2023 Mercedes-Benz EQS SUV, büyük elektrikli lükse pratiklik katıyor

Ne zaman geliyor sakin, şımarık lüks duygusuna, elektrikli bir şeyden daha iyi bir aktarma organı hayal etmek zor. Ve elektrikli lüks söz konusu olduğunda, Mercedes-Benz iyi durumda.

bu EQE sedan küçük, biraz anonim ama inkar edilemeyecek kadar lüks bir paket arayanlar için mükemmel bir seçimdir. Ancak aileleri, köpekleri veya çok sayıda aksesuar gerektiren hobileri olanlar için pek uygun değil. adım atabilirlerdi EQS sedanancak gövdesi pek bir gelişme değil.

Çözüm, daha uzun boylu olmak. Ve Mercedes’in cevabı, biraz daha fazla lükse ve daha fazla alana ihtiyaç duyan ileri teknoloji aileler için tatlı nokta olabilecek EQS SUV.

Dış

Mercedes-Benz EQS SUV

Görsel Kaynakları: mercedes-benz

EQE sedan incelemesinde, o arabanın stilinin hayranı olmadığımı açıkça belirttim. konusunda eşit derecede kararsızım Mercedes-Benz EQS SUVaynı ipuçlarını alır ve onları dikey ve yatay olarak uzatır.

Sonuç, herhangi bir otoparkta kesinlikle kaybolan bir parça lekedir. Bu, yarısından fazlası siyah ve grinin çeşitli tonlarından oluşan, tamamen anonim dokuz renk paletiyle daha da kötüleşen bir sorun.

Geceleri, tüm su birikintisi ve tantana aydınlatması ve ayrıca arabanın altından yayılan geleceğin kabarık sesleri, yaklaşırken oldukça vitrin oluşturuyor. Ancak, gün boyunca, EQS SUV son derece unutulabilir bir olaydır.

İç mekan

Mercedes-Benz EQS SUV

Mercedes-Benz EQS SUV’nin içi. Görsel Kaynakları: mercedes-benz

EQS SUV’un dış kişiliğindeki eksikliğini fazlasıyla telafi ediyor içeride. Test ettiğim araba, tek bir cam panelin altına düzenli bir şekilde entegre edilmiş üç OLED ekranla neredeyse tüm gösterge panelinin yerini alan kapsamlı Hyperscreen ile yapılandırılmış olarak geldi.

AMG Line’ın iç tasarımında dinamik aydınlatma şeritleriyle sınırlanan gri Alcantara’nın akıcı bölümleri gibi, etki görsel olarak büyüleyicidir. Gümüş renkli hoparlör ızgaralarındaki zarif Burmester logosu, işitsel bir zevk içinde olduğunuzu gösterir.

Önde dönümlerce baş mesafesi var ve sedanın aksine arkada da bolca yer var. Her ikisi de bir düğmeye dokunarak yukarı veya aşağı katlanan ısıtmalı arka koltuklarda bile diz mesafesi oldukça fazladır.

Arka koltuk bilgi-eğlence sisteminden bahsetmek yok ama çoğu insan bugünlerde kendi bilgi-eğlence sistemini getiriyor.

Çekecek çok kargonuz varsa, arka koltukların arkasına 31 fit küp kadar eşya sığabilir. Ya da bu koltukları aşağı katlayın ve balonları 71 kübik fit’e kadar doldurun. Malzemeden çok insanı taşımanız mı gerekiyor? 1.250 $ karşılığında, EQS SUV üçüncü bir koltuk sırası ile donatılabilir, ancak bu kutuyu yalnızca geri dönüş yolcularınız küçük ve çevik türdense işaretleyin.

teknoloji ve güvenlik

Mercedes-Benz EQS SUV

Görsel Kaynakları: mercedes-benz

EQS SUV teknolojisi söz konusu olduğunda, teknoloji şovunun açık ara yıldızı Hyperscreen’dir. Solda, sunulan altı görsel stille tamamen yeniden yapılandırılabilen 12,3 inç gösterge kümesi var. Bu, direksiyon simidindeki iki sıra dokunmaya duyarlı başparmak kontrolüyle yönetilir. Aşağıya bakmadan kullanımları şaşırtıcı derecede kolaydır.

Gösterge panelinin ortasında, Mercedes-Benz’in kapsamlı MBUX bilgi-eğlence ekranına erişilen 17,7 inçlik bir bilgi-eğlence ekranı var. Menülere daldığınızda MBUX biraz bunaltıcı olabilir, ancak ihtiyacınız olanı ihtiyaç duyduğunuzda sunmak için harika bir iş çıkarır. Ayrıca oldukça duyarlıdır ve hem kablosuz Android Auto hem de Apple CarPlay ile, kendi medyanızı kolayca partiye getirebilirsiniz.

En sağda, yolcu için burada 12,3 inçlik başka bir ekran var. Bu sayede kendi medyalarını sunmak, arabadaki klima ayarlarını değiştirmek ve hatta navigasyonu ayarlamak isterlerse kendi telefonlarını eşleştirebilirler.

Tüm bunları ve daha fazlasını ana ekranda yapabildikleri için her şey biraz gereksiz geliyor. Hyperscreen ne kadar etkileyici olsa da, ben olsam standart 12,8 inç ekrana sadık kalırdım. Ancak, şunu veya bunu değiştirmeye çalışırken kendinizi sık sık yolcunuzun ellerine vururken buluyorsanız, Hyperscreen belki de iyi bir yatırımdır.

Güvenlik cephesinde, EQS SUV, kapsamlı uyarlanabilir seyir artı otomatik şerit değiştirme (dönüş sinyali ile değişikliği belirtin ve gerisini araba halleder) ve en iyi aktif farlar dahil olmak üzere zengin sürücü destek sistemleri standardına sahiptir. iş Benz’in Dijital Işık Akıllı Aydınlatma Sistemi yalnızca otomatik uzun farlara sahip olmakla kalmaz, aynı zamanda şeritten çıkarsanız yolda uyarılar verebilir. Ayrıca gece arabaya yaklaştığınızda yukarıda belirtilen ışık gösterisini de yapıyor.

Orta konsolda, profil ayarlarınızı kilitlemek için kullanabileceğiniz bir parmak izi sensörü bile var; bu, sevgilinizin mükemmel koltuk konfigürasyonunuzu bozmasını önlemek için mükemmel.

Sürüş dinamikleri ve menzil

Mercedes-Benz EQS SUV

Görsel Kaynakları: mercedes-benz

EQS sedan rahat bir sürüş sunuyor ve SUV tadı bunu bir adım daha yumuşatıyor. Gövde dönüşü şaşırtıcı bir şekilde büyütüldü ve direksiyon girdilerine verilen genel tepki yavaş tarafta. Elbette bunun çoğu, buradaki ekstra ağırlıktan sorumlu tutulabilir – karşılaştırılabilir bir EQS sedandan yaklaşık 400 pound daha fazla.

Ancak, burada sedana karşı herhangi bir taşıma zararı, bunun ek yerden yüksekliği, arazi performansı ve kargo alanı tarafından fazlasıyla telafi ediliyor.

Mercedes-Benz EQS SUV

Görsel Kaynakları: Kirsten Korosec

355 ila 536 beygir gücü arasında, temel bile olsa, arkadan çekişli EQS 450+ SUV, kavşaktan kavşağa geçerken hızlı ve eğlenceli hissettiriyor. Keşke EQS’nin düzgün, tek pedallı bir sürüş modu olsaydı. Yüksek yenileme harika, ancak sizi bir kavşakta temiz bir şekilde durdurmak için yeterli değil.

EQS SUV’nin tüm çeşitleri aynı 108,4 kWh pil paketini kullanır, bu nedenle güç ve motor sayısı arttıkça menzil zorunlu olarak azalır. Maksimum menzil, 305 mil için EPA dereceli arkadan çekişli 450+ versiyonundan gelir. Hem 450 4MATIC hem de 580 4MATIC, dört tekerlekten çekişin sağladığı ekstra kış kabiliyeti karşılığında küçük bir kayıp gibi hissedilen 285 mil için derecelendirildi.

Yine de, 350 mil hızla çıkan daha küçük, daha kaygan EQS sedan ile karşılaştırıldığında adil bir şekilde vazgeçiyorsunuz.

Birinci sınıf bir seçim

Temel, arkadan itişli Mercedes-Benz EQS 450+ SUV 104.400 $’dan başlıyor, EQS 450 4MATIC için 107.400 $’a ve 536 beygir gücündeki EQS 480 4MATIC SUV için 125.950 $’a çıkıyor. İlginç bir şekilde, bu fiyatlar sedan için tamamen aynı, bu nedenle menzil ve performanstan biraz vazgeçecek olsanız da, en azından ekstra alan için daha fazla ödeme yapmanız gerekmeyecek.

Bununla birlikte, bu fiyatların hiçbiri bir pazarlık olarak kabul edilemez. Daha küçük, daha yavaş ama yine de oldukça gösterişli EQE SUV ile paçayı sıyırabilirseniz, 25.000$’a kadar tasarruf edebilirsiniz. Ya da gerçekten tüvit ihtiyacınızı hissediyorsanız, yakında çıkacak olan Mercedes-Maybach EQS SUV, ısmarlama ahşap paneller, ultra yumuşak koltuklar ve AMG’den türetilen aktarma organlarından 649 beygir gücü ile lüks çıtasını başka bir seviyeye yükseltecek. Bunlar henüz nakliyeye başlamadı, ancak başladıklarında muhtemelen 200.000 $ civarında bir yere mal olacaklar.

Yani, ne kadar lükse ve hacme ihtiyacınız olduğu ve bütçenizin ne kadarını yönetebileceği size kalmış, ancak bütçenize ve yaşamınıza uygunsa, Mercedes-Benz EQS SUV bir yıldız makinesidir. Her seferinde o sürücü koltuğuna oturmayı ve en sıkıcı ev işlerine bile doğru yol almayı dört gözle bekleyeceksiniz.

kim kimdir ne zaman nasıl nelerdir nedir ne işe yarar tüm bilgiler
dünyadan ilginç ve değişik haberler en garip haberler burada

Yorum yapın