nasıl kaybetti?
2022 yılına kadar şirket, 10 milyon dolar ciro görmek ve ulusal bir dağıtım anlaşması vardı. Ayrıca girişim yatırımcılarının ilgisini çekti ve Homebrew, Haystack Ventures, Coatue, Shrug Capital ve Worklife Ventures’ı içeren bir gruptan yuvarlanan SAFE tahvillerinden 17 milyon dolar topladı.
Ancak Haus, tedarik zinciri sorunları ve istenildiği gibi gelişmeyen ağızdan ağza iletişim dahil olmak üzere salgınla ilgili zorluklara karşı bağışık değildi.
Price Hambrecht o sırada TechCrunch’a “Sosyal bir ürün oluşturduğumuzu düşünürsek, pandemi sırasında kurmak istediğim işi kurmak zordu” dedi. “Toplanan insanlarımız yoktu, doğal olarak ağızdan ağza sözümüz yoktu. O zamanlar tamamen dijital bir büyüme markasıydık, satın alma için harika ama uzun vadeli davranışları izlemek için iyi değildik.”
Price Hambrecht, şirketin yolculuğunu anlattı Twitter’danve Ağustos ayında, ek yatırımcı sermayesi gelmeyince, takipçilerine Haus’un, varlıkların tasfiye amacıyla bir tröste konulduğu iflasa alternatif olarak Alacaklıların Yararına Tahsis adlı bir süreçten geçeceğini söyledi. veya borçları ödemek için dağıtım. Kalan mallar borçluya geri döner.
Kasım ayında, Price Hambrecht, satışın bir alıcıya yol açmadığını güncelledi. tweetleme, “Bugün Haus’un satış sürecini yürüten bankacı bana açık artırmanın sonuçlandığını ve şirketin satış yapmadığını bildirdi. Açıkçası, bunu beklemiyordum. Bunun benim için olduğu kadar kendisi için de sürpriz olduğunu söyledi.”

Çıplak Pazar, Haus’un aperatif içeceklerini yeniden piyasaya sürüyor. Görsel Kaynakları: Melanie Riccardi
“Haus 2.0”
Bu arada, Haus varlık alımının mali koşulları açıklanmadı, ancak anlaşmanın ilginç bir kısmı, The Naked Market’in şirketin %5’ini yapılandırılmış bir program aracılığıyla önceki Haus çalışanlarına, kurucularına ve yatırımcılarına geri verme planlarını içeriyor. Genellikle öncelik verilen yatırımcılardır ve Fugman ve Kost, bu hareketin Haus’u inşa etmek için çok çalışanlara takdirini göstermek için olduğunu söyledi.
Kost bir röportajda, “Haus topluluğu gerçekten markanın temel direklerinden biriydi ve bu, bu topluluğa devam etmeye olan saygımızdır” dedi. “Bunun, Haus 2.0’ı incelerken bu ruhu sürdürmeye yardımcı olacak bir jest olduğunu düşündük.”
Bu yeni bölümün bir parçası olarak, Fugman ve Kost, Sonoma şarap üreticisi Micah Wirth’i bünyesine kattı. profil şarap yapımı ve Ar-Ge çalışmalarına liderlik etmeye devam etmek için Ocak ayından bu yana Haus’un genel müdürü olduğunu söyledi. Aperatifler çevrimiçi olarak satılmaya devam edecek ve gelecek planları arasında Haus’u yıl sonuna kadar yiyecek ve içecek alanında yeni kategorilere sokmak yer alıyor.
Fugman ve Kost, nihayetinde Haus’un dört yıl önce başlattığı topluluk, ürün kalitesi ve şeffaflık konularını sürdürmek istediklerini söylüyor.
Fugman, “Haus’un temel kahraman SKU’larını ölçeklendirmeye ve onları yeni bir kategoriye genişletmeye devam ederken bu temel ilkeleri alıp üzerine inşa etmeyi planlıyoruz” dedi. “Helena’nın yarattığı ve onu pazara geri getirmeye karar verdiğimiz ürüne inanılmaz bir saygı ve hayranlığımız var.”
kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada